Gå til innhold

Kaffemor prøver på nummer 3 ❤️


kaffemor

Anbefalte innlegg

Tussi2018 skrev (1 time siden):

Haha kjenner meg igjen 😂 Her blir vi begge fort lei når det blir så hyppig 🙈 Så her ble det bare på lørdag og søndag. Dere ligger godt an med aksjelegging da 🤞🏼🤗

Hahaha ja. Nå er det godt å ha litt pause :hoho: 

4 DPO og dagene går egentlig ganske fort foreløpig. En uke til testing! Jeg prøver å holde meg til 11 DPO ettersom jeg uansett aldri har fått positiv før det, men kjenner jeg meg selv rett ryker jeg nok på en test 10 DPO allikevel 😅😆 

Har ikke kjent på noe symptomer, men det er vel uansett for tidlig. Har opplevd å ha masse rare symptomer før men ikke vært gravid, så tørr ikke legge noe i sånt uansett. Utrolig hva jeg kan kjenne når jeg virkelig leter etter symptomer og håpet er sterkt 🙈

Til helgen blir det hyttetur med gode venner, så håper jeg klarer å tenke på litt andre ting og at tiden går fort 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 DPO

Kjenner lite symptomer, men tror jeg begynner å få UVI🤔 Føles ut som jeg må tisse hele tiden, selv rett etter at jeg har vært på do. Og murringer/litt ubehag ved blæra. Heldigvis ikke vondt å tisse da. Har ikke pleid å vært plaget med det så litt usikker på hvordan starten kjennes ut, men kan se litt for meg at det er sånn her :ler: Ren gjetting med andre ord :fnise: Håper uansett det går raskt over, litt slitsomt 🤞🏻 Mulig det er på grunn av litt overdrevent hyppig aksjelegging? :ler: 

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hart symptomer tidlig ved dine andre svangerskap? Jeg hadde ganske tidlig forrige gang. Små stikk nederst i magen og litt ut mot siden. Måtte også ofte tisse, men jeg ser jo på appen jeg bruker at jeg hadde mange av de samme symptomene de mnd jeg bare fikk mensen også 🤦🏼‍♀️😅 det er jo dessverre ofte veldig likt. Håper ikke du har UVI 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har opplevd å bli skikkelig lurt av kroppen flere ganger, med masse symptomer men var ikke gravid 🙈😅De gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt litt symptomer, men det er vanskelig å skille synes jeg. Man kjenner jo gjerne litt på kroppen når TR nærmer seg også 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leser om mange som har hatt minst symptomer de gangene de var gravid. Det beste er vel å prøve å ikke kjenne så mye etter 🤭🙈🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo spennende. Altså alle gangene jeg har vært gravid så har jeg ikke kunnet forutse det før mensen ikke kom.. De gangene jeg har kjent noe og tenkt at jaaa, nå skjer det. Som ble det ikke noe :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er noe med :ler: og de fleste tidlige symptomer på graviditet kan være symptomer på TR også.. 

 

7 DPO! 
Nå kjenner jeg suget i maget av spenning. Ikke mange dagene igjen til testing! Synes gjerne de siste dagene før testing går treigest.. 

Jeg våknet med et par kviser i panna i dag. Det er litt varierende om jeg får uren hud pga mensen, noen mnd får jeg det mens andre ikke. Synes likevel det var litt vel tidlig da. Skal ha mensen om en uke liksom 🙈 Hadde dog skikkelig kjip hud da jeg gikk gravid begge gangene, såå muligens et symptom også? 🤞🏻 vet ikke om jeg skal håpe på det forresten, er ikke så keen på like kjip hud denne gangen 😂😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet mulig tidlig symptom kan være at jeg måtte opp for å tisse i natt. Det pleier jeg aldri å måtte, utenom når jeg er gravid 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Er sykt misunnelig på den perioden du er i nå 🤣 Prøving og graviditet er så oppslukende 😁

Hvor lang tid brukte dere på de andre? Syns å huske det gikk fort? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa elsker denne tiden! Så spennende 🤩 

Det har gått ganske så fort! Med førstemann ble jeg gravid i PP2 (men mistet) og så igjen i PP3. Med yngste hadde jeg vel to (eller var det en?) resultatløse PP-er, så en SA og så fullgått svangerskap ❤️ 
 

Vi prøvde i en PP for ca ett år siden også, da klaffet det ikke. Endte opp med å utsette prøvingen siden jeg fikk meg ny jobb. Og nå er jeg altså her igjen 😅🥰

Så.. historikken tilsier ganske så fruktbar, men også litt lett for å miste. Nå er jeg jo blitt noen år eldre da, så kan jo fort ta litt mer tid da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Spennende med prøving, håper det klaffer fort for dere 🤞🏻 Vi er også i gang med å prøve på nr.3🥰 sluttet på minipilla for 2 uker siden og venter og venter på tr, håper hun dukker opp raskt slik at vi får begynt ordentlig 😄blir morsomt å følge deg videre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljur skrev (12 timer siden):

Hei! Spennende med prøving, håper det klaffer fort for dere 🤞🏻 Vi er også i gang med å prøve på nr.3🥰 sluttet på minipilla for 2 uker siden og venter og venter på tr, håper hun dukker opp raskt slik at vi får begynt ordentlig 😄blir morsomt å følge deg videre 😄

Så hyggelig at du titter innom her ❤️ Så gøy med nummer 3 for dere også! Er noe spesielt med den siste gangen (for vår del i hvertfall), synes jeg 😍 Litt rart og vemodig. Krysser fingrene for at TR dukker opp snart, slik at dere også er i gang 🤞🏻
 

8 DPO og påvist nyrebekkenbetennelse 🤯 Så nå er det umulig å vite hva som er  symptomer og hva som er sykdom. Ligger på sofaen med smerter og ser på Netflix. Har fått antibiotika, og håper ikke det er noe negativt ift dersom jeg er gravid… Vil ikke ta noe særlig smertestillende heller bare sånn i tilfelle. Litt dårlig timing på denne sykdommen altså 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (1 time siden):

Så hyggelig at du titter innom her ❤️ Så gøy med nummer 3 for dere også! Er noe spesielt med den siste gangen (for vår del i hvertfall), synes jeg 😍 Litt rart og vemodig. Krysser fingrene for at TR dukker opp snart, slik at dere også er i gang 🤞🏻
 

8 DPO og påvist nyrebekkenbetennelse 🤯 Så nå er det umulig å vite hva som er  symptomer og hva som er sykdom. Ligger på sofaen med smerter og ser på Netflix. Har fått antibiotika, og håper ikke det er noe negativt ift dersom jeg er gravid… Vil ikke ta noe særlig smertestillende heller bare sånn i tilfelle. Litt dårlig timing på denne sykdommen altså 😅

Ja veldig spesielt 🥰 er absolutt siste her også!😂 uff så kjedelig med sykdom..god bedring ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei huff så kjedelig med nyrebekkenbetennelse! 😩 Det høres ikke noe godt ut! Håper du blir raskt frisk og at spiren som kanskje er der klarer å holde seg fast gjennom det 🤞🏼God bedring ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her😊

Fryktelig kjedelig med nyrebekken betennelse, håper det går fort over når antibiotikaen får kommet i gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle ønsker om god bedring! ❤️ Formen er mye bedre nå heldigvis, merker at antibiotikaen har kicket inn 🤗

9 DPO i dag! :hoppe: Nå er det ikke lenge igjen til testing :sjokk: Blir så spennende.. 

Har generelt kjent lite symptomer så har ikke troen på at det har klaffet, til tross for iherdig innsats 😅 Har kjent på noe trykk på symfysebeinet noen dager og litt kvalme de siste dagene. Men tipper det er antibiotikaen som gjør meg kvalm, da det visstnok er ganske vanlig. Hadde ømmere pupper på denne tiden forrige mnd før mensen :ler: Så lite symptomer å spore dessverre. 
 

Jeg har egentlig lyst til å vente med å teste til torsdag, da jeg uansett aldri har fått positiv test så tidlig som 10 DPO. Samtidig tenker jeg fort.. hva hvis? Da vil jeg jo vite asap :ler: Såå eeeh ryker nok på en test i morgen, men med innstillingen om at jeg ikke skal bli skuffet dersom den er negativ 🤞🏻❤️ Neste syklus skal jeg definitivt bestille sånne tidligtester. Jeg har bare de vanlige fra Babyplan tilgjengelig nå 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og masse lykke til med kommende testing!🥰 krysser fingrene🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (17 timer siden):

God bedring og masse lykke til med kommende testing!🥰 krysser fingrene🤞🏻

 

siljur skrev (12 timer siden):

Lykke til med testing 🤞🏻

Takk❤️
 

Jeg fikk ikke testet i dag. Måtte opp for å tisse i 04-tiden og da jeg stod opp kl 06 var det jo gått så kort tid. Får se om jeg klarer å holde meg 4 timer så jeg får testet i ettermiddag. Men jeg må jo tisse så ofte pga UVIen 😅 Det er forsåvidt det eneste jeg merker som er igjen da, alt annet med både UVI og nyrene har antibiotikaen tatt. Så satser på at dette går over i løpet av dagen 😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...