Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amalie💗🥺 søren altså!☹️Skjønner meg ikke på Mama G, hun blir bare rarere og rarere..🙄 Merete? Hvor kom det fra?..🙈 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende av Mama G, men hun fikk også hjelp av «nesten pigger» under skoene. Amalie hadde mye glattere såler. Synd, jeg håpet A skulle vinne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (6 minutter siden):

Fordi jeg liker ikke Mama G. Hun er falsk til 1000 og utrolig barnslig til å være over 50, liker ikke personligheten hennes. 

Falsk, og falsk. Det er vel mer eller mindre alle der inne. Hun brukte i hvert fall hodet mye bedre enn hun ungjenta. Var 99% sikker på at hun  skulle vinne, men hun fucka det til. Tror hun hadde nerver.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket at Amalie skulle vinne,  for jeg er rett og slett lei av det tullet til Heidi.  Synes hun virker sprø og usympatisk. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (4 minutter siden):

Imponerende av Mama G, men hun fikk også hjelp av «nesten pigger» under skoene. Amalie hadde mye glattere såler. Synd, jeg håpet A skulle vinne. 

Føltes nesten ut som at hun brukte juksekoder 😅 (tørr gamer vits 😝) Glad jeg ikke veddet noe på denne kampen for da hadde jeg tapt gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at Amalie skulle ta den seieren hjem, men så feil kunne man ta 😅 For meg spilte det egentlig ingen rolle hvem som vant, så jeg syns egentlig det var litt gøy at Heidi vant :P  Der ser man hvor farlig det er å undervurdere motstanderen sin!!  Jeg tror ikke jeg vil merke så mye til at Amalie er borte fra gården, da jeg syns hun egentlig har vært litt anonym.

Må forresten si at jeg holdte på å le meg ihjel da hun datt på vei til tinget 😂 Hadde ikke ledd dersom hun hadde skadet seg, men det hele var så utrolig komisk! I tillegg til reaksjonen til Mads!  😂😂 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (3 minutter siden):

Jeg var helt sikker på at Amalie skulle ta den seieren hjem, men så feil kunne man ta 😅 For meg spilte det egentlig ingen rolle hvem som vant, så jeg syns egentlig det var litt gøy at Heidi vant :P  Der ser man hvor farlig det er å undervurdere motstanderen sin!!  Jeg tror ikke jeg vil merke så mye til at Amalie er borte fra gården, da jeg syns hun egentlig har vært litt anonym.

Må forresten si at jeg holdte på å le meg ihjel da hun datt på vei til tinget 😂 Hadde ikke ledd dersom hun hadde skadet seg, men det hele var så utrolig komisk! I tillegg til reaksjonen til Mads!  😂😂 

Helt enig i dine betraktninger. 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpte på at Heidi G skulle ryke ut, uten at jeg trenger å si mer om den saken.

Det som derimot passer seg å si er at «Mama G» imponerte, hadde aldri trudd hu var så sterk og seig. Så uavhengig av om man liker dama eller ei, så fortjente hun virkelig å komme tilbake etter en slik innsats. Respekt for å slå ut en så mye yngre jente som at-på-til er vekter av yrke.

Tror faktisk hun kan bli en ganske skummel konkurrent. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men synes det igrunn var eit sabla dårleg valg av Amalie, då Heidi er tyngre og har då ein veldig stor fordel i tautrekking. 

Usikker kva eg synes om Heidi, synes ho er artig og lagar jo god tvunderhaldning, men blir mykje til tider.

Men tenker no at sjansen for at Heidi må ut i tvekamp neste veke er stor, og lille-Heidi og Tonje (er det det ho siste heiter?), vel neppe tautrekking, kanskje dei finn Heidis svakheit?  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (15 minutter siden):

Ufortjent seier til Heidi. Amalie burde ha vunnet tvekampen. Jeg håper Heidi ryker asap!

Jeg digger Amalie, men fortsatt 100% fortjent seier til heidi

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tvekamp. Mama G jobba hardt i den kampen. Jeg har ikke så mange følelser rundt Amaile, men synes synd på henne når hun måtte forlate Sonja. 🐶

Siden det er A som røk ut så lurer jeg på om det blir Grete som får ny uke som storbonde. De to fikk et veldig godt forhold der inne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fireflies skrev (Akkurat nå):

Spennende tvekamp. Mama G jobba hardt i den kampen. Jeg har ikke så mange følelser rundt Amaile, men synes synd på henne når hun måtte forlate Sonja. 🐶

Siden det er A som røk ut så lurer jeg på om det blir Grete som får ny uke som storbonde. De to fikk et veldig godt forhold der inne.

Tror det blir Tonje jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (Akkurat nå):

Det blir veldig spennende å se :)

aboslutt :) men blir det Grethe , må vel mama g ut i tvekamp igjen 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (Akkurat nå):

aboslutt :) men blir det Grethe , må vel mama g ut i tvekamp igjen 😅

Det tror jeg også. Hun virket klar på å velge henne igjen hvis hun skulle få en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...