Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #301 Del Skrevet 4. oktober 2021 Carmen67 skrev (4 timer siden): Jeg håper og tror at hun er en helt annen ute. Jeg liker egentlig det eplekjekke ved henne, hadde det bare stoppet der… Nå som flere biter i puslespillet har kommet på plass, er det lettere å få et bilde av Su. Hun har hatt traumatiske tøffe år i sin barndom med følgeskader som ptsd. I tillegg årelang mobbing her i Norge. Jeg synes egentlig mest synd på henne. Alt skrytet hennes fremstår mest som terapeutisk «selvtillit» der hun blir terpet på av sine behandlere om hvor sterk hun egentlig er. Og det er nok riktig fremgangsmåte å bygge opp selvtillit. Men de underliggende årsakene kan ingen behandle bort. Det er et så utrolig stort spenn mellom det hun sier og oppførselen hennes. At hun ble andrekjempe og tok det med «fatning» stemmer ikke med bråsinnet etterpå der hun sparket døra hardt igjen. Det kan være at denne gruppedynamikken i Farmen får alle såre følelser opp igjen og «mobb eller bli mobba» våkner til liv. Å ta igjen med 10 ganger styrke og være stor i kjeften vitner mest om fortvilet overlevelse der slagene går i alle kanter i løse lufta. Jeg mener at castingen til deltakelse gjorde en dårlig jobb med å ta henne inn. Hun var altfor sårbar til noe slikt. Uansett klipping skulle hun vært beskyttet mot seg selv. Etterspillene starter ikke før nå som sendingene har begynt og hun blir kjendis. Håper det ikke renner inn med hat-mail eller at hun leser om seg selv her i kg. Jeg har jo også bidratt selv nå… Tv2 burde aldri tatt henne med. Fatter ikke hva de tenker med. Su er ikke frisk nok til et slikt program, da blir det feil av tv2 å ta henne med for å skape tv. Dette backfiret så til de grader. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. oktober 2021 #302 Del Skrevet 4. oktober 2021 Linebekk skrev (6 timer siden): Stiller heller spørsmål hvorfor Tv2 lot henne delta i noe som kunne gjøre henne enda sykere, trodde det var med psykologer som tok del i prosessen. Etter det jeg forstår, så har de psykologer med i utvelgelsesprosessen. Om de lytter til dem er en annen sak. Jeg sitter igjen med den følelsen at TV2 er glade for at Su nå er ute. Kan jo kanskje være grunnen til at hun ble framstilt slik som hun ble, bare for å bygge opp til et slags klimaks i tvekampen. TV2 ønsket drama, fordi det trekker seere og skaper engasjement. Hadde Su vunnet og blitt med i flere uker framover, så er det ikke utenkelig at hun ville blitt framstilt helt annerledes. Men det får vi aldri vite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 4. oktober 2021 #303 Del Skrevet 4. oktober 2021 Turkis Sau skrev (4 timer siden): Dette. Må innrømme at jeg syns Rob er litt festlig da Men at han kan irritere på seg gråstein, den ser jeg! Jeg finner ikke Rob festlig et mikrosekund en gang 😛 Ikke om jeg så legger til all godvilje som finnes her i verden 😂 Nei, jeg håper han ryker snarest! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 4. oktober 2021 #304 Del Skrevet 4. oktober 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Etter det jeg forstår, så har de psykologer med i utvelgelsesprosessen. Om de lytter til dem er en annen sak. Jeg sitter igjen med den følelsen at TV2 er glade for at Su nå er ute. Kan jo kanskje være grunnen til at hun ble framstilt slik som hun ble, bare for å bygge opp til et slags klimaks i tvekampen. TV2 ønsket drama, fordi det trekker seere og skaper engasjement. Hadde Su vunnet og blitt med i flere uker framover, så er det ikke utenkelig at hun ville blitt framstilt helt annerledes. Men det får vi aldri vite. At Su tydelig var sliten da hun ankom Torpet er det ikke tvil om. Hele klippingen i episoden i Torpet da hun dro var merkelig. Det fremkom ikke tydelig at hun sa hun ville hjem i form av intervju. Det ble bare plutselig snakket om det av de andre at hun skulle hjem og hun bekreftet det. Ingen kamp. Det var nok en lettelse for henne. Men når det er sagt, fikk jeg veldig vondt av den sosiale hesten som tydelig savnet selskap med bare de sløve gutta igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 4. oktober 2021 #305 Del Skrevet 4. oktober 2021 07.27 skrev (4 timer siden): Haha, enig. Jeg hadde ikke taklet å være rundt han i virkeligheten, men han lager et drama på gården som jeg kan sette pris på. Han er bra tv på sin måte. Han hadde sikkert lagd "bra" tv uten å være så brautende også Altså, de derre mafiagreiene han og Herman har gående er jo bare skikkelig tragisk.. Nei, det blir bare litt for mye for meg og jeg blir nesten sliten av å se på 🙄😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 4. oktober 2021 #306 Del Skrevet 4. oktober 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Etter det jeg forstår, så har de psykologer med i utvelgelsesprosessen. Om de lytter til dem er en annen sak. Jeg sitter igjen med den følelsen at TV2 er glade for at Su nå er ute. Kan jo kanskje være grunnen til at hun ble framstilt slik som hun ble, bare for å bygge opp til et slags klimaks i tvekampen. TV2 ønsket drama, fordi det trekker seere og skaper engasjement. Hadde Su vunnet og blitt med i flere uker framover, så er det ikke utenkelig at hun ville blitt framstilt helt annerledes. Men det får vi aldri vite. Spørs vel om de har noe materiale som fremstiller henne noe annerledes.. Grethe sa det i en kommentar hvor Su hadde påstått at hun ble mobbet bak kamera. Jeg mener at Grethe sa at det var ekstremt mye som ikke hadde kommet frem på tv-en, men at Su burde være glad for det, da det på ingen måte hadde spilt henne god.. Så, nei, jeg tror rett og slett at dette er ganske representativt for hvordan hun oppførte seg der inne.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 4. oktober 2021 #307 Del Skrevet 4. oktober 2021 Kan man diskutere torpet også i denne tråden? Jeg søkte, men fant ingen egen tråd for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 4. oktober 2021 #308 Del Skrevet 4. oktober 2021 Janzypants skrev (4 minutter siden): Kan man diskutere torpet også i denne tråden? Jeg søkte, men fant ingen egen tråd for det Jeg har i alle fall snakket en del om Torpet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 4. oktober 2021 #309 Del Skrevet 4. oktober 2021 Er det ikkje slik at deltakarar ikkje har lov til å vere aktiv på sosiale medier? Vertfall ikkje før etter innspelingsslutt eller dei har røket ut på tv? Om ikkje vil jo det spoile at nokon ikkje er med lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 4. oktober 2021 #310 Del Skrevet 4. oktober 2021 Janzypants skrev (18 minutter siden): Kan man diskutere torpet også i denne tråden? Jeg søkte, men fant ingen egen tråd for det Fireflies skrev (13 minutter siden): Jeg har i alle fall snakket en del om Torpet 😄 Jeg har også litt på hjertet der😁 Det er ingen egen Torpet-tråd i år, så enten kan vi diskutere den her, eller så kan vi lage en. Hva synes folket? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 4. oktober 2021 #311 Del Skrevet 4. oktober 2021 Turkis Sau skrev (5 minutter siden): Jeg har også litt på hjertet der😁 Det er ingen egen Torpet-tråd i år, så enten kan vi diskutere den her, eller så kan vi lage en. Hva synes folket? Tenker at Torpet er sopass relevant for Farmen at det heilt fint kan vere i same tråd. Eg set vertfall pris på det, følger ikkje med på Torpet, men synes det er greitt å få vete kva som skjer der fordi om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #312 Del Skrevet 4. oktober 2021 07.27 skrev (5 timer siden): Haha, enig. Jeg hadde ikke taklet å være rundt han i virkeligheten, men han lager et drama på gården som jeg kan sette pris på. Han er bra tv på sin måte. Så han på Instagram i går. Han har blitt veldig tynn og grått skjegg/hår. Tydelig at han har vært inne på farmen lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #313 Del Skrevet 4. oktober 2021 abderitt skrev (30 minutter siden): Er det ikkje slik at deltakarar ikkje har lov til å vere aktiv på sosiale medier? Vertfall ikkje før etter innspelingsslutt eller dei har røket ut på tv? Om ikkje vil jo det spoile at nokon ikkje er med lengre. Stemmer. De kan være aktive nå. Innspillingen er over. Rob bærer tydelig preg av å ha vært der inne lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 4. oktober 2021 #314 Del Skrevet 4. oktober 2021 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Stemmer. De kan være aktive nå. Innspillingen er over. Rob bærer tydelig preg av å ha vært der inne lenge. Er berre at ein av deltakarane var aktive på instagram i forgje veke, tenkte ikkje over det då. Anten torsdag eller fredag, men det finn eg ikkje ut no, sidan instagram er nede 😝 Var innspelinga over då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #315 Del Skrevet 4. oktober 2021 abderitt skrev (1 minutt siden): Er berre at ein av deltakarane var aktive på instagram i forgje veke, tenkte ikkje over det då. Anten torsdag eller fredag, men det finn eg ikkje ut no, sidan instagram er nede 😝 Var innspelinga over då? Usikker. Vet den var over for noen dager siden. Vet ikke hvilken dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 4. oktober 2021 #316 Del Skrevet 4. oktober 2021 Turkis Sau skrev (22 minutter siden): Jeg har også litt på hjertet der😁 Det er ingen egen Torpet-tråd i år, så enten kan vi diskutere den her, eller så kan vi lage en. Hva synes folket? Synes det er greit å ta det her. Jeg har bare lagt på spoiler hvis jeg har sett den rett etter dagens episode på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 4. oktober 2021 #317 Del Skrevet 4. oktober 2021 Maydis8 skrev (8 minutter siden): Stemmer. De kan være aktive nå. Innspillingen er over. Rob bærer tydelig preg av å ha vært der inne lenge. Finalen ble spilt inn i går. Så kan tyde på at Rob ryker ut, men er der lenge hvis han bærer preg av det. Kilde: https://www.tv2.no/a/14267128/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #318 Del Skrevet 4. oktober 2021 Fireflies skrev (Akkurat nå): Finalen ble spilt inn i går. Så kan tyde på at Rob ryker ut, men er der lenge hvis han bærer preg av det. Kilde: https://www.tv2.no/a/14267128/ Sjekk ut instastoryen hans. Veldig stor forskjell. Nesten bare skinn og bein igjen. Og så grå i skjegg og hår🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 4. oktober 2021 #319 Del Skrevet 4. oktober 2021 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Sjekk ut instastoryen hans. Veldig stor forskjell. Nesten bare skinn og bein igjen. Og så grå i skjegg og hår🤔 Får titte når insta er oppe å går igjen. Men dumt hvis de har lagt ut før finalen var spilt inn. Da vet man jo at vedkomne ryker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #320 Del Skrevet 4. oktober 2021 Fireflies skrev (Akkurat nå): Får titte når insta er oppe å går igjen. Men dumt hvis de har lagt ut før finalen var spilt inn. Da vet man jo at vedkomne ryker ut. Husker som sagt ikke eksakt når jeg så storyen hans. Får ikke gått inn og sjekket om den fortsatt er tilgjengelig heller. Men, er tydelig at han kommer langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå