Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

shab skrev (23 minutter siden):

Hehe, bare å se på Thorvald. Han vet alle svarene 😂 nikker/rister på hodet på riktig/feil svar når finalistene leser opp svarene sine

Hehe, det la jeg også merke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Maydis8 said:

Da får du ikke sett da🤷🏼‍♀️

Jeg får jo sett det, men må vente :) blir litt feil å si at det vises gratis på tv2 play hvis man må ha en pakke 🤷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten litt dumt at det ikke er gevinster til nr to også, det blir så veldig forskjell på vinner og taper av finalen 🙄 En liten trøstepremie hadde vært fint. El-sykkel for eksempel 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så glad for at Daniel vant, etter at Tonje juksa seg til finaleplassen😌 Anbefaler folk å se om igjen klippet der hun stapper kula i ei bøtte med vann for å få den tung nok!

Endret av misssssnorway
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sesong håper jeg de dropper å kurere et farmenpar for fy flate så kjedelig det har vært å se Simon og Tonje glise og fnise seg helt til finalen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

Hvem er trakassert? Hva er det du babler om? 

Kaur ramset opp over 40 innlegg litt tilbake her.  Tipper du føler deg litt dum nå som Tonje faktisk ER i finalen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (21 minutter siden):

Jeg får jo sett det, men må vente :) blir litt feil å si at det vises gratis på tv2 play hvis man må ha en pakke 🤷

Har tv2 play, følger aldri med på lineær tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

misssssnorway skrev (21 minutter siden):
  Skjul innhold

Så glad for at Daniel vant, etter at Tonje juksa seg til finaleplassen😌 Anbefaler folk å se om igjen klippet der hun stapper kula i ei bøtte med vann for å få den tung nok!

Spoiler

Hvordan vet du at hun jukset? Det er kamerateam og programleder osv, som følger med på dem. Hvis noen hadde jukset, så hadde hun blitt disket. Ærlig talt, skjerp deg. Her slenger du ut anklager som ikke har rot i virkeligheten. Dette blir for dumt. Så stygt. Hun var den eneste med rund kule. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, misssssnorway said:
  Hide contents

Spoiler

Så fortjent. Daniel var en som aldri jukset eller saboterte. Derfor er dette på sin plass at han vant. 

Tonje er smart og flink! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje imponerer meg. Hun er veldig smart og flink jente. Men Daniel er min favoritt fordi han ikke saboterer, og måten han fremstår på i programmet. 

Synes Tonje er utrolig dyktig på tv god kveld Norge. Så programmet i kveld. Håper at hun fortsetter innen det. Hun er kjempeflink. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, gratulerer til Daniel! Det var stas. Men, ville også at Tonje skulle vinne....  Men men. Sånn er det. Moro at det var de to i finalen  da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...