Eloise12345 Skrevet 7. oktober 2021 #421 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) 49 minutter siden, Blueberrymuffin said: Alle kropper har behov etter hvor mye de forbrenner og hvor mye energi de bruker. Ikke etter hvor feit man er fra før 🙄 Rob er jo blant de som gjør minst, da trenger han også minst mat. Absolutt ikke forståelig at han stjeler egg! Hva så om Herman er tynn fra før, det er da mange av de andre deltagerne som var tynne fra før av også, hvorfor er det mer synd på Herman enn de andre som var tynne fra før av, som faktisk jobber og bruker energi. Herman er en unnasluntrer, så han er vel den det er minst synd på av de som er tynne. Tror du går veldig mot strømmen her med måten du stadig heier på de mest ufyslige deltagerne. Først Su, og nå Rob 😝 Jeg synes ikke Rob var feit fra før. Synes at han var flott hele tiden. Kjempefin før farmen. Kjempefin etter farmen. Mente bare at alle kropper har ulike behov for mat. Det går ikke på hvor feit man er fra før. Men man har mer å tape anngående helsen om man er veldig tynn og tar av mye kilo. Dette gjelder selvsagt alle. Ikke bare Herman og Rob. Har ikke sagt at jeg heier på Su som nr 1, selv om jeg ikke synes noe galt om henne. . Klarer ikke å se hvorfor en del folk er så imot Su. Men vi har alle våre meninger og det må vi få lov å ha . Jeg ser ikke på Su og Rob som ufyselige personer. Men det er min mening og min tanke. Rob kan være litt rar i oppførsel men tror at han egentlig er grei. Våger å gå mot strømmen selv om jeg ikke gjør det bevisst, men kun etter egne vurderinger og tanker Endret 7. oktober 2021 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 7. oktober 2021 #422 Del Skrevet 7. oktober 2021 Blueberrymuffin skrev (37 minutter siden): Alle kropper har behov etter hvor mye de forbrenner og hvor mye energi de bruker. Ikke etter hvor feit man er fra før 🙄 Rob er jo blant de som gjør minst, da trenger han også minst mat. Absolutt ikke forståelig at han stjeler egg! Hva så om Herman er tynn fra før, det er da mange av de andre deltagerne som var tynne fra før av også, hvorfor er det mer synd på Herman enn de andre som var tynne fra før av, som faktisk jobber og bruker energi. Herman er en unnasluntrer, så han er vel den det er minst synd på av de som er tynne. Tror du går veldig mot strømmen her med måten du stadig heier på de mest ufyslige deltagerne. Først Su, og nå Rob 😝 Nå kan vel folk heie på akkurat hvem de vil. Og vi andre kan være så uenige vi vil, men fint om du kan holde deg til å diskutere på en saklig måte. Su var åpenbart en person som aldri burde vært inne på farmen, hun sliter mentalt med oppvekst og traumer. Hun viste en bedre side på Torpet når hun var i en mindre gruppe. Rob er typisk amerikaner og skal showe, men han er ikke slem mot de andre og det virker som han blir bedre utover oppholdet slik Grethe sa på GMN. Man kan se ting fra flere ulike perspektiver selvom man ikke liker oppførselen eller væremåten til en person. Husk at vi kjenner ikke deltakerne der inne personlig. Det er noe annet å se en klippet episode med opptak fra 2-3 dager som varer en time, i en slik setting, enn å kjenne de på utsiden i en privat og naturlig setting. Jeg synes Thorvald er kjedelig feks. Men, han er sikkert en helt annen person privat og han bidrar med mye i gruppa. Stjeling av mat har de holdt på med i alle sesonger inne på farmen, det er ikke noe nytt. Noen takler å leve på lite mat over tid, noen gjør ikke det og blir nærmest desperate. Selvfølgelig ikke greit å stjele, men tror det er vanskelig å forstå akkurat hvordan det er der inne med tanke på mat. Og kjipt at Rob får hele skyllebøtta når Herman tar så mye egg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. oktober 2021 #423 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) 11 minutter siden, Maydis8 said: Nå kan vel folk heie på akkurat hvem de vil. Og vi andre kan være så uenige vi vil, men fint om du kan holde deg til å diskutere på en saklig måte. Su var åpenbart en person som aldri burde vært inne på farmen, hun sliter mentalt med oppvekst og traumer. Hun viste en bedre side på Torpet når hun var i en mindre gruppe. Rob er typisk amerikaner og skal showe, men han er ikke slem mot de andre og det virker som han blir bedre utover oppholdet slik Grethe sa på GMN. Man kan se ting fra flere ulike perspektiver selvom man ikke liker oppførselen eller væremåten til en person. Husk at vi kjenner ikke deltakerne der inne personlig. Det er noe annet å se en klippet episode med opptak fra 2-3 dager som varer en time, i en slik setting, enn å kjenne de på utsiden i en privat og naturlig setting. Jeg synes Thorvald er kjedelig feks. Men, han er sikkert en helt annen person privat og han bidrar med mye i gruppa. Stjeling av mat har de holdt på med i alle sesonger inne på farmen, det er ikke noe nytt. Noen takler å leve på lite mat over tid, noen gjør ikke det og blir nærmest desperate. Selvfølgelig ikke greit å stjele, men tror det er vanskelig å forstå akkurat hvordan det er der inne med tanke på mat. Og kjipt at Rob får hele skyllebøtta når Herman tar så mye egg. Helt enig med deg i at vi må få heie på den vi vil. Jeg er en person som tror at det bor godt i de fleste mennesker så jeg dømmer ikke Su eller Rob. Du har rett i det du skriver om at det kan være en bakgrunn som at Rob er amerikaner i hans oppførsel. Alle har sin bakgrunn. Fins gode og dårlige sider hos de andre deltagerne også. Endret 7. oktober 2021 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 7. oktober 2021 #424 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ser Rob, Herman, Thorvald, Sue, Grethe, Heidi, Mo og et par til jeg ikke husker navnet på er ute og spiser sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 8. oktober 2021 #425 Del Skrevet 8. oktober 2021 Maydis8 skrev (8 timer siden): Ser Rob, Herman, Thorvald, Sue, Grethe, Heidi, Mo og et par til jeg ikke husker navnet på er ute og spiser sammen. Hva så? Ikke begynn å spore av. Denne tråden handler vel mer om hva som skjer i selve programmet, ikke hva deltagerne gjør og foretar seg i det private liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. oktober 2021 #426 Del Skrevet 8. oktober 2021 Frøken88 skrev (1 time siden): Hva så? Ikke begynn å spore av. Denne tråden handler vel mer om hva som skjer i selve programmet, ikke hva deltagerne gjør og foretar seg i det private liv. Hva er problemet ditt? Man kan da snakke om at man observerer at nettopp disse deltakerne omgås på privaten, akkurat som vi diskuterte GMN intervjuet med Grethe og Rob hvor det var mange spoilere. Virker som Grethe og Su i alle fall har skværet opp. Nå er det du som sporer av med brukerdebatt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 8. oktober 2021 #427 Del Skrevet 8. oktober 2021 Maydis8 skrev (14 timer siden): Ser Rob, Herman, Thorvald, Sue, Grethe, Heidi, Mo og et par til jeg ikke husker navnet på er ute og spiser sammen. Nå er finalen over så hva de gjør sammen offentlig er ikke relevant for tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. oktober 2021 #428 Del Skrevet 8. oktober 2021 Fireflies skrev (10 minutter siden): Nå er finalen over så hva de gjør sammen offentlig er ikke relevant for tråden. Da er heller ikke intervjuet på GMN relevant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. oktober 2021 #429 Del Skrevet 8. oktober 2021 Fireflies skrev (10 minutter siden): Nå er finalen over så hva de gjør sammen offentlig er ikke relevant for tråden. Er det du som avgjør hva man kan snakke om her inne når det kommer til farmen? Fint om du kan skrive en liste siden du har utnevnt deg selv til storbonden her. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. oktober 2021 #430 Del Skrevet 8. oktober 2021 Fireflies skrev (16 minutter siden): Nå er finalen over så hva de gjør sammen offentlig er ikke relevant for tråden. Men, da vet vi det dere. Det er ikke lov til å diskutere noe annet enn det som foregår inne på gården. Ikke intervjuer på GMN eller andre steder, hva de legger ut i sosiale medier, artikler etc. Kun det som skjer på gården! Storbondens ord er lov! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 8. oktober 2021 Forfatter #431 Del Skrevet 8. oktober 2021 Nå er jeg visstnok "TS", men det er ikke relevant. Det er vår tråd, ikke min. Men jeg tenker at alt som er relatert til Farmen og deltakere er relevant for tråden. Hittil har vi diskutert mye utenfor gården, herav intervjuer, reportasjer og deltakernes profiler i sosiale medier for å nevne noen. Ikke alt er interessant for alle, og da scroller man videre. For det kan jo være relevant for andre. Det som ikke er relevant eller interessant er brukerdebatter. Synes jeg. Uansett.. God helg folkens 😁 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 8. oktober 2021 #432 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Maydis8 skrev (3 timer siden): Men, da vet vi det dere. Det er ikke lov til å diskutere noe annet enn det som foregår inne på gården. Ikke intervjuer på GMN eller andre steder, hva de legger ut i sosiale medier, artikler etc. Kun det som skjer på gården! Storbondens ord er lov! I all verden. Trengte du tre innlegg på å være uenig med meg i det jeg skrev? Greit å være uenig, men synes du kan ta en hyggeligere tone og slutte å kaste frekke kommentarer som storbondens ord er lov. Hva med å arrgumentere for hvorfor det er viktig å diskutere, og hvorfor du mener intervjuet på GMN og middagen er like aktuelle. Endret 8. oktober 2021 av Fireflies Korrigert setning 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 8. oktober 2021 #433 Del Skrevet 8. oktober 2021 Var spennnede på Torpet i dag. Synes mentor virkelig var på godsiden når han godkjente to av tre oppdrag. Håper de ordner opp det som ikke var korrekt. Synes den trioen er en jovial gjeng å se på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 8. oktober 2021 #434 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hvilken pakke trenger man på tv2 play for å se Torpet? Jeg tenkte å åpne et abonnement men det er jo flere pakker. Den billigste koster 89,- og skal gi tilgang til filmer og serier såvidt jeg kan se, utenom live. Bør vel dekke Torpet? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 8. oktober 2021 #435 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ab_naturals skrev (34 minutter siden): Hvilken pakke trenger man på tv2 play for å se Torpet? Jeg tenkte å åpne et abonnement men det er jo flere pakker. Den billigste koster 89,- og skal gi tilgang til filmer og serier såvidt jeg kan se, utenom live. Bør vel dekke Torpet? 🤔 Vi har den billigaste og har tilgang til Torpet 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 8. oktober 2021 #436 Del Skrevet 8. oktober 2021 abderitt skrev (28 minutter siden): Vi har den billigaste og har tilgang til Torpet 🙂 Takk, da er jeg straks en Torpet-seer jeg også 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 8. oktober 2021 #437 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ab_naturals skrev (1 time siden): Takk, da er jeg straks en Torpet-seer jeg også 😀 Binge alt. 🙈 Korte episoder så tar ikke lang tid å bli ajour. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 9. oktober 2021 #438 Del Skrevet 9. oktober 2021 On 10/8/2021 at 10:58 AM, Maydis8 said: Hva er problemet ditt? Man kan da snakke om at man observerer at nettopp disse deltakerne omgås på privaten, akkurat som vi diskuterte GMN intervjuet med Grethe og Rob hvor det var mange spoilere. Virker som Grethe og Su i alle fall har skværet opp. Nå er det du som sporer av med brukerdebatt. Synes det er positivt . Misforståelser seg i mellom kan lett skje. Mulig Grethe og Su har skværet opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. oktober 2021 #439 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ctrl skrev (På 8.10.2021 den 16.52): Nå er jeg visstnok "TS", men det er ikke relevant. Det er vår tråd, ikke min. Men jeg tenker at alt som er relatert til Farmen og deltakere er relevant for tråden. Hittil har vi diskutert mye utenfor gården, herav intervjuer, reportasjer og deltakernes profiler i sosiale medier for å nevne noen. Ikke alt er interessant for alle, og da scroller man videre. For det kan jo være relevant for andre. Det som ikke er relevant eller interessant er brukerdebatter. Synes jeg. Uansett.. God helg folkens 😁 Rob har fått mye omtale i media etter at Farmen var over. I et intervju med 'God kveld Norge' kommer det fram at han har mistet alle sine tre brødre med få års mellomrom, og at alle brødrene døde av rusmisbruk. Han brukte sosiale media - spesielt TikTok og Instagram - som terapi for å komme over sorgen og ut av depresjonen. (TV2) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #440 Del Skrevet 9. oktober 2021 NordicViking skrev (15 minutter siden): Rob har fått mye omtale i media etter at Farmen var over. I et intervju med 'God kveld Norge' kommer det fram at han har mistet alle sine tre brødre med få års mellomrom, og at alle brødrene døde av rusmisbruk. Han brukte sosiale media - spesielt TikTok og Instagram - som terapi for å komme over sorgen og ut av depresjonen. (TV2) Ufattelig tragisk historie da, selv om dette intervjuet var kort, energisk og egentlig lite rørende. Men noe sier meg at Rob har kommet for å bli i media framover. Det er bare å vennes til det for han er overalt. TV2 har funnet seg en ny yndling, og her melkes det. Så vi får vel mer innblikk i livet hans etterhvert. Det blir vel Skal Vi Danse på han. Og ett eller annet talkshow, selv om de fleste er lagt ned. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå