Kaiisa Skrevet 29. september 2021 #141 Del Skrevet 29. september 2021 Blir kvalm av Rob. Var inne og så på tiktok-kontoen hans og ble enda kvalmere. Mange av videoene går ut på å vitse med runking osv. 53 år, var det det han var? Får «ekkel gammel gris»-vibber av ham. Æsjameg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 29. september 2021 #142 Del Skrevet 29. september 2021 Frøken88 skrev (10 timer siden): Hun er for mye, og hun ser ikke sine begrensninger og sliter med å finne plassen sin i gruppa. Det gjør at hun må ta det utover andre. At en dame på godt over 30 flyr rundt med krone på hodet og roper at hun er dronning viser bare om at hun er ekstremt oppmerksomhetssyk og må heve seg over andre. Su er den type person som er lettere å gjøre til sin fiende enn venn, veldig trist, dette er nok noe hun vil kjenne på og muligens treffe henne senere under oppholdet. Hun er nesten allerede blitt utnevnt som andre kjempe av Grethe om hun blir første kjempe. Det ligger som oftest noe mer bak når man konstant må spille tøff. helt greit det,man mener forskjeliig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 29. september 2021 #143 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Var noen «drittkorn» i dagens episode. Skal prøve å holde meg saklig, men denne sesongen provoserer meg så sykt, mye pga. Su sin fremtreden som er veldig ufin. Fått et inntrykk av at Su er litt enkel, mangler en del på det sosiale og kognetive plan, at hun faktisk ikke forstår bedre. Men fremdeles mener jeg ikke det unnskylder en slik oppførsel. Jeg kan også forstå at hun har opplevd mye vondt og sterke inntrykk, som selvsagt kan ha gjort skade og satt sine spor. Men heller ikke det er en unnskyldning for dårlig oppførsel. Uansett hvordan man har hatt det, så er ikke det en sovepute for å legitimere dårlig atferd. «Du kan trene og trene, men om psyken din ikke er riktig, går det ikke». Synes dette er veldig sterke ord som absolutt ikke burde komme fra noen som oppfører seg slik som Su. Det er synd å si det, men den kommentaren til Su høres mer ut som en beskriver av Su selv. Er noe som heter å ikke kaste stein i glasshus, eller at man ser splinten i sin brors øye men ikke bjelken i sitt eget øye. Det er det jeg føler Su gjør med den kommentaren, snakker høyere enn hu burde. Sett fra et psykiatrisk faglig ståsted er ikke alt med payken «riktig» hos nevnte deltager. Og «Det er ikke for å være smålig, krangle eller være idiot». Jeg lurer derfor på, hvorfor lager hun da et helvete og behandler alle smålig, går i krangel med alle og oppfører seg som en idiot der inne? Eller er det slik at hun ikke evner å se seg selv, altså totalt blottet for selvinnsikt. Får jo inntrykk av at hun ikke evner å forstå, når hun kan kommentere det stikk motsatte av det hun gjør. Seriøst, aldri sett noen i reality tv som er så blotta for selvinnsikt. Er så dritt lei å høre beast, og hvordan hu skal være så sinnsykt mye bedre enn andre. Og hvordan hun alltid går i offerrollen, og ikke tåler det minste motgang eller kommentarer uten å bli passiv aggressiv og pompøs tilbake. Er seriøst helt matt, har aldri sett noe lignende, og jeg har vel stort sett, sett alt av reality siden Farmen kom ut i 2001 . Dette slår Farmen Frank, Mira på Torpet, Melina på Ex on the Beach, Isabell Raad på kjendis 71. Su slår alt, aldri sett en værre reality personlighet. Selv de uspiselige karakterene til Kevin Vågenes i parterapi går en høy gang i forhold til dette. En del av meg synes det nesten blir noe stakkarslig over det, og at Su kanskje burde vært beskyttet mot seg selv. At produksjonen burde gripet mer inn, for skal vi være ærlige er dette på grensen til utnyttig av noen som ikke helt forstår sitt eget beste. Personligheten blir mer en parodi, fordi det er faktisk vanskelig å tro og fatte at noen faktisk kan oppføre seg slik til det daglige. Det blir så ekstremt. Skriver ikke alt dette for å være stygg, men dette trenger å bli sagt. Om Su leser kommentarer på nett, så håper jeg hun kan ta noe av det til seg, og forstå noe av grunnen til hvorfor folk reagerer som de gjør. Slik at hun kan få den hjelpen hun trenger for å bli en bedre utgave av seg selv. For den utgaven vi får se på Farmen er ikke annet enn rystende. Helt sjokkert. Håper Grethe gruser hu i tvekamp, og at det sinnsyke egoet til Su kan få seg en liten knekk. Hun trenger å få litt bakkekontakt. Endret 29. september 2021 av Blueberrymuffin 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september 2021 #144 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg blir GAL av Su og alle de engelske ordene og frasene hun slenger inn hele tiden! 🤬 Og hvor pokker har hun fra at seig betyr svak i Oslo?! Jeg er selv fra Oslo og seig betyr utholdende og at man tåler mye. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. september 2021 #145 Del Skrevet 29. september 2021 Fy faen for et fælt kvinnfolk Su er, hvem faen tror hun at hun er!?! Queen my ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september 2021 #146 Del Skrevet 29. september 2021 Haha, så lettkrenket Rob er 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 29. september 2021 #147 Del Skrevet 29. september 2021 Vesi skrev (5 timer siden): Hvorfor alt snakket om at den dama har så mye selvtillit?? Folk med selvtillit driver ikke på slik. Tror faktisk hun er usikker på seg selv. Helt enig. Su har sikkert mange gode sider, og fortjener ikke utelukkende kritikk. - Men jeg tolker henne sånn at usikkerheten hennes har resultert i et "kronisk forsvarsmodus" inne på Farmen, foreløpig. - Og siden det egentlig ikke er nødvendig at hun er så "på", gjør det at det blir mange uheldige konsekvenser sosialt. Jeg tenker at hun sikkert hadde blitt bedre likt om hun senket skuldrene litt, og turte å være litt mer sårbar eller avslappet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 29. september 2021 #148 Del Skrevet 29. september 2021 Su: "Jeg har gatekapital og spirituell styrke" Noen som kan forklare meg hva gatekapital er?! 🙈😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 29. september 2021 #149 Del Skrevet 29. september 2021 Får håpe at Grete kan slå divaen i alle grener. Vil ha henne ut!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. september 2021 #150 Del Skrevet 29. september 2021 tirben skrev (Akkurat nå): Får håpe at Grete kan slå divaen i alle grener. Vil ha henne ut!! Ja ,får virkelig håpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. september 2021 #151 Del Skrevet 29. september 2021 Noen burde vært beskyttet mot seg selv… Og Rob- måten han spiller ut «the Italian style »… dette er Farmen, ikke Sopranos. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. september 2021 #152 Del Skrevet 29. september 2021 Sonja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. september 2021 #153 Del Skrevet 29. september 2021 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Noen burde vært beskyttet mot seg selv… Og Rob- måten han spiller ut «the Italian style »… dette er Farmen, ikke Sopranos. Jeg blir så flau. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 29. september 2021 #154 Del Skrevet 29. september 2021 AntiBullshit skrev (På 22.9.2021 den 8.43): Su som påstår at «dersom noen ikke liker meg så sier det mest om dem fordi jeg har så høy terskel på hva jeg reagerer på», hun virker som typen som involverer seg i mye drama. Bare måten hun hauset opp stemninga under brødskive-gate sier meg at hun ikke er så nøytral som hun liker å fremstille seg Ofte kan førsteinntrykk endre seg veldig bare man blir bedre kjent med deltakerne. Det gjelder riktig nok ikke for Su som så til de grader har levd opp til førsteinntrykket mitt av henne som selvhøytidelig dramaqueen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 29. september 2021 #155 Del Skrevet 29. september 2021 Emilie88 skrev (6 timer siden): Hun irriterer vettet av meg hun Su. Om hun har flyktet frafjord krigen, ja da burde hun vel heller vært ydmyk og grei. Hun virker veldig hevngjerrig og bitter. Kommer ingenting godt ut av sånn. Synes nesten ikke synd på dama en gang, angående fortiden. Når hun har en slik ræva oppførsel. Hun må lære seg å oppføre seg. Jeesses. Og hun mama g. Hjelpes. Irriterende hun og Som nevnt er jeg ikke noe videre imponert over Su, men å si at noen skal være ydmyk og grei fordi de har flyktet fra krig er urimelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 29. september 2021 #156 Del Skrevet 29. september 2021 Synd og si men Su trigger absolutt alle fordommer jeg har mot Somaliske personer, hva er det med den kulturen? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september 2021 #157 Del Skrevet 29. september 2021 Su må være den største bitcha i norsk realityhistorie! Jeg har aldri sett på maken til uspiselig oppførsel! Greit hun har flyktet fra krig og opplevd mye vondt, men det unnskylder ikke den forferdelige oppførselen hennes. Ingenting gjør det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 29. september 2021 #158 Del Skrevet 29. september 2021 jukkapalme skrev (16 minutter siden): Su må være den største bitcha i norsk realityhistorie! Jeg har aldri sett på maken til uspiselig oppførsel! Greit hun har flyktet fra krig og opplevd mye vondt, men det unnskylder ikke den forferdelige oppførselen hennes. Ingenting gjør det. Enig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 29. september 2021 Forfatter #159 Del Skrevet 29. september 2021 Det har hittil vært en atypisk Farmensesong. Kanskje den dårligste starten på en sesong noensinne. Det klassiske Farmeninnholdet har havnet i skyggen for småsnakk, personligheter og drama. Uvanlig, uinteressant og masete egentlig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 29. september 2021 #160 Del Skrevet 29. september 2021 Åh, jeg håper så inni granahampen at Grethe vinner denne tvekampen! 🤞 Dessverre har hun oddsen mot seg, da de fleste som vinner tvekampen er andrekjempen. (Jeg har ingen eksakte tall på dette, men utifra hva jeg selv har sett på farmen oppigjennom, trekker jeg denne konklusjonen ). Jeg vurderer seriøst å slutte og se på farmen pga Su Jeg blir ordentlig kvalm av måten hun er på mot andre mennesker, og hva skjer med å kalle seg selv for "the queen" og "the beast" og i tillegg komme med alle disse amerikanske slengordene?! Jeg er utrolig glad for at Rob valgte Grethe da hun selv ønsket det. Jeg var ganske sikker på at han skulle velge Kåre et lite øyeblikk, for da hadde han fått reise alene på markedet, og da hadde det nok ikke blitt tenkt mye på fellesskapet.. Blir spennende å se hvorvidt Kåre klarer å sette ned foten på søndag da... Herregud, skulle ikke tro det var snakk om voksne mennesker 🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå