Djungelvrål Skrevet 29. september 2021 #121 Del Skrevet 29. september 2021 Blueberrymuffin skrev (4 timer siden): Fy faen, de jentene og hu gamlemor. Åssen er det mulig å bli så jævlig krenka av absolut alt! Su og hu gamle dama provoserer meg så grenseløst, for en møkka holdning de har til alt. Og gamle mor som kaller Tina for sur, når hun kun prøver å roe de ned. Utrolig at ei dame på 55 kan oppføre seg slik. Helt enig med Tina, jentene er altfor lettkrenka, og må slutte å bli krenka for alt. Og den krona, hu sier hu tuller, men herregud det er så barnselig og teit. Flott Tina ikke gir hu noe respons. Ikke enig med Heidi at Su har god selvtillit, jeg ser kun en usikker jente som ikke fikk nok oppmerksomhet. Men har da skjønt denne episoden at Heidi ikke er så mye bedre selv, så i Heidi sin øyne er vel Su selvsikker og flott. Uff. Får mer og mer respekt for Tina, ble så utrolig skuffa når hun trakk seg Får nesten ikke lyst å se mer, når mobbere som Su blir igjen, fremfor skikkelige folk. Likte Tina så mye bedre enn mange av de andre jentene der, er Su som skulle dratt! Faen, kommer noen gloser, men Su provoserer meg så jævlig! Faen ta Su. Vært mange fæle folk i reality historie, men Su tar kaka, og med den stygge kommentaren sin «styrke er ikke for alle». Noe så jævlig smakløst av Su, som ikke eier et snev av selvinnsikt. Må bare si det: JÆVLA MØKKAKJERRING! Su passer bedre inn i Paradise og Ex on the Beach, ikke farmen Håper Rob, Heidi og iværtfall Su ryker ut en etter en. Også klaga hun på at hun ikke fikk jobbe i skogen....også fikk hun tilbudet siden hun hadde så lyst men skulle hun det??? Neida, for slitsomt. Bedre å skure møkkete truser. Virker ikke som hun kan stort og jeg som trodde somalske damer var arbeidsjern, 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 29. september 2021 #122 Del Skrevet 29. september 2021 Su er en av de verste deltakerne jeg noensinne har sett i farmen. Og et par andre oppover. Men, hun er ikke hyggelig hun er frekk og nedlatende. Håper hun ryker ut etterhvert! stygg kommentar, "styrke er ikke for alle" Her viste hun hvilket menneske hun er. Rob derimot, han liker jeg! Liker ikke den unnasluntringen og dannelse av alliansen. Stjeling av mat osv. Men han virker likevel som et godt menneske. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 29. september 2021 #123 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) 8 hours ago, Fireflies said: Helt enig. Jeg har ikke sansen for Su, men denne kommentaren tok kaka. Jeg synes det viser stor styrke i å høre på seg selv og kroppen, selv om man egentlig ikke vil det. Synes det er skikkelig trist Tina valgte å gå ut, men har veldig respekt for valget hennes. Jeg har full respekt for valget til Tina. Synes det var modig av henne å trekke seg. Har full forståelse for valget hennes. Er nok ikke lett å leve så tett på så mange forskjellige mennesker heller. Det var ikke egoistisk å trekke seg. Tror Su er bare en personlighet som lett kan missforstås. Rob skaper underholdning. Endret 29. september 2021 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 29. september 2021 #124 Del Skrevet 29. september 2021 Su er helt ubrukelig, kan ikke se for meg at hun skulle kunne vinne Farmen. For en ufyselig personlighet! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. september 2021 #125 Del Skrevet 29. september 2021 Det Su sa igår etter at Tina trakk seg ga meg samme følelsen som å sparke noen som allerede ligger nede, det sier sitt. Håper hun ryker på ræva ut asap.👿 Litt gøy å se at gamlemor selv begynner å ta litt plass og bite fra seg..Hege skuffet meg litt igår som valgte å gå i allianse med Rob..og plis, gi den mannen en skjorte han kan ha på seg..😂😝 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 29. september 2021 #126 Del Skrevet 29. september 2021 En herlig blanding av alle mennesketyper. Blir en spennende sesong. Tror ikke Su er like høy på seg selv i det virkelig liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 29. september 2021 #127 Del Skrevet 29. september 2021 Mkigjen skrev (10 timer siden): Uansett hva man måtte mene om Rob, spiller han spille godt da, fått sin egen lille fanklubb jeg digger han, håper han blir lenge og mest sannsynlig er han trygg neste uke også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 29. september 2021 #128 Del Skrevet 29. september 2021 EtFo skrev (54 minutter siden): Su er helt ubrukelig, kan ikke se for meg at hun skulle kunne vinne Farmen. For en ufyselig personlighet! 100% uenig, hun er sterk , tøff og har god selvtilit,men det er jo selvsagt for mye for andre damer ( er det selv ) , digger henne, og tror hun blir feil fremstilt, lett og dømme folk utenfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. september 2021 #129 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg klarer ikke Rob 😱. Er så ille at jeg ikke vet om jeg orker å se mer Farmen 🙃 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 29. september 2021 #130 Del Skrevet 29. september 2021 Eloise12345 skrev (1 time siden): Jeg har full respekt for valget til Tina. Synes det var modig av henne å trekke seg. Har full forståelse for valget hennes. Er nok ikke lett å leve så tett på så mange forskjellige mennesker heller. Det var ikke egoistisk å trekke seg. Tror Su er bare en personlighet som lett kan missforstås. Rob skaper underholdning. Jeg tror nok Su er en personlighet som kræsjer med visse personligheter. Det er flott at hun er stolt og selvsikker, men hun er også nedlatende ovenfor andre (spesielt ovenfor Tina). Forstår godt at Tina trakk seg, men kommer til å savne henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 29. september 2021 #131 Del Skrevet 29. september 2021 cas12 skrev (11 minutter siden): 100% uenig, hun er sterk , tøff og har god selvtilit,men det er jo selvsagt for mye for andre damer ( er det selv ) , digger henne, og tror hun blir feil fremstilt, lett og dømme folk utenfra Hun er for mye, og hun ser ikke sine begrensninger og sliter med å finne plassen sin i gruppa. Det gjør at hun må ta det utover andre. At en dame på godt over 30 flyr rundt med krone på hodet og roper at hun er dronning viser bare om at hun er ekstremt oppmerksomhetssyk og må heve seg over andre. Su er den type person som er lettere å gjøre til sin fiende enn venn, veldig trist, dette er nok noe hun vil kjenne på og muligens treffe henne senere under oppholdet. Hun er nesten allerede blitt utnevnt som andre kjempe av Grethe om hun blir første kjempe. Det ligger som oftest noe mer bak når man konstant må spille tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 29. september 2021 #132 Del Skrevet 29. september 2021 cas12 skrev (57 minutter siden): 100% uenig, hun er sterk , tøff og har god selvtilit,men det er jo selvsagt for mye for andre damer ( er det selv ) , digger henne, og tror hun blir feil fremstilt, lett og dømme folk utenfra Helt uenig med deg igjen, jeg synes det hun viser på TV framstår mer som usikkerhet enn noe annet. Har man god selvtillitt så behøver man ikke å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. Ingen normalt oppegående damer på over 30 år går rundt med krone på hodet og kaller seg selv for queen kun for å provosere et annet menneske. Det blir bare så alt for dumt, og gjør at jeg tviler sterkt på at hun blir feil fremstilt. Enten så er hun utrolig usikker på seg selv, eller så har hun fått beskjed fra produksjonen om å spille en grusom rolle der inne. Men jeg tenker det er mest sannsynlig at det er det første alternativet, da jeg har vanskelig for å se for meg at produksjonen kan ha bedt noen om å regelrett mobbe ut en annen deltaker. Kommentaren hennes om at "styrke er ikke for alle" var HELT bak mål, og vitner om elendig selvinnsikt. Synes det er sprøtt at hun ikke tar selvkritikk for måten hun behandlet Tina på. Håper virkelig hun blir valgt til førstekjempe snarest mulig, og blir shippet rett ut av farmet. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 29. september 2021 #133 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Emilie88 skrev (9 timer siden): Su er en av de verste deltakerne jeg noensinne har sett i farmen. Og et par andre oppover. Men, hun er ikke hyggelig hun er frekk og nedlatende. Håper hun ryker ut etterhvert! stygg kommentar, "styrke er ikke for alle" Her viste hun hvilket menneske hun er. Rob derimot, han liker jeg! Liker ikke den unnasluntringen og dannelse av alliansen. Stjeling av mat osv. Men han virker likevel som et godt menneske. Helt enig i det første du skriver og helt uenig i det siste 😂 Endret 29. september 2021 av Janzypants 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 29. september 2021 #134 Del Skrevet 29. september 2021 cas12 skrev (2 timer siden): 100% uenig, hun er sterk , tøff og har god selvtilit,men det er jo selvsagt for mye for andre damer ( er det selv ) , digger henne, og tror hun blir feil fremstilt, lett og dømme folk utenfra Hun er jo ikke sterk eller tøff. Hun klarer jo Ingen av oppgavene hun får, og klager på alt. Samme oppførselen man ser hos trasse barneskolebarn, med «jeg vil ikke» innstilling til livet. Det er så langt ifra sterk man kommer. Hun er heller ikke selvsikker, å være sta, frekk og simpel er ikke synonymt med god selvtillit. Tror egentlig kommentaren din er ment for å provosere. Su oppfører seg veldig barnselig og umodent. Selv er jeg i 20 årene og hadde reagert om andre på min alder gikk rundt og kalte seg dronning eller konge, og kledde seg ut med tullekrone. Det stadiet er man ferdig med etter barneskolen. At ei dame på snart 40 fremdeles står fast i barneskoleoppførsel, viser vel mer at de sosiale antenne ikke er helt der de burde være. Selvtillit har hun ikke, hun er oppmerksomhetssyk og sutrete. Hun blir jo ikke fremstillt feil. Hun har da både sagt og gjørt alt som er på tape. Ikke skyld på klipping. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. september 2021 #135 Del Skrevet 29. september 2021 KvinneMann1 skrev (19 timer siden): I tidligere sesonger har vel produksjonen vært temmelig rundhåndet med å godkjenne oppdrag, og gi deltakerne mat. I tillegg jukser de med å stappe innpå pizza og sjokolade / potetgull, eller øl og brus. På toppen av dette klager de over hvor "forferdelig" hele opplegget var. Hvis det virkelig er så forbanna ille, så burde de kanskje latt være å melde seg på i det hele tatt. Eh ja, og så? Det er da ikke noe nytt. Du får ta det med produksjonen...🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 29. september 2021 #136 Del Skrevet 29. september 2021 Hun irriterer vettet av meg hun Su. Om hun har flyktet frafjord krigen, ja da burde hun vel heller vært ydmyk og grei. Hun virker veldig hevngjerrig og bitter. Kommer ingenting godt ut av sånn. Synes nesten ikke synd på dama en gang, angående fortiden. Når hun har en slik ræva oppførsel. Hun må lære seg å oppføre seg. Jeesses. Og hun mama g. Hjelpes. Irriterende hun og 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 29. september 2021 #137 Del Skrevet 29. september 2021 Emilie88 skrev (Akkurat nå): Hun irriterer vettet av meg hun Su. Om hun har flyktet frafjord krigen, ja da burde hun vel heller vært ydmyk og grei. Hun virker veldig hevngjerrig og bitter. Kommer ingenting godt ut av sånn. Synes nesten ikke synd på dama en gang, angående fortiden. Når hun har en slik ræva oppførsel. Hun må lære seg å oppføre seg. Jeesses. Og hun mama g. Hjelpes. Irriterende hun og Fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. september 2021 #138 Del Skrevet 29. september 2021 Mkigjen skrev (17 timer siden): Uansett hva man måtte mene om Rob, spiller han spille godt da, fått sin egen lille fanklubb Han "spiller spillet" og elsker å "ha makten". Er det TV2 som ønsker å framstille ham som "don Rob" - en virkelighetsfjern mafiaboss - eller er det han selv som legger opp til dette? 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesi Skrevet 29. september 2021 #139 Del Skrevet 29. september 2021 cas12 skrev (7 timer siden): 100% uenig, hun er sterk , tøff og har god selvtilit,men det er jo selvsagt for mye for andre damer ( er det selv ) , digger henne, og tror hun blir feil fremstilt, lett og dømme folk utenfra Hvorfor alt snakket om at den dama har så mye selvtillit?? Folk med selvtillit driver ikke på slik. Tror faktisk hun er usikker på seg selv. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 29. september 2021 Forfatter #140 Del Skrevet 29. september 2021 Onsdagens episode/førstekjempevalg: Spoiler Su overkompenserer så inni hampen med attitude og personlighet at det faller utenfor sin egen urimelighet. "I'm a beast" og "I'm a Queen". Hun har et stort oppmerksomhetsbehov, overdriver sin egen profil og føler en trang til å bli sett opp til. Hun ser og snakker andre rundt seg ned, som om at de ikke var verdt noe som helst. Et forsøk på narsissistisk oppførsel som egentlig blir kun med forsøket. Mulig for å kamuflere en usikker person? Heidi påstår at oppførselen er Su's forsvarsmekansime. Jeg tenker Heidi treffer spikeren på hodet med det. Jeg er glad jeg ikke er på Farmen. For jeg tåler ikke slike mennesker. Synes at produksjonen burde ta litt selvkritikk i år. De har kokt i hopen en suppe av mennesker for å lage drama og oppstyr, men har ikke tenkt på at folk skal trives og at det skal være et godt psykososialt miljø inne på gården. Årets mistrivsel hos deltakerne er oppsiktsvekkende. Tina måtte sjekke ut som følge av det, og Grethe ber om å få være førstekjempe pga det samme. Og dette etter to uker. Rob aksepterte Grethes forespørsel om å bli førstekjempe. Jeg trodde Rob kom til å ignorere dette og kjøre sitt eget løp, men... godt han føyde seg for Grethes forsøk om å få ut Su. Eller seg selv på bekostning. Ellers har vi fått lite innblikk i hvordan deltakerne jobber med ukesoppdraget. På bekostning av småsnakk og småintriger med Su og Rob i spissen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå