Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Ingen god dag idag, ramlet ned på bade for jeg skulle skynde meg, måtte spy! Hele dagen låg jeg og sov.... og hadde kjempe vondt! (det går bedre nå)

Men så kommer søte Roy min og overrasker meg med masse god mat, kalkun og masse gode grønsaker og masse annet digg..... såå snill han er med meg. Kommer til å savne ham så fælt når han reiser igjen på mandag.....

vil ikke han ska reise nå..... :(

Men jeg må bare klare meg igjen, de 16 lange dagene kommer nok til å komme og gå......

Men gleder meg til å han kommer hjem da ska vi på ny UL..... jippi

Må si idag når Roy koste og kysset magen min så sparket hun lille i magen, hu ville hilse på pappan sin hu og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Må vel først si gratulerer med graviditeten!!Er kansje litt sent å si det nå da men... :oops: Har nå lest hele dagboken din,og det har vert arti å lese hvordan tingene blir etterhvert som tiden går. :) Godt å se at det går bra med nye vovven deres da!!!Jeg håper at den dagen det blir våres tur,at vi ikke får en liten bebis som er allergisk mot hunder,for jeg er hundemenneske tvers igjennom,å vet ikke hvordan jeg hadde takla det om jeg hadde måttet gitt vekk gull jenta mi.... :cry: Men selfølgeli,må man,så må man...

Håper det går bra med dere fremover!!!

Koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin mage Perser vennen!!!! :D

Håper alt er bra med deg nå. Jeg går bare og venter og venter på at noe skal skje her :lol:

Håper du får en fin uke!

Klemmer fra Sessa T-12 (klokka er over 24!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!

Jeg reiser om bare en liiiten stund!

Måtte jo legge igjen en liten hilsen i mange dagbøker da!

Ta vare på deg selv og mini-i-magen!

Klem fra Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Perser vennen!

Nå er det vel snart på tide med en oppdatering? Er så nysgjerrig på hvordan det går med deg!! Selv går jeg bare og venter på at det store miraklet skal skje. Nå har jeg jo blitt lurt 2 ganger, og håper jeg slipper å få høre "ulv, ulv" enda en gang. Da kan det jo kanskje ende oppmed hjemmefødsel :lol:

Lykke til videre snuppa!

Klem fra Sessa T+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi :P

Tja jeg har ikke hat det så godt pga min store jernmangel! Men nå begynner jeg å bli mye bedre, trenger ikke å sove 20 timer til dagen holder lenge nok med 16 timer :lol:

Så det er jo positivt at det går rette veien!

Ellers så kommer Roy hjem snart, gleder meg såååå massse..... men så reiser han igjen på søndag :( Men så kommer han tilbake senest på torsdag :hoppe:

Har ikke så mye å si, for det har ikke skjedd så mye egentlig...

så jeg får heller skrive noe mer når jeg har noe å si jeg :wink:

Hej då :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

ÅÅ tusen takk vennen :)

ÅÅ som jeg gruer og gleder meg nå, om en liten time så ska vi hilse på babyen vår igjen!

Halve natta låg jeg og bekymret meg for at jordmoren skulle si at nei her er det ingenting lenger, og du har sikkert bare kjent luft og ikke spark :-?

Husker slik tenkte jeg også når jeg var gravid med isabel.... Så jeg får håpe det beste

Å gud så nervøs jeg er... føler at jeg må spy, får ikke med meg fingrene når jeg skriver! Sitter her og skjelver.,....

Det kommer til å gå bra, det kommer til å gå bra, det kommer til å gå bra, det kommer til å gå bra! Hmm det hjelper med litt selvhjelp!

Nei jeg får gå og gjøre meg klar...... åå så glad og nervøs jeg er og så redd også... alt på engang :-? :D

Kommer med rapport senere :P

Ønsker meg selv lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

UL rapport :-)

Så var vi hjemme igjen, men stor smil rundt munnen begge to :D

Oki, apperate var ikke noe å skryte om, bildene ble ikke så fine! Men jeg fikk jo bilder med og fikk jo se lille baby i magen min :D

Vi fikk ikke vite hva det ble, men men det gjør meg ingenting :P

H*n låg der med hendene opp med hode og vinket til oss... var så søtt og aktiv! Og terminen da ble flyttet fra 12juli til 29 JUNI! :hjerter:

Ellers siden søsteren min har fått en alvorlig hjertefeil barn, så skulle jeg få en til UL, men da på sykehuset her og en hjertelege som skulle ta undersøkelesen! Så det var godt å vite at jeg får en så fin behandling...... :enig:

Babyen var så skjønn og fin og sparket masse og likte ikke at vi forstyrra middagsluren hennes/hans Og h*n strekte seg og såå bare sååååå skjønn ut der h*n låg :hjerter:

Ska finne laderen til digitalkameraen og ta bilde av UL bildene senere! :enig:

Ellers så er vi HAPPPY og suuuper glad for at jeg fikk komme nå og ikke om 1 mnd til UL. Og at vi fikk se lille babyen i magen som hadde blidt sååååå stooor siden sist gang vi så h*n :hjerter:

God klem til dere alle sammen

19+5 :hjerte::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott at det gikk bra på UL'n vennen!!!! Skal si du fikk flyttet på terminen også. Godt at du får god oppfølging med UL i alle fall. Alt føles litt tryggere når man er i gode hender. Håper du får en svært så lykkelig dag videre!

Kos og klem fra Sessa T+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Perser, Jeg har nok ikke vært på besøk hos deg før, men nå er jeg her. Det er litt morsomt for datteren min er også født Jan 2000 (2.)

så det blir like stor aldersforskjell på barna våre....

Så du hadde vært på ultralyd....så spennende og gøy.

Jeg skal på ultralyd på fredag (Valentines Day og forlovelses dagen våres) og jeg gleder meg kjempe masse og er veldig spent.

Jeg håper å få vite hva det blir. De kunne ikke se det da jeg ventet jenta mi så vi får se.....

Uasett så er det viktigste at det er bra med den lille.

Jeg ønsket meg kanskje også jente første gangen av en eller annen årsak og det fikk jeg jo så da er det jo greit med hva som kommer nå.

Hvordan går det med oppussingen av barnerommet??

Her er vi bare på idestadiet enda....har en venninne som er fantastisk til å male/tegne så jeg tenkte kanskje jeg skulle spørre henne om hun ville male Snøvitog de 7 dverger eller Askepott over hele den ene lang veggen.

Det hadde vært så kult.

Jeg vil gjerne se bilder av Isabels rom når det er ferdig.

Du får ha en god helg og kos deg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Heia

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi Marlena :)

Igår hadde vi en så veldig så god middag :) Først var det hver sin hummer, isabel likte ikke sin :P Hihi da spiste jeg hennes også :lol:

Også ble det gode reker med masse rogn i nam nam også tilslutt spiste vi spanske kreps! Hmm tror jeg spiste i 2 timer... det var sååå godt! Vi skulle egentlig spise alt det idag, men Roy reiste Klokka 11 idag til Norge igjen, så da ble det igår.. pytt pytt

Idag så fikk jeg en bedre frokost på senga og kjempe nydelig bilde som Isabel hadde tegnet og pappa hadde hjulpet og skrevet på DEN VAR BARE NYDELIG, JENTA MI ER DYKTIG HU!

Og nydelig tullipaner. Og en flott sett med oljemaling sett med skrinn og alt! Det ble jeg skikkelig glad for :P Det hadde jeg ønsket meg en god stund nå :P Så da var det en veldig så rørt *Perser* som satt på senga idag morges :)

Ellers så var det like trist når Roy reiste som vanlig, men denne gangen så kommer han hjem tidlig på torsdag jipppiii Så det blir godt!

Ellers så tålte jeg så lite av malingslukta i sist mnd så vi har ikke fått malt noe særlig før igår kveld/natt... Guud så godt det lukter med maling hihi ;)

Så nå er det bare 3 puslespill igjen og døra og listene og vindue og hmm nei det er ikke mer igjen! Men vi må kjøpe gulv og lit mer pynteting :P Og nye dørhåndtak og lister og Gardiner, olebrum vokse tre, og disneyfigurer som ska være rundt om kring! Hmm lurer på hva jeg ska henge på de to lengste veggene!

Det er jammen dyr å pusse opp barnerom! Til nå har vi brukt 2500kr til maling! Og regner med vi må bruke rundt + 3000kr til :-? Men da håper vi jo at det blir fint også....

Grunnen til malingen ble så dyrt, det er spesial maling! Ville heller ha spesial maling på barneromme en giftig billig greier som ikke går an å vaske og framkalte allergi!

Men lurer på hvor mye gulvet blir på :-?

Gleder meg så til blir ferdig! Men tror ikke vi kommer til å kjøpe alt sånt pynteting med engang! Tar det litt etter litt!

Hun har jo endel fra før og noen vi har kjøpt for 1mnd siden! Jaja vi får sjå.....

Hmmm dette her ble jo alt annet prat en graviditen.... :oops: Men føler ikke at jeg har tid denne gangen til å drømme meg vekk på dagene og sitte å kose så mye med magen som jeg gjorde når jeg var gravid med Isabel!

Av og til nå glemmer jeg ut hva uke jeg er i! Må sjekke det på nette! Rart sist gang så viste jeg nesten hvor mange uker og dager og timer og minutter og sekunder! Men denne gangen så er det vanskelig å holde styr på det!

Har jo Isabel og ett hus som vi holder på å fikse litt på! Pluss har skikkelig jernmangel, så da blir det ikke så mye tid til noe annet!

Men hvis jernmanglet mitt ikke har gått opp til neste uke så blir jeg satt på noen jerntab. som er på 100mg!! tab. heter Niferex* Fe++ 100mg enterokapslar!

Har fått inf. om dem, men må vente til neste uke og se! Tar florodix eller hva det heter nå! Det er 20mg jern i de her i sverige! Inorge så er det bare 15mg jern i dem! Men jeg må dobble inntakke for her i sverige så må gravide få i seg 30-40mg jern hver dag!

Men nå har jeg skrevet alt for masse, jeg får gå og late som jeg gjør noe fornuftig her i huset ;)

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Stakkas jenta mi er syk idag :( masse feber og har vondt i leddene sine :( stakkas jenta mi...

Og typisk at hun blir syk når Pappa er vekke :-? Uffa håper bare hun blir frisk snart....

Trøtt og sliten nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

takk Qlio vennen :P

Jaja det måtte jo selvfølgelig skje, det var jo ikke til å unngå det! Nå har jeg også blidt skikkelig syk, kjente på meg i hele i går at jeg ble verre.... men viste ikke at jeg skulle få såååå vondt i øra og halsen og har så vondt overalt... takk og lov kom Roy hjem igår..

Tror ikke at jeg hadde klart å ta meg av Isabel jenta mi..

Håper bare at jeg ikke får feber, har ikke lyst å ta noen piller... og ska gjøre så godt jeg kan bare drikke te og holde meg i ro.... og spise suppe ja....

Oki nå har jeg klaget her også... jeg får klage videre hjemme jeg..

Gode Råd (hvordan bli bedre) mottas med Stor Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velting i selvmedlidenhet funker alltid.

Gjerne kombinert med abnormt store mengder sjokolade og annet slikkeri, gode blader (type: Gravid), brus og full kontroll over TV'n.

Og en skikkelig *GOD KLEM* over nettet.

Bli frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...