Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia!

Kos å høre at du har funnet vogn. :P

Håper tiden flyr slik at du får kjøpt den snart, da. :blunke:

Ville egentlig bare si at det pølse-greiene du skjøpte, var steingodt!!!

Har ikke turd å smake på det før. Så litt skummelt ut, vet du.... :ler:

Smakte på den "hotte" i dag. Var kjempegod. :P

Så tuuuuusen takk, vennen! :kysse:

PS: ikke bry deg om småbarna... De finner vel snart noe annet å leke med...

Kos og klem!

PS enda en gang: Vet du? Jeg har det sååå bra for tiden. Med sambo altså (gidder ikke ta med alle ekse-og hekseproblemene).

Og så er jeg egentlig sprekkeferdig, men har lovd med selv at jeg skal holde kjeft...... Men altså... Jeg har det bare bra! :ler:

Håper alt går fint hos deg også. :P

Ny kos og ny klem!

PS for aller siste gang...: Nei, jeg er ikke full. Jeg er bare bablete og lykkelig. :hoho:

PS selv om jeg sa det ikke ble flere....: Når skal dere shoppe ny bil? Og er du klar over at du knuser meg? Jeg vil også ha en sånn bil!!!! :ler:

*klemme masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg Perser :hoppe:

herlig å høre at du har sluttet å blø, ble litt bekymra for deg en stund vet du :wink: så det var godt å lese at du har det bedre nå..

spennende med innkjøp av vogner og baby utstyr da, kan tenke meg at du er kjempe ivrig :enig:

syns ikke det er lenge siden du testa to blå jeg og nå er det sannelig bare 13 uker igjen til fødselen, heldig du :kgblunk: det er sannelig ikke lenge før du har den lille babyen din i armene dine :kgsmil:

håper du får en fin dag Perser og kos deg i resten av svangerskapet ditt :kgsmil:

klem fra sola :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hei igjen :)

Herregud så treg jeg er å skrive i denne dagboka.. Men men jeg har blidt treg med alt annet også så det er ikke bare her!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi @lfa og Sola :) Dere er søte begge 2 :D

Sitter og hører på Enrique Inglesias, synes han og faren er så geni... de kan synge :P også er det litt trist også for de har så masse triste sanger, men det er godt å høre på :cry:

Denne uken har vi kjøpt Vogn.... en kjempe fin Quinny Freestyle 2003modell. Med dypvogn, sportsvogn, myggnett og dynetrekk og stelleveske! Samme farge som Isabel sin :) Men jeg har tro på at denne er mye mye bedre enn Isabel sin, alt jeg savnet på Isabel sin var på denne nye vognen! Pluss 2 års garanti og det er jo toppers :P

Her er bilde forresten

http://community.webshots.com/photo/542923.../68629553pwzpHi

Også har vi jo tatt noen nye magebilder, hadde jo kjempe nydelig vær her for en uke siden, så det ble noen litt sommer mage bilder :D

Her er nye magebildene :D

http://community.webshots.com/album/54292360ljhNPq

Har vært hos jordmor, hun ville følge nøye med meg, siden jeg blødde når jeg var i Norge, så nå må jeg på kontroll hver 14dag, og det er godt å vite at jeg blir tatt godt vare på.

Selvom det er har stoppet nå, så er det føler jeg meg trygge da :)

Ellers så har humøret vært opp og ned, enne timen har det vært så greit! Men så neste har det ikke vært noe særlig... vet ikke hvordan ska beskrive det, men jeg har heller da lyst å legge meg ned å sove og bare sove og håpe når jeg står opp så er alt forandret.... Noen ganger pleier det å bli bedre når jeg står opp, men andre ganger... så er det ikke så godt å stå opp og se seg i speilet!

Vet ikke hvorfor jeg ikke har det godt.. men savner så venninene mine, det hadde vært så gøy å hadt de her rundt meg! og nå når jeg er gravid og hadde lyst å dele så mye med dem.... Men vi ringes jo og mailes... men det er ikke det samme :cry:

Er glad for Roy forstår meg, og vet hvordan jeg har det... det er så mye lettere for gutter å finne seg nye venner enn oss jenter! Jeg har aldri hadt problemer med å få meg venner, men nå har jeg nok av venner som er 10-12år eldre enn meg.. og de er jo naboene våres da, men de er jo koselige.... Men jeg savner noen på min alder!

Hadde jo kontakt med Lottemor, men så hørte jeg aldri fra henne igjen! Synes det var rart.. snaget hun med meg når hun trenger noen, ellers så gidder hun ikke?! Kanskje jeg ikke burde skrive det her... Men kanskje hun leser dette her og forklarer meg hvorfor hun tar bare kontakt når hun trenger noen å snakke med! Og ikke tar hun kontakt når jeg vil få tak i henne?!

Jaja.. orker ikke tenke mer på det..

Har fått endel koselige PM fra Skusla, hun er så koselig jenta.. føler at det er bare hun som egentlig forstår hva jeg går gjennom... Det er godt å vite at det er ei som forstår meg.. og vet hvordan jeg har det.

Nei jeg får skrive mer senere..... blir bare deppa av å syta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia Perser vennen :kgsmil:

tenkte jeg skulle stikke innom boka di en tur jeg vennen for å se hvordan du hadde det...

kjempe koselig at dere har kjøpt vogn, kjempefin :kgsmil: ikke mange månedene nå før du har den lille i armene dine :D det blr noek helt sikkert kjempe kos :D

er enig med deg at det er ikke lett å flytte til et nytt stedog få nye venner, sånt tar ofte veldig lang tid, og kanskje er eneste og beste muligheten og flytte nærmere vennene sine igjen hvis man har muligheten til det. jeg bodde på et nytt sted i noen år da samboeren gikk på skole og jeg var kjempe glad da vi flyttet tilbak til kjente trakter etter at han var ferdig med studiene sine.. for det var ikke enkelt å være langt unna alle vennene sine nei,, det blir ikke det samme med mail og sms hele tiden heller..

håper det ordner seg for deg Perser :D

ønsker deg en riktig koselig lørdagskveld :D

* klemmer Perser - vennen lenge*

:kgsmil: sola :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Uffa

Imorgen fyller jeg år igjen, rettere sagt om 40min!

Hmm hvor gammel ska jeg velge nå å være! 17 eller 18, eller må jo kanskje stige nå.. har jo stoppet på 17 siden jeg ble 17 for første gang... kanskje jeg skal bli 18 iår... hmm for se hvordan humøret er imorgen, og om jeg finner noen rynker... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier gratulerer her også, jeg! :bursdag:

Siden du insisterer på å fylle 16, må jeg si at jeg synes det er litt pinlig å ha slike fjortiss-venner, men skal gjøre et unntak for deg likevel... :ler:

Håper du har hatt en fin dag!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk Marlene, Wit og @lfa!

Har hadt det kjempe koselige idag... tusen takk for tlf samtalen @lfa det var kos å snakke med deg igjen :)

Har ikke sovet noe særlig idag. Det var noen av familie medlemer som ville være en av de første som ringte og gratulerere meg med dagen min klokka 6om mornigen :roll: så jeg er kjempe trøtt og ska sove nå *ZZZZZZZZZ*

Selvom det var hyggelig å få en sånn tlf samtale så tidlig.. (helt til jeg så hva klokka var forresten) så er jeg sååå trøtt nå...

skriver mer imorgen.. eller ska ha Julimammor treff her i byen så vi får se hva tid jeg får tid... ufffa ska til legen også ska ta masse blodprøver igjen, hater sprøyter... nei gidder ikke å tenke på det nå

Natti natt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk for bursdag hilsningen :)

Idag reiste min kjære søte man på jobb igjen... :cry: så trist og ensomt her.

Men det hjalp godt å få besøk av ei vennine jeg har blidt kjent med, hun er også 24 og venter sin første baby nå i juli :)

Men likevel.. ingen tar Roy sin plass..

*Savner deg søte mannen min* 16 dager igjen nå så kommer han hjem, så reiser han igjen i slutten av Mai og det er siste turen før han reiser ut igjen i august :D

Det blir herlig å ha ham lenge hos meg...

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heia *Perser*

Må jo innom og se hvordan det går med deg og gratulerer med dagen på etterskudd. NÅ har du jo bryllupsdag også snart. VI hadde vår dag nå på søndag og bursdagen min sist torsdag så det skjer noe hele tiden.

Håper at formen din er bra og at mannen ikke blir for lenge borte nå.

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lenge siden vi har hørt noe i fra Perser nå her inne men i følge snart mamma så dro perser på føden i natt :D :D :D :D

lykke til med fødselen Perser vennen. kanskje du allerede har den lille hos deg :D

klem fra sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PERSER har blitt mamma til en liten prins :D :D

gratulerer kjempe masse vennen :D :D :D

gratulasjonsklem fra sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med lilleprinsen, vennen!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Var det ikke det jeg sa hele tiden?

At det ble gutt?

Når skal du begynne å høre på meg...?

Og kan du ikke innse en gang for alle at det ikke nytter å ha hemmeligheter? :blunke:

:hoho:

Gratulerer så masse enda en gang!!!!

Gleder meg til å se gullet!

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer *perser*

Jag måste säga att jag saknat dig och dina inlägg. Lycka till med familjen och den nya perser-prinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...