Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Møkka-firmaet er det ikke bare du som er lei av, Perser... :blunke:

Ellers så er jeg vel ikke akkurat lei av kulden, i og med at det verken er snø eller slaps her ennå. Og fordi det er rene "syden" i forhold til hva jeg er vant til fra før... :lol:

Men ser man seg rundt, så er det mye annet rart å bli lei av... :lol:

Når reiser du hjem igjen, da?

Skal du være i Norge til over jul, eller skal dere hjem en tur først?

Og var det slik at jeg skulle stikke ned til IM og hente julegaven der? *senil...*

Klem fra meg i alle fall.

Håper du ikke er lei av meg også... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Hei hei

@lfa, jeg husker ikke hva vi ble enig om så jeg må nok vente til jeg får tlf fra Roy for å høre hva han sa til dem :)

Hihi ja jeg har skjønt at du er også møkkka lei av den drit firmaen... håper de blir lagt ned etter Roy har fått seg ny jobb da ;)

Elllers vil jeg si at jeg er 10+0 idag Jippi trodde aldri at jeg skulle komme så langt men nå har vi gjordt det, og det er bare 30 uker igjen så er vi der :) YES :P

Ellers er formen min mye bedre, har ikke spydd utenom når jeg hadde spysykå da!

Så de kiloene som jeg tok av meg de har kommet seg på plass :-? Men men mer blir det også etterhvert tenker jeg.....

Ikke lenge til vi skal på kontroll om ca 4uker så går vi på første kontroll det ser vi så fram til.....

Kos og klems i fra *Perser* som forsatt er lei av her.... skal være her etter julaften, men drar hjem fort som fy etterpå og neste gang vi kommer tilbake så blir det til Stavanger, men det må bli etter babyen er født og blidt noen kilo tyngere og lettere med å gjøre regner jeg med.

Men ellers så gidder vi ikke å være så mye her om vinteren, det er såååååå kaldt... æsj hater når det er masse is overalt og det er såååå kaldt...

Ja ja, men skal tenke på andre ting jeg nå idag er jeg 10uker på vei pluss om 10dager så kommer Roy tilbake til oss :D :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg *Perser*.

Må bare innom og hilse vettu, jeg følger jo med deg :wink:

Det er bra det går fremover da, 10 uker på deg ,og jeg passerer 13 uker i morgen - phu!

Skal til ordmor i morgen da, og det blir litt ok - har såååå mye å spørre om som ikke legen har tid til.

Lykke til videre.......... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen :D

takk for hilsning i dagboka mi- det var koselig det :D

tenk at du er 10 uker på vei allerede- tida går jo kjempefort jo, syns ikke det er lenge siden du testa to blå jeg..

håper alt er bare bra med deg, og kos deg med den lille i magen :D

klem fra sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann *Perser*!

Synes du gamlelandet er kaldt??? Og prisene er skyhøye..... men det er en del all right jenter, er det ikke???? *LOL*

Håper fenalår og annen mat forblir nede i magen,

det er ikke artig og være spysjuk!!!!

Lykke til på kontrollen om 4 uker,

jeg foventer rapport! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *Perser*.

Gledet meg til å endelig nå opp til smarting på MB i går, men så var det borte! :cry:

Vet du hvorfor det er borte?, jeg ble lei meg... :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hei Vera

Nei jeg har ikke peiling hvorfor gode siden hvor ble borte, jeg var ikke så aktiv i de siste, men hadde tenkt å skjerpe meg skikkelig! Gikk ikke an å være moderator en plass og ikke være der nesten :( Men nå er alt borte!

Har lite lyst å gå tilbake til NM, siden det er så mye rart som skjer der!

EM meldte jeg ut etter en kort tid det var ikke noe for meg! Det var mini NM!

Så nå vet jeg ikke hvor jeg ska være! Her er det ikke det samme, det er ikke mammaforum! Så jeg vil ha en mammaforum :(

Jeg som var så stolt av å endelig bli dunderstilig! Jaja Vera vi får lette etter en annen mammaside da :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Det var jommen mange forkortelser :) Hva er det som er borte?

Du får ha god jul, Perser! Synes det er deilig med kald og hvit jul her i Norge jeg :)

Hilsen Snorkfrøken (i uke 12)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Yahhooo snart er det jul og dagen etter kan vi reise hjem! Uff så fælt det er første gangen jeg har gledet meg over å reise hjem enn å feire jul!

Men det er ikke så gøy å være alene, moren min er på sykehuset faren min er hos henne! Hun eldste søsteren min har reist til London med hele familien sin, hun andre har nettopp åpnet butikk, og hun tredje bor på porsgrunn og eier 2 butikk som hun og mannen må ta seg av!

Så det er ikke gøy å være alene i minus 13 grader!

Uff kroppen min har fått kulde sjokk.... hele kroppen har stoppet! Ja ja, snart ska vi reise hjem til -3 grader åå det blir deilig :ler:

Har ikke imot snø og litt kaldt, men når det er is og sååååååå kaldt og vi helt alene uten at jeg har lappen og må være avhengig av folk som ikke er her...... nei ikke gøy :-?

Men nå kommer Roy hjem på tirsdag, så reiser vi på onsdag, må fikse meg vikar jobb eller noe og Roy ska søke på andre jobber....

Isabel har bursdag snart, så skal vi på kontroll og så må vi finne ut hvor disney on ice er, håper at det ikke er i stockholm for da kan vi ikke reise :(

Men uannset det blir godt å komme hjem! til min egen data og med mye bedre hastighet enn her i norge! Telenor snylter folk med adsl sin asså! Det går som sirup her i norge! Ja ja en ting er sikkert.... tror ikke at det blir til vi flytter tilbake til Norge...

Jeg gleder meg maaasssse til å reise hjem igjen..... masse koselig ting vi skal gjøre..... :P

GOD JUL ALLE SAMMEN......

*hipp hurra nå er jeg glad* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Fant bilde av meg og søsterene mine og faren min, bilde er 20år gammelt... har ikke så mange bilder fra gammle dager, så det var koselig å se bilde av oss for såå lenge siden :P

Har lagt den ut på albumet våres men tror ikke at den kommer der for om 20 min eller noe så... uannset koselig var det

http://community.webshots.com/album/57905354PfOahq

God Jul alle sammen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Imorgen er det julaften da har jeg og Roy vært sammen i 4år.... Gleder meg til å se ham, han kommer hjem i morgen det blir såå kos....... :P

:nisse: Ha En Riktig God Jul Alle Sammen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Perser!!!

Gratulere så masse med 4 års dag i morgen. Selv har sambo og jeg 1 års forlovelsesdag :D Ville benytte anledningen til å ønske deg en riktig god jul og et enda bedre nyttår! Lykke til videre :)

Kos og klem Sessa 34+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 4-års dagen, vennen! :D

Må kose dere masse nå da. :blunke:

Ellers så ville jeg egentlig bare si:

:nisse: God Jul!!! :nisse:

Juleklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...