Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp!

Har hatt besøk av mannen din i dag.

Tuuuuusen takk for alt snopet!

Nå vet jeg hvem jeg skal saksøke hvis jeg blir feit... :ler:

Neida. :blunke:

Jeg har allerede prøvesmakt en del, og jeg har likt alt sammen. :P

Takk, takk og takk igjen! :P

Jeg holdt på å få bakoversveis da jeg så den svære posen.... :ler:

Godt dere ikke lot IM levere posen, da hadde den sikkert vært tom allerede. :ler::ler::ler:

Nei, nå begynner jeg igjen. :ler:

Kos deg i gamlelandet, da!!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hei

Ser at jeg har glemt ut å skrive at vi er i Drammen hjemme hos foreldrene mine, søsteren min ska gifte seg snart, det gleder vi oss til :)

Det er like mye snø her som det var da vi var her sist gang! Hmm smelter snøen i drammen noen gang i vinter?

Men det er ikke så kaldt som det var... så det er ihvertfall positivt!

Synes Drammen er så kjedelig by, og så trist og så grabsen. Kunne aldri tenkt meg å bo her.. men men det er jo litt kjekt her om sommer da! Men de har så utrolig lange vinter :roll:

Ellers har jeg blidt så diger.... magen har også blidt stor, men så diger som jeg har blidt det trodde jeg ikke at jeg skulle bli! Må vente til jeg treffer på hu andre søsteren min for alle her mener at jeg ikke har blidt diger uten om meg da!

Men hu søsteren min som er 2 år eldre, hun er ærlig med meg! Nei ikke godt det er, men halvstor mage og svære pupper! Føler at jeg går i telt med disse mammaklærne! Imorgen er jeg 24uker på vei :P

Ikke lenge igjen til 3 trimester!

Så må jeg le for legen min sa at jeg kanskje aldri kan komme lenger enn 6uker på vei :lol: tenk så mye feil kunne han ta :D

Men jeg får jo krysse fingrene at alt går bra :P

Har faktisk klart å lese om fødsel igjen :D Snaget med venninen til moren min som er jordmor! Fikk se ting anderledes etter en kjempe lang samtale med henne!

Ska snakke mer med henne mens vi er her! Så en ting er i hvertfall klart det er ikke å få vondt jeg har angst av det var behandlingen jeg fikk da jeg føde, det var som var dårlig og gjorde hele fødsel opplevelsen dårlig!

Men det blir godt å snakke mer med henne... trodde at jeg var alene om dette her, men det er faktisk mange som har fødselangst pga dårlig behandling av personale når de fødet!

Men jeg får skrive mer senere :) Kos og klems fra meg til alle sammen :D

@lfa, det er var jo derfor Mannen leverte snop posen :hoho:

Så godt å høre at du ble fornøyd :D

Ska ringe deg snart, forresten jeg bruker ikke svenske simkorte mitt her i norge, det koster nesten 16kr pr minutt å ringe med den i norge! Så jeg ska ta så ringe å gi deg nr mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Idag har jeg så lyst å dra på privat UL og se hva vi får... Men R ville ikke at jeg ska gjøre det, vi har vært på så mange UL sier han, kan ikke forstå at han synes det da :roll:

Han mener at istendfor at jeg ska bruke 1000kr til UL så kan jeg heller kjøpe noe til babyen! Men sant, hvordan kan jeg kjøpe noe til babyen når jeg ikke vet hva det blir!? :-? Jaja.. jeg får kjøpe stygge gule klær da!

Eller han trenger ikke være med heller da, jeg kan jo gå nå mens han er på jobb så.... hvis han mener at han har sett babyen mange ganger! :roll:

Jaja... jeg får gå og gruble litt for meg sjøl..

Men enting er jeg er lei av hormoner ska lage meg en hormon forbudt skilt! Nå er jeg lei av å bli hormonell for all verdens ting.

Ska kanskje gå på treff på Egon 18mars det blir gøy å se hvordan de andre Juli mammaene ser ut :) det gleder jeg meg til...

Ellers hadde vært kjempe gøy å møtt noen KG jenter.. men men vi får se om jeg kommer meg til Oslo først da :)

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Nei nå gir jeg opp! Det går så treeeeegt her med dumme dataen og modemet!!!!

Det irriterer meg sånn at jeg har lyst å rive av meg håndå og slå meg sjøl med an :evil:

Nå går jeg og kommer tilbake når jeg er hjemme igjen i sverige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI PERSER :D

må inn å lese hvordan det går med eg vet du, og det er kjempe koselig å lese at du vokser og trives :hoppe:

sender deg en kjempe klem vennen :hoppe:

klem fra sola :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Satt og leste i natt, merket babyen sparket og koste seg i magen....

Måtte på min vanlig nattedo, og som vanlig pleier jeg alltid å sjekke om det er blod på papiret... og der var det jo masse brunt blod og jeg ble helt i fra meg, sprang inn til moren min og vekket henne.. fikk ikke liv i faren min så måtte springe rundt som galning i huset på lett etter telefonkatalogen.

Ringte til Roy mens jeg lettet etter Drammensykehus, som forøvrig står under Buskerud sykehus (irriterende)

Roy ble stakkas helt i fra seg! Ringte omsider til fødeavdelingen og snaget med jordmoren og hun sa at jeg skulle komme med engang! Gikk på do igjen for å sjekke om alt var ok.. da var det så mye slim og blod så jeg trodde det var slimproppen, da begynte tårene å komme! Det var helt for jævlig..

Vekket søsteren min og vi kjørte til sykehuset, gud det tok lang tid å komme dit!

Kom der og jordmoren var så søt, fikk eget rom med engang, hun kom og vi hørte hjertelyden. Det var første gang jeg har hørt hjertelyden og det var jo bare så godt å høre....

Måtte vente en stund til legen skulle komme og ta UL, imens satt jeg der og tankene mine begynte å komme... tenk hvis det var min hjertelyd, tenk hvis det var luft jeg hadde kjent!?

Uff det var forferdelig å sitte der og ikke vite noe!

Legen kom og spurte om masse, blandt annet om jeg hadde sex, forklarte at mannen min var på jobb i nordsjøen så det hadde jeg ikke! Men så såg hun på meg med ett sånn også blikk! Og da måtte jeg si at jeg har ikke lekt med meg sjøl heller da, så... og ville bare bli ferdig med samtalen og begynne på UL.

Omsider kom jeg meg opp på senga og hun sjekket meg, det var så vondt! Hun stappet sånn dings inni meg og så at det kom blod... men så var det på tide med innvendig UL..

Livmormunnen var helt lukket, og alt så helt fint ut! Og da var det tid for utvendig UL. og da begynte babyen igjen å være skikkelig aktiv... hun hadde store problemer med å måle... og sa aktiv liten baby du har inn der :D

Alt så fint ut morkaken, babyen, så til å med bitte små ører :D Da ble Perser kjempe glad....

Og da var det bare ta på seg buksa og komme seg hjem igjen, klokka var 4.30 da vi var hjemme....

Turen hjem igjen gikk kjempe fort, og jeg sov nesten som en stein etter jeg hadde snaget med Roy.

Våknet idag, blødde litt forsatt da, var skikkelig øm i magen... ble bekymret trodde at nå går det gale. Men så har babyen vært aktiv.. så jeg håper og tror det går bra! Bløddningene har nesten gitt seg. Jeg fikk beskjed om å slappe av og ta det med ro... kjempe lett å slappe av når man er bekymret.... har vært flink da slappet masse av.. men det er som sagt vanskelig.

Må vente i ettpar dager hvis jeg blør igjen så må jeg inn der igjen... håper og ber at alt er i orden og forsetter med å være i orden. Vil ikke babyen ska komme nå, har h*n lyst å komme fortidlig så kan h*n komme helst 2,5uke før tiden ikke før, takk.

Ellers fikk jeg vite hva det blir, men det ska vi holde for oss selv :D

Det har vært en kjempe lang natt og dag, så jeg gleder meg til å legge meg ned og sove igjen. Og gleder meg til å slutte med dette her! Var bekymret for om jeg kommer til å bli like glad i denne nye babyen som Isabel, men nå er jeg sikker på at det blir ingen problem å bli glad i lille babyen min.... Gud så redd jeg var inatt og gråt som en liten tulling! Jeg har nok av kjærlighet å gi, men det var veldig dum måte å finne det ut på! Kunne spart meg sjøl for den episoden.

Jeg får skrive mer når jeg blir bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Uff Perser, for en skremmende opplevelse.

Virket ikke særlig gøy nei.

Håper det går bra med deg og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med deg, vennen?

Ble skikkelig bekymret da jeg leste innlegget ditt her...

*lang og god klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Stakkars deg !

Det er skikkelig skremmende å få store blødninger når du har kommet så langt.

Har opplevd det selv og måtte inn igjen noen ganger på sykehus, men det var akkurat det samme som deg. Jeg var i uke 20 ( ca, husker ikke helt,men det er jo syv år siden jeg gikk gravid med mellomste ) og legene kunne ikke se noe på ul bortsett fra at morkaken lå litt nært mormunnen.

Men det gikk over og jeg hadde brun utflod en god stund etterpå.

Jeg hadde ingen smerter i det hele tatt og det gikk jo bra.

Håper det ikke skjer flere ganger da, du må ligge på sofaen og kose deg og spise potetgull !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia *Perser*

Hvordan går det med deg ? Har du hatt noe flere blødninger. Håper det gir seg uansett for det er ganske ubehagelig selv om de sier at det ikke er unormalt. Moren min blødde seg gjennom hele svangerskapet med søsteren min, men hun holdt seg inne i magen til terminen uansett. Hadde jo selv blødningen i uke 12. Krysser fingrene for at alt er i orden med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Perser vennen..

håper alt står bra til med deg og den lille i magen :) skremmende å lese om blødningene, så jeg håper alt har gått bra med deg.

trøste klem fra sola :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Jeg har vært uten pc en stund, så har ikke fått oppdatert meg før nå. Det må ha vært en uhyggelig opplevelse at du begynte å blø, men så godt å få høre at alt sto bra til :) Jeg blejammen letta av å lese det!

Når ville du møtes igjen da snuppa mi?

Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Perser..

Tenkte jeg skulle stikke innom dagboken din å si hei..

Leste om blødningene men det går vel greit får jeg håpe ( etter hva du skrev i PM...)

Uansett vil jeg ønske deg en kjempe fin helg og stor klem til deg fra

"prøver'n" Skusla... :ler:

Har kjøpt eggløsningstest nå, så da får vi se.....

Stor klem til deg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk for omtanken dere og hilsen i dagboka mi

Jeg har sluttet å blø *JIIIPPPPIII*

Men orker ikke skrive så mye egentlig, idag er jeg 27+0 imorgen begynner jeg på min 3 trimester :P Så da er det bare 13 uker igjen til fødselen!

Har vært og sett på kjempe fin vogn, men ska ikke skrive så mye om den før jeg har kjøpt den så ;)

Kos og klems fra meg til dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Hihi jeg ska nok vente til Torsdag før jeg bestemmer meg helt! Men jeg tror at vi kjøper den 99%sikker eller kanskje 99,9%sikker hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...