Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

Nå har vi bestemt oss, bestemt oss for å begynne å prøve nå istedenfor neste år! Det er så spennende og koselig da!

Så for vi se hva tid det blir, men håper at det ikke tar alt for lang tid! Men mest av alt håper jeg at vi får frisk baby, og ingen hjertefeil og slik! Det er så skumle saker, og jeg orker ikke å gå gjennom slik greier igjen!

*krysse fingrene for at vi blir gravid snart og får frisk baby slik som nr 1 er*

Lurer på hvordan det blir med Isabel, hvis den dagen kommer at vi får en til. Lurer på hvordan hun tar det og hvordan hun kommer til å bli!

Håper at hun kan bli sånn som passer godt på lille søsteren/broren sin :)

Jeg ønsket meg så å få ei jente og det gjorde jeg, så hva neste blir så gjør det ikke så mye, hehe jeg har jo fått det jeg ønsket meg, bare håper at hvis den dagen vi får baby at h*n skal være frisk!

I morgen skal vi gå å få tak i persona, slik at jeg får litt kontroll over hva som skjer..... så gøy da.

Og i morgen er det stor dag, mannen min fyller året så det skal feires, oisann jeg må legge meg nå, klokka er jo sååå masse! Har så masse sommerfugler i magen (alerede) at jeg får ikke sove! Igår så sovnet jeg klokka 5, fikk 3 timer med søvn! uffa men nå skal jeg legge meg og tenke på at i morgen skal mannen min få frokost på senga og nyte dagen sin :)

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro at dere skal begynne å prøve på å få en liten baby. Håper det går fort. :D

Jeg lurer også på hvordan jenta vår skal ta det når vi får en til, hun blir 3 år i Februar når jeg har termin. Enda så skjønner hun ikke hva som skjer. Håper hun ikke blir så fryktelig sjalu og vanskelig. Men, men vi får ta det som det kommer.

Moro ihvertfall å lese at dere har bestemt dere for å begynne å prøve, håper det går fint med dere nå etter at dere har flyttet til Sverige.

Lykke til.

Klem fra

Cobra 21+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Heia

Tusen takk for koselig velkomst Thea og Cobra :)

Idag var vi på apoteke, de selgte ikke persona der, men må ringe en annen plass på mandag for å få tak i!

Kjøpte meg Clearplaneggløsningstester! Det var da billig i forhold til Norge :)

190NOK for 5stk :) hmm det er bare å finne ut hvordan de funker :)

skal skrive mer senere, men nå skal ha bursdagsmiddag med masse god mat og kake og presanger snart, så nå må jeg på kjøkkene igjen :)

Må bare si det igjen, takk for så koselig velkomst :) skal skrive på deres senere :)

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann så gøy dere vil prøve på nr 2...hvor gammel er Isabel??

Håper veien mot de to blå ikke blir så lang.

Gleder meg til og følge dagbok din!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Heia

Hun blir 3 i januar :)

Jeg håper også at veien til de 2 blå ikke blir altfor lang :)

natti natt

kos og klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare innom for å sende deg masse bli fort ((((((((gravid))))))) vibber.

Håper de hjelper dere. :D :D

Klem fra

Cobra 22+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Nå har jeg ringt og bestilt Persona.

Håpte at jeg kunne begynne med den denne mnd, men nei jeg må nok vente til neste mens håpe bare at jeg ikke for bruk for den da

Om 8 dager skal jeg begynne på eggløsningstestene håper at de slår ut når mannen er hjemme

Å jeg gleder meg sååå, igår så fant jeg fram den store boka mi om svangerskap og fødsel, satt og leste i den igjen! Har ikke lest på den siden sist svangerskap, men jeg leste så mye i den før at jeg kan den forsatt utennatt

Hmm kanskje det er på tide med en ny bok Gleder meg masse til Isabel får en lille søs eller lille bror!

Venninen min tok gullringen min og tok den gjennom ett tråd, og hun tok svingte den på armen min, så mente hun at første ungen blir jenta (og det stemte) og andre ungen blir gutt!

Det stemte med jenta så får vi se om det stemmer med gutten

Det hadde jo våre kjekt med en hver, men så hadde vært extra kos for Isabel hvis det ble en jenta... Husker selv hvor kjekt jeg og søsteren min hadde det, vi har jo det forsatt kjempe kos

Er så nervøs idag, idag så får jeg vite om jeg får jobben jeg søkte på!!

Så jeg håper virkelig at jeg får den........

*Please la meg få jobben da*

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Har vært så lei meg :( Hun som jeg søkte jobb hos har ikke ringt meg, hun sa jo at hun skulle ringe uannset hva!

Uffa..... jeg får deppa videre, jeg blir nok bedre i morgen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Endelig skal dere prøve på nr 2. Det blir koslig. Får håpe alt klaffer for dere på første forsøk da :D

Det blir morro å følge med i dagboken din fremover for å se hva som skjer.

Har du søkt på jobb nå? Så rart at hun ikke ringer, det er jo vanlig folkeskikk det da.. *håper at hun ringer..*

Dere får ha lykketil med prøvingen og ikke stress, for da pleier det ikke å gå.. Gleder meg veldig til å se en liten krabat "snart" ;)

Masse klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Åååååååå

takk for så koselig hilsen i dagboken min, vennen :)

Ja jeg ska prøve å ikke stresse, men det er helt sant i det du sier :)

har ikke stresset så mye da, men har gått litt amok hehe :)

Tusen takk vennen og vi snakkes :)

*KLEEEEEEMMMMMMMME*

vi snakkes snart

hils masse til mannen og hunden :)

kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg ...

takk for hilsning i dagboka mi :) kjempekoselig :)

hvordan går det med deg om dagen da? har du hørt noe fra der du søkte jobb ? skal krysse fingrene for at du får den jobben jeg. ossen jobb er det foresten?

lykke til i jakten på 2 blå :P

klem fra :P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Tenkte bare jeg skulle poppe innom og ønske deg lykke til i jakta på de to blå!!! :)

Og for å sende deg noen skikkelige bli- ((( -vibber! Får håpe de var effektive! :P

Kos deg i prøvetida! :blunke:

Klem fra Bubla 18+3 og --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :D

Ville bare ønske deg hjertelig velkommen som dagbokskriver og ønske deg lykke til med prøvingen. Det er viktig som du sier å ikke stresse. Selv ble jeg gravid den mnd jeg minst ventet det! Så slapper man av og ikke tenker for mye, skjer det fortere enn man aner ;)

LYKKE TIL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med prøvingen? Håper mannen snart kommer tilbake sånn at dere får fortsette med prøvingen. Ser ut som fler og fler på KG blir gravide, så nå er det snart på tide at du utlyser TO BLÅ til oss!

Jeg hadde iallefall blitt glad på dine vegne!! :D

Lykketil og fortsatt ikke stress!

KLEEEEEEM

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Heia

Først vil jeg si, så koselig med mange på besøk hos meg :) Ble så glad at så mange har skrevet her :) Takk Sola, Lil`sis, Sessa, Xeyes og *Lillian* med koselig hilsen :) ble skikkelig glad nå jeg :)

Ellers så fikk jeg Persona igår, det tok ikke lange tiden! Så gleder meg å bruke den, men mest av alt håper jeg at jeg må vente 9 mnd til før jeg kan bruke den, hehe ;)

Idag så fant jeg fram skinnposen til Isabel. Den brukte hun første året, men den passet faktisk kjempe godt i Quinny trehjulsvogna, og hun koste seg oppi den, uff at jeg ikke prøvde det ifjor også.... ja ja, nå kan hun ihvertfall bruke den iår da! Det var jo masse penger å innvestere for at hun skal bare bruke den i bare 1 år så nå vet jeg det til neste baby :)

Bare håpe at neste baby sin vogn er også romslig da :)

En ting har jeg erfart, det er at neste baby SKAL IKKE få trehjulsvogn av merket Quinny, den er faktisk ikke verdt pengene! Skal ta så lete lenge neste gang for jeg kjøper en slik vogn igjen :)

Ellers så har jeg tenkt masse, har jeg virkelig lyst på baby, eller?? Det jeg kom fram til var at jeg har lyst på baby, for at Isabel skal ha en å vokse sammen med! Når jeg tenker på fødselen og de 42 timene med rier, så frister det meg ikke å føde igjen :( Men heldigvis så skal vi ikke ha mer barn, så da skal jeg bite tennene i sammen og håpe at det er sant det andre sier, at ingen fødsel er like! Og håpe på det beste :)

Jeg må først finne masse bøker og informasjon om hva jeg kan gjøre for at det skal bli lett fødsel! hmm først må jeg vel bli gravid da :ler: men men siden jeg har sånn angst så kanskje det er like greit å starte å lese om det nå!?

Men det kommer nok til å gå bra, men jeg aner ikke hvorfor magen min vrenger seg når jeg tenker tilbake til fødselen asså! Uff det var jo en ubeskrivelig herlig følelse da hun ble født, men tiden rett før og de 42 timene før, de var så beklager ord forbruket, jævlige at det gode følelsen jeg fikk da hun ble født blir vekk gjemt! hmm kanskje det hjelper å snakke med en psykolog eller noe! Uffa han kommer helt sikker til å le av meg... det fødes jo barn hver dag, og jeg vet om ingen som har fødselsangst!

Ja ja, det ble for mye om angst nå, så jeg gidder ikke å tenke på det, orker ikke å begynne å tenke på det når jeg er gravid heller har lyst å bli ferdig med det nå før jeg blir gravid for at jeg har bestemt meg for denne graviditeten skal jeg kose meg maaaaaaaaaaaaaaassssssssse med magen siden det er siste gangen! Jeg gleder meg til å kose meg magen og gå rundt å være gravid men det er fødselen som jeg gruer meg noe sååå sinsykt til, men men jeg skal nok finne på noe!

Det ble masse angst prat for denne gang, men men glad historie er at jeg har eggløsning denne uka, mannen min kommer ikke hjem før natt til torsdag, tror jeg har eggløsning på fredag, så det passer kjempe bra :)

see ya :)

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann *perser* :lol::lol:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, alltid koselig det.

Ja det er spennende,men spenningen er på topp at jeg er kjempe redd jeg skal blir skuffa igjen.

For som sagt så kjenner jeg at jeg har veldig vondt i beina og det har jeg alltid rett før mens.

Den som venter får se.

Kjempekos me hilsen håpe du snart kan si at Isabel kan bli storesøster!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Takk Pia for koselig hilsen i dagboka mi :)

Igår så fant jeg gammledagboken min! Jeg skrev i den da jeg var gravid, det var kjempe morsomt å lese i den igjen...

Kan skrive noe av det jeg skrev :)

Første tegnet på at jeg var gravid var : Jeg var trøtt og var kjempe hissig.... :ler:

Første legekontroll

8uker

47kg

magemål 79 cm 2cm under navlen

-----------------------------------

siste legekontroll

uke 36+5

70kg

magemål 110cm :o livmor 33cm :)

-----------------------------------------------

men herregud jeg la på meg mye husker i sist svangerskap!

La på meg 23 hele kg! Ble 70kg! Så jeg har bestemt meg at jeg ikke skal spise på masse snop denne gangen!

Sist så la jeg lite på meg fram til uke 30, men så sa det POFF og jeg ble drit tykk.......

Så denne gangen skal spise på grønt og sunt..... ikke mer kinderegg sjokolade som sist gang :ler:

Idag har vi kjøpt jukse peis! Det varmer godt, og det ser ut som ekte glød :) og det er sååå kos å se på :)

Det har snødd nå hver dag, men det er ikke mye som er på bakken... 2cm ikke mer :(

Så idag har vi kjøpt oss en til marsvin, stakkas marsvine vårt var alene, så nå har vi to søte hvite langhårete marsviner her i huset :) Hun som vi har hatt nå i 2mnd heter Lilly og hun nye skal hete Milly :)

Hehehe snart har vi dyrehage her, men det er så koselig å ha dyr :)

Gleder meg til Isa får seg en lille søster eller lille bror det kommer til å bli sååå kos :)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...