Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei vennen :D

hvordan står det til med deg og den lille i magen?

håper du har det bra om dagen :D

klem fra Sola :P som gleder seg vilt til å få hjem sambon sin i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Heia Sola har sendt deg en PM :)

Joda det går bra, jeg spyr nesten hele tida, men ellers går det greit, hvordan går det med deg? :)

Igår kunne jeg bare ikke dy meg, jeg måtte bare kjøpe ett par bitte bitte liten baby sokker...... den er bare sååå søøøøtttt :)

Roy har plassert den oppå veggseksjonen og han går og ser på den nesten hele tida og smiler :P skulle trodd at det var første babyen vår! jaja, alltid stas med babyer :)

Ellers så skulle jeg bestille time igår hos jordmor, så hadde de stengt pga ett eller annet som jeg ikke helt forstod... men men tenkte å gå dit idag og håper at jeg får tid snart før Roy reiser igjen, uffa han reise nå på søndag igjen..... æsj liker ikke at han reiser sånn i fra meg.... men men han kommer jo tilbake på onsdagen så det er ikke så lenge han skal være vekke denne gangen :D

Nå ska vi snart gå og bestille time uffa gruer og gleder meg samtidig...

Hej då 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hei

Joda her i Sverige er helt noe annet enn Norge! Ringte til jordmoren, det er bare til jordmoren man går til når man er gravid her! Så forklarte jeg at jeg hadde SA før og at jeg var redd for at det skulle skje igjen, og om de kunne ta ultralyd for å sjekke om alt er ok! Men neida det kunne jeg ikke få så lenge jeg ikke har blødd nå! :(

Oki, greit nok, så skulle jeg få min første time da! Og det er ikke før 8januar klokka 16.00!!!!!

Uff...... da jeg gikk gravid med isabel så fikk jeg time nesten med engang! Blir så trist at jeg skal vente sååååå lenge for å gå på kontroll det er jo så teit!

Men men håper bare alt går bra slik at jeg kommer meg til kontrollen! Uff synes det er så kjedelig at de ikke tar seg så godt av de gravide!

Ja ja... nå i desember så skal vi reise til norge, så Roy sa at da drar vi på privat klinikk og tar ultralyd der!

Klarer bare ikke vente til jeg er nesten 14uker på vei for å se om alt er ok eller ikke! Forbanna drit system ..... :evil: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Uff jeg bare spyr og spyr, spyr av alt.... tåler ikke lukt av parfyme, tåler ikke lukt av noen ting, tåler ikke å se på kjøtt!! Tåler ikke smaken av noe søtt, tåler ikke spise noe søtt! Har gått ned 2 kilo i løpet av en uke! Uffa hvordan dette her ska gå vet jeg ikke! Men det er ikke så godt å se alt man spiser kommer i retur :-? ekkelt!! æsj... uffa må skrive om noe annet før jeg blir grønn igjen!

Har fått besøk av søte tantungen :P og det er alltid så gøy...... på mandag har hun bursdag så idag var vi og handlet bursdag gaver, må bortskjemme henne hver gang hun kommer her..... hun er bare såå snill og herlig liten jenta...... og siden hun sitter her og leser så må jeg skryte enda mer om hun hihi.... ;)

Ellers så har vi ikke gjordt så mye, siden jeg er ikke så god.... men men håper at det blir bedre! Håper bare babyen holder seg inn der i 9mnd og kommer ut på ett eller annet vis! Og er frisk når den kommer til denne verden! Så er jeg så fornøyd så.....

Skal reise til Oslo 9desember og være der til etter jul, så det hadde vært kooos hvis jeg møtte noen av SM eller KG jenter!

Skulle ønske at jeg kunne møtte @lfa snart også, men det blir etter nyttår......gleder meg såå :P

Imorgen ska vi dra til Göteborg det blir kos... Hmm håper at jeg ikke er så dårlig da imorgen, det er jo litt teit å springe rundt og spy på gatene da, folk tror at jeg er sikker fyllesyk eller noe! Ja ja de får tro hva de vil :-?

Nå ska jeg legge meg snart, er så trøtt....

Natti natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Perser !! :)

Trist å høre at du ikke får komme til kontroll før i januar. Det er jo en god stund til, så jeg skjønner godt at du er skuffet og trist.

Det finnes ikke en privat gynekolog du kan bestille time hos da ?? Det koster jo gjerne litt penger, men er jo verdt det når man får se et lite bankende hjerte på skjermen. :)

Ellers så har du også min fulle sympati i forhold til spyinga di. Jeg holdt på sånn i drøyt 8 uker selv, så jeg vet akkurat hvordan du har det. Et lite tips er å ta det veldig rolig om morgenene og å spise lite, men ofte.

Håper du ikke blir plaget så lenge med det.

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Perser! :)

Du har ALL min sympati også. Jeg kastet opp helt frem til uke 22, var innlagt på sykehus pga at jeg ikke fikk i meg næring og følte meg rett og slett halv dau... Håper inderlig at du slipper å gå igjennom det samme! Det unner jeg ingen!!! *krysser fingre og tær*

Ellers ønsker jeg deg fortsatt masse lykke til videre med den lille spiren din. Nå skal den vokse seg stor og sterk i magehulen sin! :D

Klemmer fra Sessa 28+5 (over midnatt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Nå har alle reist til gøteborg! Gadd ikke å være med har spydd i hele morgen!

Ska gå å legge meg, nå har jeg bare ikke energi til noe som helts lenger! kan ikke holde på noe av det jeg spiser! uff :cry:

Takk for trøsten Tuva og Sessa.... :) uff dette her er ingenting likt da jeg var gravid med Isabel! Nå er det sånn at jeg blir kvalm og 1 sekund etterpå så spyr jeg! eller at jeg bare spyr helt uten videre!

Føler at jeg ikke har noe energi til overs til noen ting! Uffa da Sessa, det hørtes ikke gått ut å spy såååå lenge... stakkas deg, uff klarer ikke tenke tanken at jeg kanskje spyr like lenge jeg også!

Idag er jeg bare 6uker på vei og hvis jeg skal holde på til jeg er 22 uker på vei herregud blir jo ingenting igjen av meg da......

Nei nå må jeg gå å legge meg........ klarer ikke å sitte, har ikke energi til å sitte engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI perser :D

hvordan går det med deg ? høres ikke godt ut å spy hele tiden nei, sånt blir man jo kjempeslapp av, jeg føler virkelig med deg vennen, og håper du blir bedre snart.

foresten : takk for PM, det var kjempekoselig :D

klem fra sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Tenkte jeg måtte skrive en liten hilsen i dagboka di, det er så utrolig kjekt å se at det går bra med deg :wink:

Du er nok ikke den eneste som er kvalm. Jeg er 4+3 idag og jeg er skikkelig uggen og kvalm, har ikke lyst på mat, det er ingenting som frister og hvis jeg spiser noe, ja, da kan jeg garantere at da går det ikke mer enn en halvtime så er jeg skikkelig kvalm :o :o

Da jeg var gravid med Emil ble jeg ikke kvalm før i uke 7 :o Så dette er tidlig for meg syns jeg :)

jaja, det er jo et godt tegn på at alt er som det skal da, men ikke særlig festlig altså :oops:

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var koselig å lese :wink:

Stoor klem fra Pludre og lille Mirakel 4+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk for så koselig hilsen i dagboka mi Sola og Pludre! Pludre, hvor leste du at det går så bra med meg? hmmm *lete lete* :ler:

Nå har tantungen min reist og Roy har reist :( Roy kommer jo hjem igjen på onsdag midt på natta men likevel da :cry:

Det var det for nå...... jeg får skrive mer senere!

Trist Hej då :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Perser

Først vil jeg bare gratulere med babisen!!!!!

Syns synd på deg som er så kvalm. Har opplevd det samme selv da jeg var gravid sist. ( mistet riktignok) Da bare lå jeg - fikk ikkenoe i meg og måtte til slutt innlegges på sykehuset :(

Denne gangen går det foreløpig bra. HAr litt kvalmetokter, men eller er alt bra. Er 5+0 idag så det kan jo komme selvfølgelig. MEN det er grusomt å ha det slik du har det nå..... :sur:

Vil iallfall ønske deg lykke til videre og GOD bedring!!

klem viwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Heisann.

Det er så moro å se at det er så mange kjente fra bryllupsdiskusjonen som er gravide nå :)

Trist å høre at du er så dårlig, Perser! God bedring, håper det blir bedre etterhvert!!

Hilsen Snorkfrøken i uke 8 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk Viwi og Snorkfrøken for koselig hilsen i dagboka mi :)

Kjempe kos at nesten alle oss fra bryllups forumet har blidt gravid eller planlegger :)

Roy kommer hjem idag! Jeg gleder meg noe sååååå ååå kan ikke beskrive :)

Ellers så har han med seg

* 5KILO med Pinnekjøtt *nam nam* :lol:

*Gravid blad

*Se og hør

*Her og nå

*Sørlandschips

*Fiskeboller

JAHOOO masse godt vi skal spise og lese :)

Gleder meg til imorgen for da ska vi spise pinnekjøtt.... gud jeg har lengtet etter pinnekjøtt men mest av alt har jeg lengtet etter mannen min :)

Om ca 5timer så er han her :) YAHHHOOO :lol:

Kos og klems fra Happy *Perser* :)

Ps. nå har magen min lovet meg at jeg ska ha pinnekjøtte i fred der inne! og at den ska ikke komme i retur! ellers så har jeg sagt til magen min at den ligger veldig dårlig an asså... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Tusen takk dere for kjempe koselig hilsen i dagboka mi :)

Og kjeeeeeeemmmppppe goooood kleeeeeeem til deg også Xeyes!

Men nå begynner helvete! uuuuuuffffffffffff nå er det 4timer siden sist røyk! faktisk 4timer siden jeg røykte min siste røyk!

Og nå har jeg gått rundt i 4 timer og vært så røykesugen, rart hvis jeg ikke hadde planer om å slutte så hadde jeg aldri blidt så røykesugen nå!

Men her sitter jeg og har bare lyst å springe ned til butikken og kjøpe meg en røyk og ta meg ett par gode lange trekk og blåse litt og litt ut og nyte den røyken!

Uff nei dette her er tortur!!!!!! JEG VIL HA RØYK! Men jeg MÅ slutte! Men guuud det hadde smakt så godt med ett trekk nå!

Herregud jeg høres ut verre enn narkomennene jo :ler:

Men uannset det hadde vært godt med :kul: nå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Nå har jeg bakt og bakt og bakt! Roy var jo med og hjalp til å med lille Isabel, det var skikkelig kooos :P

Roy synes kaken og skillingbollene var gode så det var kjekt å høre, jeg orker ikke smake noe enda! Har blidt skikkelig kvalm nå av den søte lukten som er i huset!

ÅÅÅ som jeg skulle ønske at jeg kunne smake, men vet at hvis jeg smaker så kommer den i retur og da kommer jeg aldri til å spise kaker mer! Og det vil jeg ikke :roll:

Hmm for se imorgen formiddag, kanskje jeg kan prøve en da, gleder meg :)

Xeyes..... vi kan lage noen i sammen når vi kommer til hverandre vettu :)

Kos og klem

PS. jeg måtte ta ett trekk, men da måtte jeg på do og spy som bare det! Så det var ikke så godt som jeg trodde... KJEMPE BRA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Perser !!!

Så du driver å slutter med giftpinnen. Det har jeg vært igjennom også. Den dagen jeg testet TO BLÅ tok jeg 2 røyk og det gjorde jeg vel et par uker. Var så nede i 1 om dagen og sluttet helt den dagen jeg var 13 uker. Så jeg vet, jeg vet hva du sliter med !!! Har bare en ting å si:

KOM IGJEN JENTA !!!! DETTA KLARER DU !!!!!!

*står med dusker i hendene og heier på perser*

Den første uka er i grunnen vanskligst. Da har man det suget i kroppen. Men tenk på hva du gjør for nurket ditt !!!! Hva man gjør med sin egen kropp får jo være egen buisniss, men nå har man en annen å tenke på også. Den tanken motiverte hvert fall meg.

LYKKE TIL !!!!!!

Og jeg smaker gjerne på de skillingsbollene altså. :P:P:P

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Å tusen takk Tuva, det var virkelig slike ord jeg trengte å høre nå......

Tusen tusen takk... :P

Jeg skal bli flinkere imorgen har jeg lovet meg selv, heller være aktivet gå på tur og må kjøpe mer mel og smør :ler:

Natti natt Tuva *sender over masse skillingsboller over til deg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Nei nå er jeg sint og galen, KG har blidt så rar!

Det jeg ikke forstår er hvorfor i alle dager er det greit for en person og si hva hun vil, men når andre tar igjen med samme mynt da er det gale som bare det!!!!!

Vil virkelig KG miste mange av brukerene pga 1 person?

Måtte få det ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...