Gå til innhold

Endelig skal vi prøve med nr2! (",)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan veldig anbefale Bichon Frisée om du ikke har noe i mot klipping og vasking og stell. Min mamma har en sånn hund og det er verdens beste familiemedlem :D Selv har jeg veldig lyst på en Chihuahua, og jeg har lest et sted at dem ikke alltid går sammen med småbarn, men jeg trodde da man fikk kjøpe hunden? Vel vel... Får klare meg med pip pip'en min sålenge jeg da ;)

Du kan jo ta en titt på hjemmesiden min, om du har lyst å se vovsen og pip'en her!

Sessa igjen *klemmer og koser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk for titten, dere har jo kjempe fin hjemmeside :) Og såå tøff liten pip pip dere har :) og såå søtt liten vove :)

Tusen takk igjen, ble bedre humør nå ja :)

Grunnen til at de ikke selger slike små hund til småbarnsfamilier, de er redd for at hunden skal bli skvist eller bli til en leketøy :o

Men det hadde jo vært kjekt å hat en slik hund! ska man reise med fly så kan man ha hunden i jakkelommen, reiser man med bil så kan man ha hunden på hanskerommet ;) tror faktisk min første mobil veide mer enn lille voven :ler:

*Masse klemmer og kos tilbake*

Ps. nydelige magebilder du har på siden deres :) Kjempe flott :hoppe:

Men sånn Tibetansk Spaniel vet du noe om dem?

Det hørtes litt stress ut å ha 2 unger og klippe og stelle på en Bichon frise i alle tider :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tibetansk Spaniel kan jeg ikke så masse om, men har du sett hvor fine Cavalier King Charles Spaniel er?? :D :D Godt at du ble i litt bedre humør nå! Det ble jeg også etter en varm og god dusj!

Kos Sessa

PS: Kanskje du finner litt info på: http://www.dyrenett.no/no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Vill bare ønske deg og dine et riktig godt nytt år. Hvis hvert år blir like innholdsrikt som disse to siste - ja da går vi en spennede fremtid i møte.

Masse gode klemmer til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tenker masse på deg ang. hunden din........ {{{{trøsteklem}}}}}

Jeg synes både Cavalier, Bichon og Papillion er søte hunder, liiiiitt annerledes enn min omplasserte hannhund men dog... :ler:

Hadde en nabo som eide en Papillion, den måtte være verdens særeste (og søteste). Han het Snobben, og spiste kun pølser som var laget i en spesiell slakter i Halden (Park Matsenter). Han nektet og spise Gilde og de andre slagene, tok aldri feil! Jeg var 7-12år, og hadde mange fine turer med han (når han ville gå tur, vel og merke.....liten stabeis, sa du??). :blunke:

Sessas Bichon er også hærlig, bare gi den gutten ett teppe, så vet du hvor du har den! :ler::ler: Dyr er rare! Pelsstell på en Bichon er veldig lett, bruk klippemaskin, og hold den kort. Ikke røyter dem heller. Tror nok at både Cavalier og Papillion krever en omgang med børste hver dag....

Håper du får ett fantastisk år, *Perser*, og at vi sees neste gang du er i Oslo! *klemmer og vinker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg har glemt å si at igår så ble Isabel 3år.....

:bursdag:

:hoppe::hjerter: Gratulerer såååååå masse med dagen din igår lille Prinsessa vår :hoppe::hjerter:

:bursdag:

Vi reiste en liten plass igår sånn at hun fikk sin siste pakke der!

Men etter vi kom hjem så fikk hun en mini sparkesykkel, god morgenkåpe, pysj, fin klær, masse pynteting til soveromet hennes. Også fikk hun en kjempe søt liten vove.......

Som har vi 1 mnd bytterett da, hvis i tilfelle Isabel skulle reagere på ham :-) Han er en papillon og er sååååå søøøøt... og kjempe snill, men det ser ut som han bare vil være hos meg :P Det var kos å ha vove her igjen, men rart å ha en så liten tass :P

Ellers ska Isabel feire bursdagen sin igjen idag i barnehagen så nå skal jeg gå å kjøpe Is og småkaker :) Hmm må huske å ta med meg camera! Og huske ta med meg isen og småkakene :D Hmm hva mer? Det er noe til jeg er sikker på at jeg har glemt!

Uff jaja fra nå av må jeg ha huskelister i lommen, jeg har blidt så glemsk!

Nei jeg får gå å handle :)

Hej då så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått Isabel, og grattis med ny hundevovs.. Det gikk fort ja! :D Håper inderlig at hun ikke reagerer på vovsen!

Kos og klem fra Sessa (som vil se bilde!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Nå har vi hat voven vår i 2 hele dager og det har gått kjempe bra med isabel (bank i borde)

Idag kom mammaklærne jeg bestilte utenom blusen :-? Prøvde å høre hjertelyden med den dingsen men hørte alt annet utenom hjertelyden... men Gud så mye magen min rumler :ler:

Buksen jeg bestilte var jo kjempe tøff, underbelly og greier.... tenkte å bruke den idag når vi skal på våres første kontroll

Oi så fort tiden har gått, nå skal vi på første kontroll..... gleder meg vilt :)

Må sjekke hva tid det var :)

Skriver mer senere :)

Hej då :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Var hos jordmor klokka 15.50! og vi venta og venta og venta! Klokka nærmet seg 5 da gikk vi og spurte hvorfor de ikke ropte på oss! Men så sier hun damen, jamen du skulle vært her klokka 15.00!!

Herregud, jeg ble sååååå arg kan ikke beskrive!! Har ventet siden jeg var 6uker på vei for å komme meg til første svangerskapkontroll og de har gitt meg feil tid! Og neida de hadde ikke gitt feil, men det var sikker vanskelig for meg å se forskjell mellom 15. og 16! og det sa hun som bruker briller og er over 50 og sier det til meg?!?!

Herregud ble så sint.... jeg skrev på mobilen min og skrev her at jeg skal være der klokka 16.00! Jeg har til å med den lappen hun skrev at jeg skal være der klokka 16.00!!!!!!!!!!!!

Uff nå fikk jeg en ny time! På mandag! Ufffff blir så forbanna på dem at de ikke kan ihvertfall ta på seg brillene når de skriver ut timer og dobbelsjekker før de deler ut timer!

forbanna idioter!

Og en annen ting så sier hun! Forstår du svensk!!!! arg hadde lyst å si.... nei jeg gjetter vilt på hva du sier!

Men så sendte jeg henne er du idiot blikk så sa hun ingenting mer!

Uff jeg som gledet meg sånn! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten voffse!

Hva heter han???

Så flott at Isabel ikke reagerer på han, dere koser dere nok alle sammen!

Og; GRATULERER MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD, ISABEL!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Jeg kjente det kokte skikkelig når jeg hørte om den mislykkede kontrollen din i dag. Det er mange inkompetente i samfunnet vårt, vi må bare prøve og leve med dem.... *Sukk*

Det er deilig med nye klær, ikke sant?

Man føler seg bare så bra....

I FEEL GOOD *darararararra*

I KNOW THAT I DO *dararararara*

:ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Tusen takk for kjempe koselig hilsen i dagboka mi Qlio :)

Ellers så må jeg fortelle om at Roy ville ikke si til noen om allergien til Isabel først! Pga vi hadde Nanny i 3mnd etter vi viste at Isabel hadde allergi, vi ville ikke at folk skulle himle med øyene og si masse til oss... så nå fortalte jeg til noen av mine venner i Norge hvorfor vi ga vekk Nanny og at vi har fått oss ny vove for isabel har faktisk ikke hat noe antydning til allergien!

Så om de ikke himle med øyene da, så himle hu med øyene nå og sa litt masse rart som såret meg.... men men det er jo bare sånn at noen blir aldri fornøyd med andre..... synes folk ska se litt på sitt eget liv først før de kritisere andre sitt!

Men nok om det..... Sessa skal kanskje føde snart så det gleder jeg meg til, så jeg kan heller se fram til det :hoppe:

Kjempe koooos :)

3 dager igjen til min første kontroll som er klokka

15.45 Denne gangen har jeg Roy som vitne, så nå kan de ikke sende meg hjem og si at jeg har lest feil.... :frustrert:

Kos og klems fra ikke så sint *Perser* :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kiipt med sånne folk!! :x

Husker dagen før jeg skulle på første kontroll, fikk brev i postkassa om at timen var flyttet 1 1/2 uke frem! Da ble jeg arg da!! :evil:

Ellers kos deg med nye klær, bruker å få meg i godt humør igjen!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Hei

Nå har jeg endelig kommet meg på min første svangerskapkontroll.

Det gikk jo forsåvidt greit! Ska igjen dit imorgen for å ta blodprøver å veie meg!

Men ble så sint på jordmoren, (her i sverige så går man bare til jordmor)

Vi ble sittende der og diskutere om tran og jern og folsyre!

Folsyre, nei det måtte jeg jo ikke ta mente hun, men det var jo forsent å nå alikvel da sa hun :sint: :sint:

Jern da, nei jeg må ta bare jern uten c-vitamin!!!!!!! Herregud i hele verden sier man at man må ta c-vitamin eller spiser på frukt som har c-vitamin i seg når man tar jern! Men neida her mente hun at man må bare ta jerntablett! Hallo det er jo det samme som å lage grøt uten melk...... eller hva?!?!?! :sint: :sint:

Også mente hun at jeg må ikke ta noe tran, kalsium heller ikke noe annet vitaminer eller minareler selv om jeg spiser ikke fisk og drikker så lite melk som jeg gjør :sint: :sint: forbanna idiot! Nei jeg gidder ikke høre på henne, jeg skal ta mine jerntablett med c-vitamin, skal ta mine vitaminer og omega3 og tran!

Blir såååå sint på henne...... uff...... men som jeg har forstått på naboen min her, så er hun kjent til å være dum i hode.

Måtte bare få det ut... så beklager for det ble så mye stygge ord her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Perser :hoppe:

Leste om kontrollen din- det var IKKE bra!!

Først av alt: ta folsyre hele svangerskapet om du vil- det er ikke skadelig. Dessuten er det ofte slik av gravide har mangel på folin så det er bedre å ta det enn å la være!! Det er IKKE forsent!!

Når det gjelder jern, så vet jeg at man skal bare ta jerntilskudd om du har mangel på det fordi du trenger ikke formye jern i kroppen. Å det hun sa om c-vit må være det største tullet jeg har hørt!

Dessuten så blir det anbefalt å ta tran om man ikke spiser fisk ( her i norge) så jeg tror ikke hun er helt god i faget sitt den jordmora!! ( " Jag er inte sjuk, jeg er bara svensk.... haha nei den var stygg :hoho: )

Skjønner godt at du er frustrert. Men du kan jo gå inn på siden til statens ernæringsråd og se hva de anbefaler gravide å få i seg. Det har jeg gjort og følger det!!

Lykke til imorgen da.

Klem viwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hihi.... ska ikke skrive her hva jeg hadde tenkt å si til Jordmoren da jeg satt der Viwi... men jeg sa det ikke til hu, så da er det ikke vits i å skrive det her heller ;)

Men uannset tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi..'

Faktisk så ser jeg nå at vi er jo i samme klubben på SM :oops: Så morsomt da...... hvor langt er du på vei nå?

Jeg har begynt å få kjempe stor mage, ska ta nytt bilde idag.... Hmm jeg kan jo egentlig skrive og spør deg i dagboka di da :ler:

Kommer innom etter jeg har spist.. ska spise kylling med ris nå

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Yes..... jeg har vært i tvil, men ikke nå lenger... det er lille babyen min i magen som sparker der inne....

Det var så morsomt inatt, jeg la meg halvveis på magen, så var hun kjapp med å si i fra at det der ville hun ikke ha noe av.... Så jeg bare snudde meg og sa JAJA jeg har forstått det nå...... *og så sur og gretten for jeg nettopp hadde fått til å sovne, men så måtte jeg jo bare stå opp og le av hele greia* :lol:

Men rart ikke engang sparkene er like Isabel sine spark, men det er jo ikke Isabel jeg har i magen igjen nå heller da ;)

Hej då....

Ps. grunnen til jeg har sluttet å skrive så mye her ¨på dagboka mi, er for at på chatten så var det noen som brukte det imot meg engang, så det er jo dårlig da at folk leser dagbøkene til folk og bruker det imot oss etterpå.... men men koselig å ha dabok, men orker ikke å skrive alt for mye her lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...