Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Beyblade skrev (1 time siden):

Er Vinni og Rikke og Royane og Ole Thomas nye par i virkeligheten? Hadde nesten ikke turt å sende mannen min på Skal vi danse tror jeg :P 

Ole Thomas og Royane er jeg overbevist om er et par. Og tanken har streifet meg med Rikke og Vinne også, men så blir jeg litt i tvil, når Vinni er 45 og Rikke er 25....men for all del, kjør på 🥳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig fikk Simon Alexander Hetland med på laget. Ingen bombe at han får den mest populære. Synes han blir så favorisert av tv2 at det nesten er flaut. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (45 minutter siden):

Er det en oversikt noe sted over hvem som skal danse med hvem på lørdag?

Siri skal danse med Adelen 

Simon skal danse med Alexander Hetland 

Vinni skal danse med Victor 

Magnus skal danse med Raylee

Royane skal danse med Cengiz 

 

Her mener jeg at Simon, Vinni og Royane har fått enorme fordeler som har fått de største publikumsfavorittene. Siri og Magnus var uheldige, selv om både Adelen og Raylee er dritgode. Tror dessverre det blir Siri og Magnus i duell igjen, bare ut fra hvilken legende de har fått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (5 timer siden):

Siri skal danse med Adelen 

Simon skal danse med Alexander Hetland 

Vinni skal danse med Victor 

Magnus skal danse med Raylee

Royane skal danse med Cengiz 

 

Her mener jeg at Simon, Vinni og Royane har fått enorme fordeler som har fått de største publikumsfavorittene. Siri og Magnus var uheldige, selv om både Adelen og Raylee er dritgode. Tror dessverre det blir Siri og Magnus i duell igjen, bare ut fra hvilken legende de har fått. 

Adelen vant vel sin sesong, så hun var da populær nok hun... veldig god var hu å!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (På 20.10.2021 den 16.04):

Siri skal danse med Adelen 

Simon skal danse med Alexander Hetland 

Vinni skal danse med Victor 

Magnus skal danse med Raylee

Royane skal danse med Cengiz 

Men.. det bruker jo å være slik (som regel) at proffdanseren danser litt med partneren sin, og litt med legenden. Men det går jo ikke for Magnus og Royane. Skal de to amatørdanserne danse sammen da? Det blir vel ikke like proft, og er nok ingen fordel. Med mindre de kjører fellesdans med alle 3 hele tiden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (50 minutter siden):

Men.. det bruker jo å være slik (som regel) at proffdanseren danser litt med partneren sin, og litt med legenden. Men det går jo ikke for Magnus og Royane. Skal de to amatørdanserne danse sammen da? Det blir vel ikke like proft, og er nok ingen fordel. Med mindre de kjører fellesdans med alle 3 hele tiden da. 

Vet ikke. Blitt gjort så mye forskjellig opp i gjennom. Legenden blir nok på mange måter en statist. Det er jo ikke dem de skal dømme, men kjendisen som deltar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (6 minutter siden):

Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? 

Enig, ingen 3x10 dans. Men, Simon har nok en liten stjerne hos dommerne 😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (13 minutter siden):

Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? 

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å erstatt Morten med en dansekyndig dommer til neste sesong 🙏

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (10 minutter siden):

Vær så snill å erstatt Morten med en dansekyndig dommer til neste sesong 🙏

Kunne ikke vært mer enig. Den skrikinga hans og vifting med armene hører ikke hjemme ved dommerbordet.  Bytt han ut til neste sesong.

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Magnus ryker i dag. Han er sikkert hyggelig og ja, han er flink til å danse, men det er noe med personen som ikke tiltaler meg. 

Å det vil vel være ganske fair om Vinni havner i duell i dag. Får håpe han danker ut Magnus 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (16 minutter siden):

Håper Magnus ryker i dag. Han er sikkert hyggelig og ja, han er flink til å danse, men det er noe med personen som ikke tiltaler meg. 

Å det vil vel være ganske fair om Vinni havner i duell i dag. Får håpe han danker ut Magnus 😜

Magnus kommer nok ikke i duell i dag

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

norskehavet skrev (29 minutter siden):

Magnus kommer nok ikke i duell i dag

Du fikk rett 😅 Nå håper Royane vinner duellen 🤞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...