Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Synes Egor Filipenko sa dette veldig godt:

Men som jeg alltid har sagt, også da jeg fortsatt danset, er det vanskeligere å være med som kvinnelig kjendis - da det er vesentlig flere skritt og steg. Det er litt lettere å få en mann til å se bra ut i noen av tilfellene, forklarer han, og legger til at han tror de kvinnelige kjendisene i større grad blir sammenlignet med de kvinnelige proffdanserne.

 

Dette er SÅ sant. Jeg sier ikke at Simon og Magnus er dårlige, for det er de absolutt ikke. Men, det er ikke til å legge under en stol at Siri f.eks har MYE mer trinn en dem. Simon og Magnus står mye i ro, samtidig som Helene og Ewa danser rundt dem. Har også sett mange som sammenligner Siri med Helene, og det blir jo bare helt feil. Ingen som sammenligner Simon og Tarjei for eksempel. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hellokitty
MsElliot skrev (På 6.11.2021 den 21.56):

Her i denne tråden. 

Kan du sitere innlegget før du kommer med slike "påstander"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellokitty
MsElliot skrev (På 6.11.2021 den 21.21):

Jeg synes det er vanskelig å stemme.
Jeg liker virkelig godt den profosjonelle danseren Ewa (Magnus Moan sin partner, og jeg liker han), men jeg holder absolutt mest med Simon Nitsche. Problemet er at jeg ikke ønsker å gi stemme til han pga han danser med Helene Spilling.
Dersom det stemmer at hun var en stor-mobber, så får ikke de stemme fra meg. Synd for Simon.
Stemmer det at hun var det?

Men du er klar over at du stemmer på deltageren og ikke proffdanseren. I alle fall ikke like mye. Ja, de vinner som par men det er deltageren("kjendisen") som er vinner eller får andre plass eller tredje plass og videre til 12.plassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
Centimeteren skrev (4 minutter siden):

Endelig er vi i gang.. og maten er KALD! Hvorfor er sendingen 30 minutter forsinket??

De sa jo i forrige uke at denne ukas sending ville starte kl 20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Magritta
loveli skrev (1 minutt siden):

Riktig vinner!!!! 

Gratulerer Simon! Jeg stemte på deg! 🤗

Så absolutt ikke. At han vant er en gedigen skuffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feil vinner i mine øyne, men de var utrolig gode begge to. 

Gratulerer til begge med strålende prestasjoner! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så irriterende. Så første del, og andre del kom så opp automatisk og vips var vinneren spoilet før jeg hadde sett episoden! Jaja, fortjent vinner i alle fall, men hinsides irriterende å få spoilet vinneren før episoden var slutt. 🥵

  • Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Fy flate så irriterende. Så første del, og andre del kom så opp automatisk og vips var vinneren spoilet før jeg hadde sett episoden! Jaja, fortjent vinner i alle fall, men hinsides irriterende å få spoilet vinneren før episoden var slutt. 🥵

Hvordan er det mulig å få spoilet vinneren før programmet var slutt når programmet var direkte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...