Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så røyk en av de aller beste danserne ut av Skal vi danse, Royane og Ole. Jeg trodde de ville komme til finalen.

Så jeg er ganske skuffet nå. Hun fikk 4 stemmer av meg i kveld.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig røk Royane ut! Hun er dyktigere enn Vinni, men han er mye mer livlig, naturlig og sjarmerende.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnus ~ herregud så bra du danset ikveld 🕺 Simon ~ du er og blir en favoritt🤩 Vinnie ~ som flyter igjennom på sjarmen 🤗 Siri ~ ser vi fort danse i finalen 💃

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med at vi er såpass langt uti sesongen og INGEN kopi av danser fra den amerikanske Svd. (Se bort ifra trikset i Magnus/Ewa/Raylee sin dans da)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (3 timer siden):

Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? 

Jeg reagerte også på det. Pga Alex så var det ekstremt synlig at Simon var slappere i teknikken så jeg ble overrasket da de gav han full pott. Husker jo sesongen hvor Alex vant, og to stykker uten skjorte gjorde vel dommerne blinde 😝

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymo7756 skrev (51 minutter siden):

Assa nå skal jeg være helt ærlig her, jeg klarer ikke takle mer av Alexander på tv’en noe mere, når han vant jeg ble sur. Han er høy på seg selv om synes han er bedre enn alle andre. Ordenlig fittetryne spør du meg!

over til Simon, jeg har ikke noe imot Simon, unntatt at han minner meg om Alexander men han er helt grei. Helene er den som irriterer meg mest i hele denne sesongen, hun virker så falsk og bitchy at jeg blir kvalm. Jeg har lest på andre forumer at hun har vært en skikkelig mobber tidligere i livet. Kjenner jeg bare har lyst til å klø til jeg blør av å se på hun. Simon kommer bare videre pga han er dommernes og folkets «favoritt» bare fordi han er ‘’kjekk’’ det er irriterende

Siri, var grei på starten på etterhvert så ser man at hun ikke akkurat er så blid hun skal få det til, hun har det samme smilet hver eneste gang. Hun har så mye konkurranse instinkt at det kommer røyk ut av ørene hennes når du kommer lenger ned enn 2 plass og hvertfall når hun skulle i duell. Har lest hun var en skikkelig frekk jente når hun spilte håndball. Hvis hun tapte ville hun ikke engang gratulere det andre laget, hun var visste heller ikke noe glad i lag spillerne kanskje fordi hun mente at det var dems feil at de tapte.

 

litt spoiler fra forrige sending!!

jeg er utrolig glad for at Vinni kom videre men at royane røk ut synes jeg er litt rart, hun er desidert den flinkeste på å danse av alle deltagerne, det er bare ikke alle som vet hvem hun er. Du kunne se på dommerne at de ble sjokkerte men alt i alt jeg skjønner at Vinni kom videre han er jo tross alt folkets FAVORITT og sefølgelig min FAVORITT. Amen

Går det bra med deg? 

 

Har aldri sett noen skrive SÅ mye stygt om SÅ mange forskjellige i et innlegg. Du bør kanskje gå litt mer inn i deg selv? 

Endret av Ifyousayso
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymo7756 skrev (2 timer siden):

Assa nå skal jeg være helt ærlig her, jeg klarer ikke takle mer av Alexander på tv’en noe mere, når han vant jeg ble sur. Han er høy på seg selv om synes han er bedre enn alle andre. Ordenlig fittetryne spør du meg!

over til Simon, jeg har ikke noe imot Simon, unntatt at han minner meg om Alexander men han er helt grei. Helene er den som irriterer meg mest i hele denne sesongen, hun virker så falsk og bitchy at jeg blir kvalm. Jeg har lest på andre forumer at hun har vært en skikkelig mobber tidligere i livet. Kjenner jeg bare har lyst til å klø til jeg blør av å se på hun. Simon kommer bare videre pga han er dommernes og folkets «favoritt» bare fordi han er ‘’kjekk’’ det er irriterende

Siri, var grei på starten på etterhvert så ser man at hun ikke akkurat er så blid hun skal få det til, hun har det samme smilet hver eneste gang. Hun har så mye konkurranse instinkt at det kommer røyk ut av ørene hennes når du kommer lenger ned enn 2 plass og hvertfall når hun skulle i duell. Har lest hun var en skikkelig frekk jente når hun spilte håndball. Hvis hun tapte ville hun ikke engang gratulere det andre laget, hun var visste heller ikke noe glad i lag spillerne kanskje fordi hun mente at det var dems feil at de tapte.

 

litt spoiler fra forrige sending!!

jeg er utrolig glad for at Vinni kom videre men at royane røk ut synes jeg er litt rart, hun er desidert den flinkeste på å danse av alle deltagerne, det er bare ikke alle som vet hvem hun er. Du kunne se på dommerne at de ble sjokkerte men alt i alt jeg skjønner at Vinni kom videre han er jo tross alt folkets FAVORITT og sefølgelig min FAVORITT. Amen

Haha....hva skjer her? Jeg kan også være krass og mislike en og annen, men du må seriøst ta det rolig! Dette er kun underholdning, og ja det skal skape reaksjoner hos publikum, men ikke ta det så alvorlig da. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufortjent at Royane røk ut. Skulle ønske dommerne sin mening telte noe slik som det foreks gjør i Dancing with the stars hvor det er dommerne som bestemmer hvem som skal videre når det er duell. På tide at Vinni ryker ut neste uke synes jeg!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparks skrev (1 minutt siden):

Ufortjent at Royane røk ut. Skulle ønske dommerne sin mening telte noe slik som det foreks gjør i Dancing with the stars hvor det er dommerne som bestemmer hvem som skal videre når det er duell. På tide at Vinni ryker ut neste uke synes jeg!

Som vinni sa så er royane den beste danseren. Men hun har tydeligvis ikke nok som stemmer på henne. (For meg var hun helt ukjent før dette.)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (21 timer siden):

Som vinni sa så er royane den beste danseren. Men hun har tydeligvis ikke nok som stemmer på henne. (For meg var hun helt ukjent før dette.)

Hun var totalt ukjent for meg også. Derfor tror jeg det er lettere å ryke ut av den grunn enn at man er dyktig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (4 minutter siden):

Hun var totalt ukjent for meg også. Derfor tror jeg det er lettere å ryke ut av den grunn enn at man er dyktig. 

Jeg føler litt at Hetland motbeviste det den gangen han vant over Jørgine... han som var idrettsutøver som ikke mange hadde hørt om i forkant, mot influenseren med en halv million instafølgere. Ble litt glad da han vant, som viste nettopp at det ikke hadde noe å si hvor kjent man var.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (26 minutter siden):

Jeg føler litt at Hetland motbeviste det den gangen han vant over Jørgine... han som var idrettsutøver som ikke mange hadde hørt om i forkant, mot influenseren med en halv million instafølgere. Ble litt glad da han vant, som viste nettopp at det ikke hadde noe å si hvor kjent man var.

Han var nok mer kjent for sporten sin gjennom flere år, enn Royane er/har vært for musikken sin, vil jeg tro. Han ble jo kjent for mange gjennom deltakelse og seier i Mesternes mester noen år tidligere. Men jeg er enig i at det var gøy at han vant. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...