Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Magritta

I kveld gikk alle mine duellstemmer til Royane & Ole.. Batman og Dennis er sikkert greit for de yngste, blir litt barnslig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløftfrid skrev (1 time siden):

Morten mener at Siri har «riktig hudfarge», ok? 

Riktig fordi det ikke er feil, og riktig fordi alt er riktig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld må jeg si Maren imponerte💃~ Respekt for måten hun fronter slankehysteriet i norsk idrett.👏  Så har vi Simon & Siri som danser i en klasse for seg selv🤩

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (23 minutter siden):

Riktig fordi det ikke er feil, og riktig fordi alt er riktig.

Og derfor trenger man ikke dra det fram…. Det er ingen «riktig» hudfarge på samme måte som det ikke er noen «feil» hudfarge, så hvorfor dra det frem da??? Det blir jo helt tullete! Det var snakk om kjønn nå, så dropp hudfargen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Lillian kan få seg en skikkelig flink partner en gang! Til nå har hun danset med Roger Ruud (12. plass), Erik Follestad (7. plass), Aleksander Sæterstøl (8. plass), Adrian Sellevoll (10. plass), Fred Buljo (11. plass) og Dennis Vareide (7. plass). Hadde vært gøy å se henne med en type som f.eks. Simon eller Magnus! 😊

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis er en skikkelig livlig og sprudlende person, men resultatet i dag var rettferdig. Dansemessig er Royane bedre.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg satt og stirret for å se disse magedanselementene som skulle komme i Royanes dans. Det ble for magert.

Når det gjelder Dennis så kunne han med fordel slutte å velge tema som får han til å fremstå som et barn. Ja, jeg ser en positiv utvikling, men det er ikke rett at han skal fortsette i dansen på bekostning av langt bedre dansere som underholder eller rører oss på en mye bedre måte. 

Jeg synes Simon og Maren er i en klasse for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (2 timer siden):

Jeg satt og stirret for å se disse magedanselementene som skulle komme i Royanes dans. Det ble for magert.

Når det gjelder Dennis så kunne han med fordel slutte å velge tema som får han til å fremstå som et barn. Ja, jeg ser en positiv utvikling, men det er ikke rett at han skal fortsette i dansen på bekostning av langt bedre dansere som underholder eller rører oss på en mye bedre måte. 

Jeg synes Simon og Maren er i en klasse for seg selv. 

Synes du virkelig Maren er bedre enn Siri? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Ifyousayso skrev (25 minutter siden):

Synes du virkelig Maren er bedre enn Siri? 

Jeg glemte Siri. 

Jeg beundrer Maren for å stå opp for idealene sine og det hun tror på.

Siri var helt rå på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var helt riktig at Dennis røyk ut i går. Nå håper jeg Magnus og Royane er neste til å ryke. Magnus fordi han er cocky og litt for høy på seg selv. Royane fordi hun er flink og vet det selv. Hun får det sureste ansiktet vær gang hun blir stående blant de 3 med færreste poeng. Forståelig da alle vil videre, men dette er da kun for gøy. I tillegg får de lønn.

Håper Vinni, Siri og Simon i finalen. Maren som en outsider. 

For sikkerhetsskyld er dette kun min personlige mening.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (6 timer siden):

Hun får det sureste ansiktet vær gang hun blir stående blant de 3 med færreste poeng

Det har jeg merket også. Litt usjarmerende! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror faktisk Vinni kommer til å vinne hele greia. Føler at absolutt alle heier på han. Han er jo veldig sjarmerende og alt det der, men jeg håper virkelig ikke at han vinner. Han og Maren er de dårligste danserne der nå (de begge var gode i moderne, men det er det). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går noen rykter om at Maren trekker seg under dagens sending. For noen dager siden ble det sagt på en Facebook-gruppe at en av deltagerne er observert på krykker. Jeg har fulgt nøye med på alle deltagernes sosiale medier, og alle har lagt ut fra trening minus Maren og Philip. På torsdag ble det lagt ut video fra parkettprøver. Der var alle deltagerne bortsett fra Maren. 

 

Hvis det stemmer er det veldig kjedelig. Tredje deltageren som trekker seg pga skade/sykdom. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Går noen rykter om at Maren trekker seg under dagens sending. For noen dager siden ble det sagt på en Facebook-gruppe at en av deltagerne er observert på krykker. Jeg har fulgt nøye med på alle deltagernes sosiale medier, og alle har lagt ut fra trening minus Maren og Philip. På torsdag ble det lagt ut video fra parkettprøver. Der var alle deltagerne bortsett fra Maren. 

 

Hvis det stemmer er det veldig kjedelig. Tredje deltageren som trekker seg pga skade/sykdom. 

Off ja det er isåfall ganske ødeleggende for programmet... Er ikke noe gøy når det ikke blir danseduell og noen ryker. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...