Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

IDGAF skrev (7 minutter siden):

Det sto vel mellom Alejandro og Joakim den gangen? 

Nei, jeg måtte inn å sjekke nå. Det sto mellom Joakim&Benjamin, og Dennis&Lillian. Jeg legger ved bilde her. Admin må slette hvis bildet bryter med noe, men bildet er tatt av meg 😅

skv.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg måtte inn å sjekke nå. Det sto mellom Joakim&Benjamin, og Dennis&Lillian. Jeg legger ved bilde her. Admin må slette hvis bildet bryter med noe, men bildet er tatt av meg 😅

skv.png

Da beklager jeg, husker visst helt feil! Takk for oppklaringen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDGAF skrev (1 minutt siden):

Da beklager jeg, husker visst helt feil! Takk for oppklaringen :) 

Det går helt fint! Jeg ble usikker selv da du sa det, så da måtte jeg inn å sjekke 😂  Men Alejandro har jo vært mye i faresonen, så ikke så rart at du tenkte den veien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg ikke den rumbaen til Magnus var sååå bra. Veldig fint samspill og kjemi mellom Magnus og Ewa, og det var jo veldig hot. MEN, jeg synes ikke bevegelsene hans ser naturlige ut. Også stod han rolig typ 70 prosent av dansen, mens Ewa danset rundt han. Jeg er selvfølgelig ingen ekspert, så dette er bare min mening. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hvorfor Ewa svarte: han er min dansepartner, da en av programlederne spurte henne om noe helt annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greno skrev (1 time siden):

Skjønte ikke hvorfor Ewa svarte: han er min dansepartner, da en av programlederne spurte henne om noe helt annet

Jeg vet ikke hva som ble spurt om, men jeg kan tenke meg hun sa det fordi hun var veldig stolt over eleven sin! 😍 Jeg syns den rumbaen var helt nydelig! Og det var visstnok han som førte henne, og ikke omvendt. Jeg tror nok det er på bakgrunn av dette at hun sa det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greno skrev (13 timer siden):

Skjønte ikke hvorfor Ewa svarte: han er min dansepartner, da en av programlederne spurte henne om noe helt annet

For hun synes han er en god partner, at han virkelig begynner å kunne danse

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
norskehavet skrev (7 timer siden):

For hun synes han er en god partner, at han virkelig begynner å kunne danse

Når i sendinga sa hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det mye jeg synes er rart rundt den exiten til Anniken. Det ble fremstilt i sendingen som at de fikk vite om dette bare et par timer før det skulle starte. Det sa dem jo til og med. Men, på Dansebobla sier Siri "det siste døgnet siden vi fikk vite det". Synes det er litt merkelig. 

Det verste er jo egentlig at hun i går kveld badet ute. Tror ikke at å bade ute sent på kvelden i oktober, hadde vært min første tanke hvis jeg hadde lungetennelse. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (3 timer siden):

Egentlig er det mye jeg synes er rart rundt den exiten til Anniken. Det ble fremstilt i sendingen som at de fikk vite om dette bare et par timer før det skulle starte. Det sa dem jo til og med. Men, på Dansebobla sier Siri "det siste døgnet siden vi fikk vite det". Synes det er litt merkelig. 

Det verste er jo egentlig at hun i går kveld badet ute. Tror ikke at å bade ute sent på kvelden i oktober, hadde vært min første tanke hvis jeg hadde lungetennelse. 

Jeg har en veldig sterk følelse av at dette er en Sofie Elise 2.0. 

Lungebetennelse er et skalkeskjul.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag er det jo kjendisens valg, der kjendisene står helt fritt til å velge dans, sang osv. Vinni skal ha moderne igjen, selv om det bare er 2 uker siden sist han hadde det. Synes det er litt kjedelig at han ikke utfordrer seg mer, for å være ærlig. Hadde han hatt moderne i program 1 hadde det vært noe annet, men det er faktisk bare 2 uker siden. På Dansebobla virker det som Simon også skal ha moderne, og det er jo bare 1 uke siden. 

Synes det er morsommere med de som virkelig utfordrer seg selv. Ser at Siri skal ha paso doble møter rock, og Royane noe magedans. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars Maren som ikke kan bli med på OL pga. vekt. Vanligvis går man jo ned en del i vekt når man er med på Skal vi Danse, men OL-kravene er tydeligvis utrolig harde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Uff, stakkars Maren som ikke kan bli med på OL pga. vekt. Vanligvis går man jo ned en del i vekt når man er med på Skal vi Danse, men OL-kravene er tydeligvis utrolig harde.

Det var vel et valg hun tok selv. Synes det er utrolig bra av henne å sette eksempelet. Ikke slanke seg på en sykelig måte for å tilfredstille de høye herrer. Kudos til Maren. Hun er ung og kommer til å få med seg et nytt OL før karriereslutt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (5 timer siden):

Uff, stakkars Maren som ikke kan bli med på OL pga. vekt. Vanligvis går man jo ned en del i vekt når man er med på Skal vi Danse, men OL-kravene er tydeligvis utrolig harde.

Maren er vant til høy treningsmengde og har muskler og vet hvordan hun skal spise for å matche det. Derfor er det ikke naturlig at hun går drastisk ned i vekt i skal vi danse. Jenta trenger heller ikke gå ned i vekt. Hun er flott. Det er utrolig bra at det blir satt lys på dette slankepresset i idretten. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (16 timer siden):

På lørdag er det jo kjendisens valg, der kjendisene står helt fritt til å velge dans, sang osv. Vinni skal ha moderne igjen, selv om det bare er 2 uker siden sist han hadde det. Synes det er litt kjedelig at han ikke utfordrer seg mer, for å være ærlig. Hadde han hatt moderne i program 1 hadde det vært noe annet, men det er faktisk bare 2 uker siden. På Dansebobla virker det som Simon også skal ha moderne, og det er jo bare 1 uke siden. 

Synes det er morsommere med de som virkelig utfordrer seg selv. Ser at Siri skal ha paso doble møter rock, og Royane noe magedans. 

Mulig Royane velger magedans fordi det er noe hun kan fra før. Ikke direkte å utfordre seg selv da eller....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymfordeg skrev (2 timer siden):

Mulig Royane velger magedans fordi det er noe hun kan fra før. Ikke direkte å utfordre seg selv da eller....

Det er sant. Da er det Siri som utfordrer seg da. Jeg tok feil med Simon også. Han skal ha wienervals, så han også gjør det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at dette er det beste vi har sett av Maren. Skikkelig god utvikling!! ❤️

  • Liker 23
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Ewa 😮 For en styrke. Har alltid hatt veldig sansen for Rikke og Helene, men jeg har virkelig fått øynene opp for Ewa :) Hehe, jeg synes faktisk danserne er mer spennende enn kjendisene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...