Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Hvem håper vi å få se i årets Skal vi Danse? Selv håper jeg at det blir litt sprekere enn de siste sesongene 😅

Vegard Harm, Mia Hundvin, Vår Staude, Mads Hansen, Petter Northug, Odin Waage, Desta Marie Beeder, Iselin Guttormsen, Einar Tørnqvist, Else Kåss Furuseth, Lisa Tønne, Sigrid Bonde Tusvik....for å nevne noen 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra gjeng du nevner der. Hadde også vært artig å se øde Nerdrum.

Anonymkode: f2f77...81a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at en av deltakerne er han som leste Finn Kalvik nyhetene på Åpen Post.

Anonymkode: 42065...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg håper å få se en eller flere av følgende personer utfolde seg på dansegulvet denne høsten;

Lasse Matberg, Petter Northug, Marcus eller Martinus, Iselin Steiro (modell), Trine Lise Olsen (komiker), Sven Nordin, Gjert Ingebrigtsen, Guri Solberg, Marion Ravn, Camilla Stoltenberg, Solveig Kloppen, Iselin Guttormsen, Lars Monsen, Geir Lippestad, Haddy Njie, Harald Eia, Fredrik Solvang, Håvard Tvedten, Øystein Pølsa Pettersen, Johann Olav Koss, Siv Jensen, Knut Arild Hareide, Marianne Antonsen, Christer Falck, Iman Meskini, Thomas Giertsen, Mina Hadjian, Vibeke Klemetsen, Jannecke Weeden, Henrik Thodesen

Håper å slippe å få se noen som kun har vært med i kun ett realityprogram.. 

Håper at det blir annonsert hvem som skal delta neste uke..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Iselin!!🤩 Har troa på at hun kommer til å gjøre det dritt bra🥳💃🏻

Tror det er veldig mange der som er bedre enn henne til å danse, samt til å legge inn innsatsen som kreves for å nå langt. Tipper 7-9 plass.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Tror det er veldig mange der som er bedre enn henne til å danse, samt til å legge inn innsatsen som kreves for å nå langt. Tipper 7-9 plass.

Vi får se!🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (48 minutter siden):

Iselin!!🤩 Har troa på at hun kommer til å gjøre det dritt bra🥳💃🏻

Jeg tror også Joakim har bra med rytme i kroppen! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Jeg tror også Joakim har bra med rytme i kroppen! :)

Mhm🤩 tror han kan nå veldig langt, om ikke vinne hele greia🕺🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favoritten min er helt klart Vinni, men tror det blir ganske jevnt i år.

Skulle gjerne sett litt færre influensene, men det begynner vel å blir slutt på "kjendisene".

De virkelige kjendisene i Norge, styrer vel glatt unna 🙈

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk litt skuffet over årets deltakere (med unntak av Vinni kanskje), personlig fikk jeg ikke følelsen av at «åh SÅ gøy kommende sesong skal bli!»😌

Det verste var egentlig at ikke programlederne er byttet ut….

Men, jeg skal se på jeg og kanskje jeg får meg en positiv overraskelse (av deltakerne, neppe programlederne😂) ! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle av deltakerne jeg vet hvem er. Synes i tillegg Joakim kan fremstå veldig slitsom på tv’n, så håper han ryker tidlig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe: for Maren Lundby. Skal bli gøy å se henne i et hèlt annet element  :Nikke: 

Usikker på Joakim Kleven :vetikke:.Tipper han har moovsa, men tror han er en sterk individualist, mer enn en pardanser. Spennende løsning på dansepartner, så dèt i seg selv, vil sikkert få han igjennom de første rundene :Nikke: (Personlig håper jeg han snart kan lære seg å si "sinnsykt" riktig, samt tar en klipp :fnise:

Så har vi Iselin, (den kvinnelige utgaven av Aune Sand) :Knegg: Hun driver mye med styrke, som sikkert vil få fart på beina :Nikke: Sitter klar med puta, da hun er en løs kanon :fnise:

Alejandro Fuentes kan hèlt sikkert å bevege seg. Blir gøy å se han i konkurransen. Håper han kommer langt! :klappe:

Simon, vet jeg ikke så mye om, men han er nok denne sesongens "flinkis" :Nikke:

Elin Ørjasæter, hun har glimtet, som sikkert når igjennom til de eldre :klappe:. Noe mellom Trude Drevland og Finn Schøll, som suser på sjarmen. Hverken først eller sist :fnise:

Vinni :hoppe: Min favoritt, sammen med Alejandro 💃Han har så mange historier, som sikkert vil vise seg i dansen :klappe:

Annijor viste seg sterk inne på Farmen,så hun er nok sterk mentalt i forhold til nervøsitet, selv med mye angsthistorikk. Hverken fugl eller fisk, sånn favorittmessig for min del 🙂

Tv2- Siri :klappe: Gleder meg til å se henne i aksjon! Gjorde et godt inntrykk inne på Kompani, så håper hun blir med lenge :Nikke:

Magnus Moan har nok mentale muskler i denne konkurransen :Nikke: Tror det blir en prøvelse for dansepartner :fnise: Ikke fordi han ikke kan, men tror han må skru ned noe instinkt, for å få med seg trinn :Nikke: Tror en topp 4. 

Dennis Vareide vet jeg ikke så mye om. Kidsa sin favoritt tipper jeg, uten å være like utadvendt og sukkersøt som Victor i en annen sesong. Igjen; hverken fugl eller fisk for min del 🙂

Royane har jeg kun hørt èn sang av i Mgp. Kul artist, men vet absolutt ikke noe om henne. Hadde vært fint om en skikkelig outsider , hadde klatret på resultatlista :klappe:

 

Endret av Tradegy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt vondt av Bjørn og Lillian. De ender alltid opp med de litt "håpløse".

Bjørn har danset med bl.a Eli Hagen, Trude Drevland og nå Elin Ørjasæter.

Lillian har danset med bl.a Roger Ruud, Adrian Sellevoll og nå Dennis Vareide. Vareide som jeg forøvrig ikke klarer å ta seriøst. Har sett han i en del reality program, og ikke en eneste gang har han klart å være litt seriøs. Det er noe barnslig og fjasete med hele fyren. Sorry!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 12.8.2021 den 17.35):

Får litt vondt av Bjørn og Lillian. De ender alltid opp med de litt "håpløse".

Bjørn har danset med bl.a Eli Hagen, Trude Drevland og nå Elin Ørjasæter.

Lillian har danset med bl.a Roger Ruud, Adrian Sellevoll og nå Dennis Vareide. Vareide som jeg forøvrig ikke klarer å ta seriøst. Har sett han i en del reality program, og ikke en eneste gang har han klart å være litt seriøs. Det er noe barnslig og fjasete med hele fyren. Sorry!

Så enig med det du skriver 🙌🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 2021-8-10 den 16.06):

Ikke alle av deltakerne jeg vet hvem er. Synes i tillegg Joakim kan fremstå veldig slitsom på tv’n, så håper han ryker tidlig. 

Enig, jeg håper Joakim ryker tidlig. Synes han er så ekstremt dramatisk og virker så selvsentrert. 

Så håper jeg han får beskjed om å lukke munnen når han danser, ellers blir det Kristin 2.0 første sending. (Hver gang han danser foran kamera har han et veldig spesielt ansiktsuttrykk, sterkt inspirert av bestis Sophie Elise).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...