Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Ordsmed skrev (4 minutter siden):

Hva synes dere om endringene i dommerpanelet? Jeg kommer til å savne Egor, og jeg vet ikke hvem den nye dommeren er. Jeg hadde nok foretrukket en profesjonell dommer eller tidligere danser. Jeg tror det blir veldig bra å gå ned fra fire til tre dommere, spesielt siden programlederne i fjor mange ganger måtte droppe å snakke med én eller to av de fire dommere etter de siste dansene fordi de var i ferd med å slippe opp for tid i livesendingene.

Jeg tenker at i årets sesong er det bare Trine som er proff dansedommer og som har skikkelig peiling. Merethe er veldig dyktig, men hennes fagfelt er tross alt jazzdans. Når det kommer til Morten Hegseth, så digger jeg fyren, men han burde ikke vært med som dommer. Beklager! 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (1 time siden):

Tror du tenker på Glenn Jørgen og Marianne Sandaker:)   Oi, det stemmer! Det har jeg ikke tenkt på før nå. Altså at Terjei får en ny Siri som dansepartner i år 😅  Skal vi satse på at det blir en Siri nr 3 til neste år? 😂 Hvem kunne det i så fall ha blitt??

Yes, det stemmer! 🤩👏🏻 Takk!

Siri Kalvig har jo vært med tidligere, så hvis noen kan komme på noen andre hadde det vært moro 😂😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (41 minutter siden):

Hehe ja, Tarjei får enda en Siri fra Kompani Lauritzen 😂 Håper hun er god! 

Ja, det er sant! Begge har jo vært med der 👏🏻😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte med en gang jeg så deltagerne at dette blir dumt for Siri og Magnus som har en del færre følgere enn de andre. Men, så kom jeg på at Andreas Wahl hadde desidert færrest følgere da det begynte i fjor, og det samme med Hetland for 2 år siden. Han vant tross alt over Funkygine som har 600 000 følgere. Viser vel bare at antall følgere på instagram ikke betyr noe. Det er vel ikke de som stemmer mest heller :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte med en gang jeg så deltagerne at dette blir dumt for Siri og Magnus som har en del færre følgere enn de andre. Men, så kom jeg på at Andreas Wahl hadde desidert færrest følgere da det begynte i fjor, og det samme med Hetland for 2 år siden. Han vant tross alt over Funkygine som har 600 000 følgere. Viser vel bare at antall følgere på instagram ikke betyr noe. Det er vel ikke de som stemmer mest heller :)

Et veldig godt poeng! 👏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste negative i år er Moholt…skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal tviholde på henne år etter år. Sikkert flink og alt det, men nok er nok. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizz- skrev (2 timer siden):

Eneste negative i år er Moholt…skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal tviholde på henne år etter år. Sikkert flink og alt det, men nok er nok. 

Enig! På tide med et bytte, i hvert fall av den kvinnelige delen. Det er mange som kunne tatt over og gjort en like bra jobb, tror jeg.

Selv kunne jeg godt sett Guri Solberg tilbake. Vet at mange ikke er fan av henne, men jeg synes hun er dyktig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror og håper dere er gode? Jeg er ganske sikker på at Vinni er god. Føler han er god i alt han blir med på. Også håper jeg at Siri er god 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren som ung idrettsutøver ser jeg for meg kan bli god... Mulig Joakim har en del uante rytmer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren og Joakim var på besøk i mandagens utgave av God morgen Norge på TV 2. En fin samtale, men jeg reagerte på at Vår Staude var så negativ til å delta i programmet. Hun sa i introen at hun ikke ville delta siden hun mente at hun ikke hadde noe på et dansegulv å gjøre. Hun sa at hun hadde blitt spurt mange ganger. Noen ting kan man holde for seg selv.. 😏

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (På 19.8.2021 den 9.48):

Maren og Joakim var på besøk i mandagens utgave av God morgen Norge på TV 2. En fin samtale, men jeg reagerte på at Vår Staude var så negativ til å delta i programmet. Hun sa i introen at hun ikke ville delta siden hun mente at hun ikke hadde noe på et dansegulv å gjøre. Hun sa at hun hadde blitt spurt mange ganger. Noen ting kan man holde for seg selv.. 😏

Ikke første gang Vår sier "dumme" ting på direkten. 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (5 minutter siden):

Ikke første gang Vår sier "dumme" ting på direkten. 🙈

Ja, det er sikkert og visst 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venom31
Ifyousayso skrev (På 15.8.2021 den 16.38):

Jeg tenkte med en gang jeg så deltagerne at dette blir dumt for Siri og Magnus som har en del færre følgere enn de andre. Men, så kom jeg på at Andreas Wahl hadde desidert færrest følgere da det begynte i fjor, og det samme med Hetland for 2 år siden. Han vant tross alt over Funkygine som har 600 000 følgere. Viser vel bare at antall følgere på instagram ikke betyr noe. Det er vel ikke de som stemmer mest heller :)

Ikke alt handler om følgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (På 15.8.2021 den 13.27):

Hva synes dere om endringene i dommerpanelet? Jeg kommer til å savne Egor, og jeg vet ikke hvem den nye dommeren er. Jeg hadde nok foretrukket en profesjonell dommer eller tidligere danser. Jeg tror det blir veldig bra å gå ned fra fire til tre dommere, spesielt siden programlederne i fjor mange ganger måtte droppe å snakke med én eller to av de fire dommere etter de siste dansene fordi de var i ferd med å slippe opp for tid i livesendingene.

Skal ikke Egor være med i det hele tatt? Han er jo den råeste som noensinne har vært med der inne. Digger Egor😍

  • Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Skal ikke Egor være med i det hele tatt? Han er jo den råeste som noensinne har vært med der inne. Digger Egor😍

Nei, dessverre. Jeg har bare sett én sesong av SVD, men synes han var en dyktig og karismatisk formidler. Tone, Merethe og Egor hadde blitt en fin dommertrio i mine øyne. 

https://www.seher.no/kjendis/bryter-tausheten-om-skal-vi-danse-exiten/73906357

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (8 timer siden):

Skal ikke Egor være med i det hele tatt? Han er jo den råeste som noensinne har vært med der inne. Digger Egor😍

Samme her 🥰 Jeg synes det er kjempetrist hvis han ikke skal være med i år 😥

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 15.8.2021 den 13.36):

Jeg tenker at i årets sesong er det bare Trine som er proff dansedommer og som har skikkelig peiling. Merethe er veldig dyktig, men hennes fagfelt er tross alt jazzdans. Når det kommer til Morten Hegseth, så digger jeg fyren, men han burde ikke vært med som dommer. Beklager! 
 

Siden "Skal vi danse" har gått mer over til å bli "Skal vi lage show?" er det vel ikke så stort behov for dansedommere?

Jeg har vært en trofast seer i alle sesongene, og etter forrige sesong hadde jeg egentlig bestemt meg for ikke å følge med videre.  Jeg likte det bedre i begynnelsen da det var mer fokus på dans enn på show.
Da jeg så deltakerlisten ombestemte jeg meg litt, og fant ut at jeg måtte gi det en sjanse, men hvis det fortsetter i samme spor som de siste sesongene kommer jeg heller til å lese om resultatene i avisen etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg er litt ambivalent til programmet i år. Hadde gledet meg, men med Morten Hegseth som dommer og Joakim som deltaker vet jeg ikke om jeg orker. De to blir litt for mye for meg. Er ikke så glad i Iselin Guttormsen heller, men tror hun kan være morsom på dansegulvet. Av deltakere er jeg nok mest spent på å se Maren Lundby, Vinni og Anniken. Sistnevnte mest fordi hun pleier å gjøre en god figur på reality-tv og har vist seg å overraske tidligere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...