Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Veldig PK og veldig «inn i tiden» å gi den homofile full pott. Det blir vel han som vinner hele greia. Bare sånn for å gjøre det så «historisk» som mulig.

Basert på danseferdighetene vi så i kveld, så skal du ikke se bort fra at han er vinnerkandidat. Jeg velger å tro at det fortsatt er det som betyr noe til syvende og sist. Men som sagt, jeg håper han konsentrerer seg om dansen og ikke bare homoprat, hyl og fjas. Det samme gjelder forøvrig damer som skal danse eller synge seg tilbake til rampelyset etter at sjelen rakna og de hadde en tung tid de skal snakke og synge ut om. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

parmanoia skrev (1 minutt siden):Det samme gjelder forøvrig damer som skal danse eller synge seg tilbake til rampelyset etter at sjelen rakna og de hadde en tung tid de skal snakke og synge ut om. 

Haha, er det Stjernekamp du tenker på nå? 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med Joakim og Benjamin. De var flinke. Slitsomt med Morten. Han passer ikke inn som dommer. Ødelegger hele greia. Joakim roer seg ned - det der er bare nerver. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Haha, er det Stjernekamp du tenker på nå? 😉

Det stemmer 😅
 

Eller: det gjelder det meste nå om dagen. Følelser trumfer alt, vettu! 😇

Endret av parmanoia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonyym97 said:

Joakim - flink ja.

Men hele greia blir så sær for meg… 

Hva er sært med 2 gutter som danser ? :klo:

Så at Benjamin ble litt satt ut over alle kyssene til Joakim, men tror Joakim var så gira at han ikke tenkte på hva han gjorde. 
 

veldig bra dans, positivt overrasket over Benjamin :) har ikke vært så fan av han tidligere 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Håper tv2 jekker ned Hegseth til neste sending. Han ødelegger hele greia... uff...

Det er kanskje litt vanskelig for han å skjønne at dommerne, og dermed han, ikke skal være midtpunktet? 

Endret av parmanoia
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

parmanoia skrev (Akkurat nå):

Det er kanskje litt vanskelig for han å skjønne at dommere, og dermed han, ikke skal være midtpunktet? 

Ja, det gikk ganske skeis det der... de må vel ha gått igjennom dette med tv2 på forhånd? Fått noen retningslinjer/trening etc? Vil jo tro de ser at dette blir for mye og tar alt fokuset, og gjør noe med dette til neste sending? Trine og Merete "drunket" jo helt - og det er de som er profesjonelle. Synes Morten tok all fokuset vekk fra Joakim også. Han klarte ikke la han få ha den spotlighten alene...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (3 minutter siden):

Det er kanskje litt vanskelig for han å skjønne at dommere, og dermed han, ikke skal være midtpunktet? 

Liker egentlig å høre litt på podcasten til harm og Hegseth innimellom, men kjenner at det her - det ødelegger skal vi danse..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Ja, det gikk ganske skeis det der... de må vel ha gått igjennom dette med tv2 på forhånd? Fått noen retningslinjer/trening etc? Vil jo tro de ser at dette blir for mye og tar alt fokuset, og gjør noe med dette til neste sending? Trine og Merete "drunket" jo helt - og det er de som er profesjonelle. Synes Morten tok all fokuset vekk fra Joakim også. Han klarte ikke la han få ha den spotlighten alene...

Enig. Håper de får jekket han ned til neste gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Liker egentlig å høre litt på podcasten til harm og Hegseth innimellom, men kjenner at det her - det ødelegger skal vi danse..

Jeg fikk mest gnagsår i øra av den podkasten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkee skrev (1 time siden):

Ja, de er der for å danse, ikke for å være homo. Det kan de gjøre på et annet sted.

Dette var bare ufint. Diskriminerende kommentarer om legning, kjønn, etnisitet, hudfarge eller religion burde ikke vært tillatt på kg. Det å slenge rundt seg med homofobiske kommentarer delvis pakket inn - er og blir ikke greit. Overhodet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Dette var bare ufint. Diskriminerende kommentarer om legning, kjønn, etnisitet, hudfarge eller religion burde ikke vært tillatt på kg. Det å slenge rundt seg med homofobiske kommentarer delvis pakket inn - er og blir ikke greit. Overhodet. 

Var ikke noe galt der. Slapp av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjerteis skrev (5 minutter siden):

Joakim og Benjamin var sååå hot 🥂😍

Var de? Er utrolig mange damer som bare faller helt i staver over to menn sammen.. jeg skjønner ikke helt greia her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Var de? Er utrolig mange damer som bare faller helt i staver over to menn sammen.. jeg skjønner ikke helt greia her.

Ikke jeg heller. Synes ingen av dem var kjekke eller hotte. Med de kunne jo danse da. 

Endret av parmanoia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerte på antrekket til Morten? 🙈 Jeg syns det stjal mye oppmerksomhet i tillegg til Morten selv. HVORFOR kan ikke disse "stylistene" bare kle i noe som ikke er så veldig "prangende"? Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det best mulig.  Jeg vet ikke om det er stylistene som bestemmer ene og alene eller om de har noe de selv skulle sagt? Tore pleide jo å ha store kreasjoner på sine dressjakker, men til og med dét hadde vært bedre enn den skjorta (?) Morten hadde på i kveld 🙈🙈 

 Jeg har ingenting i mot Morten, bare så det er sagt, men jeg syns kanskje ikke han passet helt inn som "skal vi danse"-dommer, all den tid han ikke kan noenting om dans. Jeg føler ikke at vi trenger en "folkets representant" i dommerpanelet, spesielt ikke når det kun er 3 dommere! Han gjør seg mye bedre i "panelet" på vgtv sammen med Vegard Harm.  På samme måte som jeg ikke syns Anders Hoff passer som programleder. Han er i mine øyne (og ører) altfor klein når han forsøker seg på alle "vitterlighetene" hele tiden. Anders Hoff gjør seg bedre som en del av trioen "Raske menn".

Peace out 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (19 minutter siden):

Dette minner litt om en lærer jeg hadde første videregående. Han ville knapt gi 5ere og gav aldri 6ere fordi han mente at motivasjonen ville dale av å få gode karakterer så tidlig. Det er jo helt feil. Det er jo heller demotiverende å jobbe hardt og så skal karakterene vente på seg fordi de er for tidlige å gi?

Jeg syns egentlig ikke de to tingene kan sammenliknes. Jeg er enig med deg hva gjelder karakterer på skolen, men det blir feil å sammenlikne det med dans. F.eks matteprøven. Der er det jo en fasit som ikke er tolkbar, eller hva jeg skal si. Har man en matteprøve som man maximalt kan få 100 poeng på, og man f.eks får 95 poeng, så skal jo det være en 6'er. Eller historieprøven. Der er det jo også en fasit som ikke er tolkbar. Fakta er fakta, liksom. Dans derimot, det er følelser, hvordan man uttrykker seg, beveger kroppen osv. Dans er mer tolkning og hvilke følelser som man setter i sving (hvertfall i mitt hode). Og så har man jo selvsagt visse regler også innenfor dans (her stopper min kompetanse hva gjelder dans🙈), men nei, de to tingene syns jeg ikke kan sammenliknes.

Det å få gode karakterer tidlig i semesteret skal være like vanskelig som resten av året. Der er det kunnskapen som burde bestemme hvilken karakter man har fortjent; ikke hvor man er i skoleåret. 

Endret av Janzypants
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...