Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke all kritikken mot Morten? Synes han gjør en god figur og sklir rett inn i dommerpanelet. Ofte gir han jo nesten lik poengscore, så helt på viddene er han ikke 🤷‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper anniken ryker i kveld.. blir lei av at alt skal handle om depresjon, gråt hele tiden.. fulgte med henne på bloggerne fikk nok der å av tårer og depresjon. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (4 minutter siden):

Håper anniken ryker i kveld.. blir lei av at alt skal handle om depresjon, gråt hele tiden.. fulgte med henne på bloggerne fikk nok der å av tårer og depresjon. 

Dessverre har ikke alle hatt det like lett her i livet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Dessverre har ikke alle hatt det like lett her i livet. 

Nei, men vi trenger ikke å høre om det HELE tiden!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venom31 skrev (37 minutter siden):

Trenger ingen forklaring, skjønte hva du mente. :) Men synes fint han kunne ha vært erstattet av noen andre.

Var ikke forklaring til deg, måtte bare få ut mer hvorfor jeg ikke synes han passer 😞

Adam hadde vett nok til å være ydmyk 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (7 minutter siden):

Nei, men vi trenger ikke å høre om det HELE tiden!

Det er jo det kvelden idag handler om🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dessverre programmet har tapt seg enda mer etter at Morten ble dommer :(  Han tar altfor mye plass og han har jo milevis lange tilbakemeldinger til deltakerne som stort sett handler om han selv og ting han har opplevd. I dag legger han stor vekt på hvor mye han gråter over deltakerne og lager virkelig en greie ut av det. Nei, jeg syns det blir kleint og altfor mye, rett og slett.  Hvis han fortsetter som dommer, er nok dette min aller siste sesong av "skal vi danse",  og jeg har sett alle sesongene.  Det blir liksom "siste dråpen" da, i tillegg til alle andre ting jeg syns gjør at programmet dessverre ikke er like bra som det har vært.. 

Endret av Janzypants
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjah skrev (44 minutter siden):

Hadde han vært kort og konsis hadde det vært greit. Men han er bare «meg jeg jeg meg da jeg var på Kreta i 2008 så jeg jeg meg meg».

Synes dansepartneren til Alejandro virker så streng og kjip. At hun er der for sin del og ikke hans, og ikke klarer å bygge han opp, men river han mer ned.

Synes des samme om dansepartneren til Alejandro.  

Ellers var alle flinke i dag synes 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (34 minutter siden):

Synes des samme om dansepartneren til Alejandro.  

Ellers var alle flinke i dag synes 😊

Ja var helt trist å se dansebobla der hun kjeftet på han to minutter før de skulle på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri❤️😭 Hun er min favoritt. Hun og Tarjei er et fantastisk dansepar. Synes det er trist at det virker som at Siri er mindre populær enn de fleste andre der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (49 minutter siden):

Tarjei er altså så utrolig dyktig! Såå morro å se når de er så unge og så sykt flinke

Helt enig! Han og Rikke er så utrolige dyktige til å lage koreografier , og tilpasse dansen til partneren sin. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnjah skrev (54 minutter siden):

Var ikke forklaring til deg, måtte bare få ut mer hvorfor jeg ikke synes han passer 😞

Adam hadde vett nok til å være ydmyk 

Vi er enige. Håper de beholder de to andre og bytter Morten med en annen neste sesong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (3 minutter siden):

Siri❤️😭 Hun er min favoritt. Hun og Tarjei er et fantastisk dansepar. Synes det er trist at det virker som at Siri er mindre populær enn de fleste andre der.

Enig ! Har alltid hatt Vinni og Simon som favoritter   , begynner å bli Vinni og Siri nå. Hun er fantastisk flink , og har en så god utvikling. Det at Tarjei er partneren hennes trekker også MYE opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifyousayso skrev (5 minutter siden):

Siri❤️😭 Hun er min favoritt. Hun og Tarjei er et fantastisk dansepar. Synes det er trist at det virker som at Siri er mindre populær enn de fleste andre der.

Hvor får du det fra? Synes hun virker populær, jeg!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (8 minutter siden):

Siri❤️😭 Hun er min favoritt. Hun og Tarjei er et fantastisk dansepar. Synes det er trist at det virker som at Siri er mindre populær enn de fleste andre der.

Tror vel heller Siri er blant de mest populære? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjah skrev (59 minutter siden):

Var ikke forklaring til deg, måtte bare få ut mer hvorfor jeg ikke synes han passer 😞

Adam hadde vett nok til å være ydmyk 

Var heller ikke meningen å virke streng, altså. Alt godt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 minutter siden):

Tror vel heller Siri er blant de mest populære? 

Ikke i følge instagram. Selv om jeg innerst inne vet at det ikke har all verdens å si. :) Hun er min favoritt i alle fall ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...