Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Disse kostymene. Cubus pose. Rare klær. Nei vettu det ødelegger mer enn jeg hadde trodd. Klarer ikke unngå å se det

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta på brua skrev (Akkurat nå):

Håper virkelig årets sesong blir den første og siste med Morten som dommer..

Skjønner ikke denne klagingen på Morten! Ja, Egor er Egor, Tore er Tore, men Morten er sin egen person, og jeg synes han gjør en kjempejobb. Ingen er like og takk guh for det! Han er blid, han er glad,og han er kjapp i replikken.Jeg skjønner faktisk ikke denne trangen på å pirke, eller på å trykke noen ned! 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (26 minutter siden):

Kostymene er grusomme!! Så skuffende!

Jeg er helt enig! Ikke bare i kveld, jeg synes mange av kjolene i introen er grusomme også! De må ha skiftet stylist, og det er en bommert! 
 

Når det gjelder Morten.. jeg kan ALDRI tro han får være med en sesong til. For en tabbe å caste han, hva tenkte de på? Få Tore tilbake!! Jeg får et inntrykk av at Merete og Trine ikke er så veldig begeistret de heller. I dag har de hatt mye fokus på at de dømmer DANS og ikke FEST, så henvender de seg til Morten. Det er mange slike type kommentarer i hans retning. Så det skinner litt igjennom at de ikke liker dette helt de heller. Han driter jo på mange måter ut dommerpanelet, så dette liker de nok ikke. Har dere samme oppfatning?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Stakkars Dennis. Den sangen, det antrekket. Synes det nesten er hånlig. 

Helt enig!!!

Dette er urettferdig! Noen får skikkelige «voksne» partylåter, mens andre får tulle-sanger. Hva blir automatisk mest fest…? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Stakkars Dennis. Den sangen, det antrekket. Synes det nesten er hånlig. 

Samme med Anniken … Tenker tilbake til de hadde nydelige kostymer og fin musikk, for en god del år siden. Storband og livesangere. Og hvor de måtte gjennom alle standard- og latindanser før showdance var en av tre finaledanser. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Stakkars Dennis. Den sangen, det antrekket. Synes det nesten er hånlig. 

Enig. Helt tydelig at TV2 vil ha han ut.

De forfordeler jo åpenbart låtene til visse deltakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (Akkurat nå):

Helt enig!!!

Dette er urettferdig! Noen får skikkelige «voksne» partylåter, mens andre får tulle-sanger. Hva blir automatisk mest fest…? 

Jeg synes det er så urettferdig! Og, nå kaster jeg en fakkel, men han Bjørn, proffdanseren, har fått dansere med lavere sannsynlighet til å mestre dansen i flere år. Synes programmet er litt forutsigbart.

Klarer ikke slutte å gremmes over alt glitteret! Det er for mye!

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Samme med Anniken … Tenker tilbake til de hadde nydelige kostymer og fin musikk, for en god del år siden. Storband og livesangere. Og hvor de måtte gjennom alle standard- og latindanser før showdance var en av tre finaledanser. 

Rakk ikke se Anniken.. 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (Akkurat nå):

Enig. Helt tydelig at TV2 vil ha han ut.

De forfordeler jo åpenbart låtene til visse deltakere.

Ja, dette blir for dumt!

Nattklubb kontra irriterende barnehage!! - Jeg tenker på Anniken og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er så urettferdig! Og, nå kaster jeg en fakkel, men han Bjørn, proffdanseren, har fått dansere med lavere sannsynlighet til å mestre dansen i flere år. Synes programmet er litt forutsigbart.

Klarer ikke slutte å gremmes over alt glitteret! Det er for mye!

Rakk ikke se Anniken.. 🙄

Hun fikk Angrybirds 😳 Det er mye som er kritikkverdig i år synes jeg.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke har råd til å gjennomføre Skal vi danse på en bedre måte enn dette, ja, da er det faktisk bedre at de legger ned hele programmet... Altså, kostymene er jo helt krise. Det skriker lavbudsjett! Låtene i kveld er også helt krise, og mange av deltakerne får helt sinnsyke låter som det ikke går an å danse til! Det gjelder ikke bare i kveld, men sånn generelt! Det siste stuntet de gjorde med å få Morten inn som dommer, tenker jeg at var spikeren i kista, rett og slett. Dessverre :( Jeg har alltid likt skal vi danse, og vært en trofast seer siden oppstart, men programmet har dessverre tapt seg hver eneste sesong de siste årene. De burde nesten gitt seg mens de var på topp! Programmet har kanskje en sjanse hvis de går tilbake til oppskriften de hadde de første sesongene! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (14 minutter siden):

Og nå en panda… Hvorfor ikke en kampsportutøver. 

Sangen er med i animasjonsfilmen «Kung fu panda», men enig. Mye barnslig å se i dagens program. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (47 minutter siden):

Jeg er helt enig! Ikke bare i kveld, jeg synes mange av kjolene i introen er grusomme også! De må ha skiftet stylist, og det er en bommert! 
 

Når det gjelder Morten.. jeg kan ALDRI tro han får være med en sesong til. For en tabbe å caste han, hva tenkte de på? Få Tore tilbake!! Jeg får et inntrykk av at Merete og Trine ikke er så veldig begeistret de heller. I dag har de hatt mye fokus på at de dømmer DANS og ikke FEST, så henvender de seg til Morten. Det er mange slike type kommentarer i hans retning. Så det skinner litt igjennom at de ikke liker dette helt de heller. Han driter jo på mange måter ut dommerpanelet, så dette liker de nok ikke. Har dere samme oppfatning?

Nå tror jeg du ilegger Trine og Merete meninger de ikke har, de har selv sagt i intervjuer at de tror Morten blir et godt tilskudd i dommerpanelet. Det er også sagt at det er Trine og Merete som skal dømme etter dansereglene, mens Morten skal dømme med seerblikk,altså det vi hjemme i sofaen som IKKE er dommere, ser! Jeg ser ikke at det skinner noe negativt igjennom fra dem i det hele tatt jeg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky skrev (4 minutter siden):

Nå tror jeg du ilegger Trine og Merete meninger de ikke har, de har selv sagt i intervjuer at de tror Morten blir et godt tilskudd i dommerpanelet. Det er også sagt at det er Trine og Merete som skal dømme etter dansereglene, mens Morten skal dømme med seerblikk,altså det vi hjemme i sofaen som IKKE er dommere, ser! Jeg ser ikke at det skinner noe negativt igjennom fra dem i det hele tatt jeg! 

Ja det er mulig, men de kan jo ikke si noe annet når de blir spurt på TV heller da. Skulle tatt seg ut om de sa «Nei dette synes vi virkelig ikke noe om». Slik han oppfører seg kan jeg bare ikke forstå at de synes det er positivt. Men jeg tar kanskje feil 🤷🏻‍♀️
 

Når det gjelder kostymene, og at de skriker lavbudsjett.. har de ikke alle kjolene fra tidligere i kostymelageret sitt da?? Må jo være ansatt en ny stylist da, med ræva smak, som plukker ut fæle antrekk? 

Endret av Heartland
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartland skrev (Akkurat nå):

Ja det er mulig, men de kan jo ikke si noe annet når de blir spurt på TV heller da. Skulle tatt seg ut om de sa «Nei dette synes vi virkelig ikke noe om». Slik han oppfører seg kan jeg bare ikke forstå at de synes det er positivt. Men jeg tar kanskje feil 🤷🏻‍♀️
 

Når det gjelder kostymene, og at de skriker lavbudsjett.. har de ikke alle kjolene fra tidligere i kostymelageret sitt da?? Må jo være ansatt en ny stylist da, med ræva smak? 

Er enig både når det gjelder kostymene og også musikken enkelte må danse etter, men Morten synes jeg faktisk gjør en bra jobb, han er seg selv og er en glad fin fyr. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (43 minutter siden):

Jeg synes det er så urettferdig! Og, nå kaster jeg en fakkel, men han Bjørn, proffdanseren, har fått dansere med lavere sannsynlighet til å mestre dansen i flere år. Synes programmet er litt forutsigbart.

Klarer ikke slutte å gremmes over alt glitteret! Det er for mye!

Rakk ikke se Anniken.. 🙄

Nå har Bjørn de beste pedagogiske evnene av alle proffdanserene. Se kommentaren min på forrige side. Det er bare tull at det et staget. De setter sammen parene etter hvem som kan passe sammen, utgangspunkt og pedagogiske evner. Bjørn er vel den som har mest tålmodighet og som er best til å lære bort dans til de med null forutsetninger - slik som Trude Drevland osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirius skrev (På 6.9.2021 den 18.07):

Er det flere enn meg som ser på bare for å få nye glimt av Tarjei? 🤣

Vi er flere her som liker Tarjei. Håper han kommer langt. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...