Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (42 minutter siden):

Hun fikk Angrybirds 😳 Det er mye som er kritikkverdig i år synes jeg.. 

låtene i år er overall dårlige. Vet ikke om de prøver seg på noe nytt i år eller hva som er greia. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (31 minutter siden):

Hvis de ikke har råd til å gjennomføre Skal vi danse på en bedre måte enn dette, ja, da er det faktisk bedre at de legger ned hele programmet... Altså, kostymene er jo helt krise. Det skriker lavbudsjett! Låtene i kveld er også helt krise, og mange av deltakerne får helt sinnsyke låter som det ikke går an å danse til! Det gjelder ikke bare i kveld, men sånn generelt! Det siste stuntet de gjorde med å få Morten inn som dommer, tenker jeg at var spikeren i kista, rett og slett. Dessverre :( Jeg har alltid likt skal vi danse, og vært en trofast seer siden oppstart, men programmet har dessverre tapt seg hver eneste sesong de siste årene. De burde nesten gitt seg mens de var på topp! Programmet har kanskje en sjanse hvis de går tilbake til oppskriften de hadde de første sesongene! 

Virker som de prøver å lage mer show over programmet. Tror ikke de legger ned, for de har mange seere kontra Stjernekamp feks. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyJane skrev (Akkurat nå):

Absolutt feil par som gikk ut i dag ja :) 

Med tanke på at han har gjort det dårlig to ganger nå, og at Morten gir han høye poenger over en lav sko - så tenker jeg det er greit at han ryker nå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Den så jeg ikke komme, faktisk!  Haka datt ned på magen da det ble ropt opp 😅 Jeg har på følelsen at det kommer overskrift i morgen "Stemmefeil i skal vi danse! Joakim og Benjamin kommer tilbake"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Shit! Den så jeg ikke komme, faktisk!  Haka datt ned på magen da det ble ropt opp 😅 Jeg har på følelsen at det kommer overskrift i morgen "Stemmefeil i skal vi danse! Joakim og Benjamin kommer tilbake"

Det tviler jeg på. Folk glemmer å stemme, og han er jo ikke en kjent person for de fleste heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim er ikke min nummer en favoritt i år, men det er da mange andre som hadde "fortjent" å ryke først, basert på prestasjon. Tipper det var en kombi av ikke fullt så bra dans i dag, og litt taktisk stemming fra folk som ser på (for å redde de som har vært i bunn tidligere, ikke for å ramme Joakim)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (Akkurat nå):

Det tviler jeg på. Folk glemmer å stemme, og han er jo ikke en kjent person for de fleste heller. 

Det skjedde med Nate i fjor, så ikke usannsynlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (10 minutter siden):

Virker som de prøver å lage mer show over programmet. Tror ikke de legger ned, for de har mange seere kontra Stjernekamp feks. 

Har de flere seere enn Stjernekamp? Mener de hadde rundt 200 000 færre sist helg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (Akkurat nå):

Nei, nei! Feil par gikk ut, Dennis skulle gått ut.

Trodde Dennis kom til å ryke først, men Dennis er nok mer kjent for flere enn det Joakim er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Har de flere seere enn Stjernekamp? Mener de hadde rundt 200 000 færre sist helg. 

De utkonkurrerte Stjernekamp her i starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig synd at Joakim røk ut, for jeg synes det har vært gøy å se dansene hans og han er helt klart en bedre danser enn Dennis og Alejandro.

Nå håper jeg de som maste om at det var "rigget" slik at Birgit og/eller Nate skulle vinne i fjor og Joakim i år kan gå litt i seg selv og kutte ut konspirasjonsteoriene. Det er åpenbart ikke slik. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 minutter siden):

Der røyk Joakim. Trodde det kom til å bli Dennis som røyk før han. 

Ja, TV2 hadde jo åpenbart tenkt å få Dennis ut, siden de gir han Schnappi og krokodillekostyme. Greit at han er en dårligere danser enn Joakim, men TV2 prøver jo å drite han ut, og det synes jeg ikke noe om. 

Maydis8 skrev (11 minutter siden):

Virker som de prøver å lage mer show over programmet. Tror ikke de legger ned, for de har mange seere kontra Stjernekamp feks. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Jxlbkb/helgens-tv-duell-skal-vi-danse-slaatt-med-over-200000-seere

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feil å si jeg ikke er overrasket, men man er nesten mer utsatt i midten av tabellen, enn bunnen 🙈 Mange tenker at det ikke er nødvendig å stemme, fordi de klarer seg uansett!

Dennis har vel og en gedigen fanskare i familiesegmentet som er akkurat store nok til å stemme selv 🙂

Litt gøy at man rister litt i rekkene, selv om det var litt tidlig å sende ut Joakim. 

 

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er veldig synd at Joakim røk ut, for jeg synes det har vært gøy å se dansene hans og han er helt klart en bedre danser enn Dennis og Alejandro.

Nå håper jeg de som maste om at det var "rigget" slik at Birgit og/eller Nate skulle vinne i fjor og Joakim i år kan gå litt i seg selv og kutte ut konspirasjonsteoriene. Det er åpenbart ikke slik. 

Folk har nok stemt på Alejandro og Dennis siden de har vært i faresonen flere ganger. Joakim har vært uheldig de to siste ukene, han er heller ikke kjent for så mange som Alejandro og Dennis. I tillegg klarer ikke Morten å være objektiv når han gir poeng til Joakim, sikkert ikke vondt ment, men det kan også gjøre at mange tenker at han får nok poeng. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 minutt siden):

Ja, TV2 hadde jo åpenbart tenkt å få Dennis ut, siden de gir han Schnappi og krokodillekostyme. Greit at han er en dårligere danser enn Joakim, men TV2 prøver jo å drite han ut, og det synes jeg ikke noe om. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Jxlbkb/helgens-tv-duell-skal-vi-danse-slaatt-med-over-200000-seere

Og i første programmet slo de Stjernekamp. Snakket ikke om forrige helg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var feil med joakim. De startet helt utrolig bra og klarte ikke følge opp. Det har også mye med sanger og kostymer å gjøre … Var så vidt innom vild med dans i går med den danske versjonen. Har ikke sett den før men det oser mer kvalitet av hele showet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...