Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Når det kommer til det at Joachim røk ut, tror jeg det kan ha litt med at han danset med en mann. Det blir veldig tydelig forskjell på proff og amatør når de er samme kjønn. Og, særlig i går så la de opp til en dans der forskjellen ble enda tydeligere med at de skulle gjøre likt. Det var megaforskjell på dansen Joachim viste, og det Benjamin viste. Så kanskje TV2 bomma litt på den settingen der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinkee skrev (35 minutter siden):

Når det kommer til det at Joachim røk ut, tror jeg det kan ha litt med at han danset med en mann. Det blir veldig tydelig forskjell på proff og amatør når de er samme kjønn. Og, særlig i går så la de opp til en dans der forskjellen ble enda tydeligere med at de skulle gjøre likt. Det var megaforskjell på dansen Joachim viste, og det Benjamin viste. Så kanskje TV2 bomma litt på den settingen der.

Er du seriøs nå?

Det er en proff og en amatør i alle danseparene. Mulig jeg har gått glipp av noe vesentlig, men jeg synes ikke Joakim har danset noe dårligere enn feks. Anniken eller Dennis. Om du mestrer dansen og koreografien har vel ingenting med kjønn å gjøre?

Endret av Krutthøna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiet ikke på Joachim,  men syntes det var ufortjent at han røyk ut nå. Er flere som skulle ha røket før han.. 

Når det er sagt synes jeg Rikke og Tarjei er så flinke til å lage koreografier ! Ole er også ganske flink. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glorious skrev (På 4.9.2021 den 20.42):

Hva skjeeer med kostymene i år?? 😫😫

Og etter et par programmer til ser jeg at flere også reagerer på dette! Altså wtf!!! 😫😫

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat Marens dans igjen og jeg er veldig imponert over at hun fikk det til på en så god måte. Akkurat den sangen, koreografien og kostymet kunne veldig lett blitt skikkelig kleint, men jeg synes hun var overraskende god og det var ikke kleint å se på. Hun er jo veldig tøff, men har jo ikke akkurat "street style" til vanlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (2 timer siden):

Er du seriøs nå?

Det er en proff og en amatør i alle danseparene. Mulig jeg har gått glipp av noe vesentlig, men jeg synes ikke Joakim har danset noe dårligere enn feks. Anniken eller Dennis. Om du mestrer dansen og koreografien har vel ingenting med kjønn å gjøre?

Ja, jeg er seriøs! Selvsagt ser man forskjell på proff og amatør, også der det er to kjønn. Men, jeg synes det viste bedre, da de var to menn, som gjorde det samme. Kanskje jeg er den eneste som la merke til det, men det får så være.

Selvsagt har ikke kjønn noe med om du mestrer dans og koreografi, det jeg mener er at forskjellen viste bedre. Jeg og er enig i at Joachim danset bedre enn Dennis. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem håper dere kommer til finalen? Jeg håper Siri, men vet dessverre ikke om hun har nok fans. 

Endret av Ifyousayso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (32 minutter siden):

Hvem håper dere kommer til finalen? Jeg håper Siri, men vet dessverre ikke om hun har nok fans. 

Siri, Royane og enten Simon eller Magnus 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glorious skrev (2 timer siden):

Og etter et par programmer til ser jeg at flere også reagerer på dette! Altså wtf!!! 😫😫

Jeg har også reagert på klærne i år. Andre år har det vært gjort en god jobb med å få det til å se eksklusivt ut. Nydelige kjoler i standarddanser. I år ser stoffene billige ut, glorete farger og elendig passform. Det ser mer ut som karneval. Veldig skuffende, da klærne har løftet programmet og hevet det visuelle inntrykket av dansene. Synes synd på deltakerne. Lurer på hva som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (43 minutter siden):

Hvem håper dere kommer til finalen? Jeg håper Siri, men vet dessverre ikke om hun har nok fans. 

Har egentlig ingen favoritter enda, får se utviklingen fremover. Men når begynner de med danseduell, det vil gjøre avstemmingen bedre synes jeg. Man vet hvilke to som er i faresonen og kan stemme mye på den man synes er best. Nå blir det avgjort for raskt. I går ville sikkert mange stemt på Joakim om det var duell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Har egentlig ingen favoritter enda, får se utviklingen fremover. Men når begynner de med danseduell, det vil gjøre avstemmingen bedre synes jeg. Man vet hvilke to som er i faresonen og kan stemme mye på den man synes er best. Nå blir det avgjort for raskt. I går ville sikkert mange stemt på Joakim om det var duell.

Danseduell er fra neste uke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkee skrev (1 time siden):

Ja, jeg er seriøs! Selvsagt ser man forskjell på proff og amatør, også der det er to kjønn. Men, jeg synes det viste bedre, da de var to menn, som gjorde det samme. Kanskje jeg er den eneste som la merke til det, men det får så være.

Selvsagt har ikke kjønn noe med om du mestrer dans og koreografi, det jeg mener er at forskjellen viste bedre. Jeg og er enig i at Joachim danset bedre enn Dennis. 

Skjønner godt hva du mener -helt enig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Hvem håper dere kommer til finalen? Jeg håper Siri, men vet dessverre ikke om hun har nok fans. 

Siri er jo ansatt i Tv2, hun kommer garantert langt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wednesday Addams skrev (3 timer siden):

Siri er jo ansatt i Tv2, hun kommer garantert langt. 

Føler ikke at Siri har blitt favorisert noe av produksjonen. Da føler jeg mer at Simon blir det. På Dansebobla har knapt Siri fått noe skjermtid, Simon er veldig mye med. Men, jeg håper uansett at Siri kommer langt, jeg. Hun fortjener jo det :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hørt noe særlig om Royane før jeg måtte google henne ifb. med årets SVD. 

Men, må si at hun imponerer stort. Både i dansen og som person. Liker henne og tror hun kan nå langt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ble innlegget mitt slettet???

Jeg skrev bare at jeg synes det er synd vi diskuterer legning i 2021! Vet det var svar på noe annet som ble slettet, men likevel... Jeg skrev ikke noe slemt?

Uansett, håper ikke dette blir slettet. For at vi i det hele tatt diskuterer legning i 2021, og at det kan være grunnen til at han røyk ut er en skam hvis det er tilfellet. Jeg håper bare folket glemte å stemme på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (6 timer siden):

Vedr. kjolene, så mener jeg disse bildene sier alt. Skal vi danse - før vs. nå….

 

50F9DE01-9F0E-451A-BA45-9229DAD5C0B9.jpeg

AF1B02EC-250D-4ED9-91E3-4F0C1054949C.jpeg

Enig, det er skikkelig trist hvordan det har blitt. Startet vel da de byttet produksjonsselskap i fjor. Jeg synes det har vært noen fine kjoler i år, og som har minnet om tidligere Skal vi danse. For eksempel kjolen Siri hadde på rumbaen, Rikke sin kjole på slowfoxen og Helene sin på slowfoxen :)

Endret av Ifyousayso
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke spamme for mange eksempler, men det er så ekstremt synlig synes jeg. Her har du 2 kjoler med litt samme type stil, blafrende bling bling. Den til venstre er fra en tidligere sesong, den til høyre er årets. Den til venstre ser ut som en kjole til 10.000 kr. Den til høyre ser ut som pinjataen datteren min hadde i bursdagsselskap i helgen. Det ser nesten ut som en parodi. 

9D143B4A-AD80-4B8D-B2EC-309CA1929C31.jpeg

Edit: Jeg snakker selvfølgelig utelukkende om kjolene, ikke personene avbildet 😊

Endret av Heartland
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...