Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (2 minutter siden):

Det åpningsnummeret hadde vært 100 ganger bedre om gutta hadde hatt "normale" klær og ikke Hotel Cæsar kostyme. Snikreklamen for Freia er også litt tacky, men sikkert nødvendig 🙄 Tenker at SVD ikke må synke så mye lavere nå, for da blir det pinlig sammenlignet med showene som leveres i feks. England eller Sverige.

 

Å plutselig er Anniken ute....😳

Samme som Sophie Elise for noen år siden?🧐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (Akkurat nå):

Så leit med Anniken. Lurer på hva som har skjedd der 😕

Lungebetennelse, står på tv2.no

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har veldig dårlig lyd på SVD? Har lyden på høyt nivå, men strever med å høre hva som sies uke etter uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten prøver for hardt å være den snille positive dommeren som skal dra alle deltagerne opp. God tanke, men blir litt feil når de to andre dommerne sier han helt imot

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Dennis! Datt helt ut av det i duellen. 

Man ser virkelig at han gir alt og er den som har forbedret seg mest i konkurransen. Allikvel er det vel snart på tide at han går ut, men synes det står mellom han og Maren i neste program. Sånn som det har vært hittil i allefall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Syns det var såå kjipt at Anniken er ute 😪 Hadde virkelig lyst å se henne laangt oppi toppen der.

Og sjokk med Royane i danseduell. Folket stemmer tydeligvis ikke nok på henne...

Mfyb skrev (På 13.9.2021 den 19.01):

Hva tror dere er sjansen for at vi får se Kathrine Moholt med en annen frisyre i løpet av sesongen? 

Hun overrasket i går! 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 timer siden):

 Syns det var såå kjipt at Anniken er ute 😪 Hadde virkelig lyst å se henne laangt oppi toppen der.

Og sjokk med Royane i danseduell. Folket stemmer tydeligvis ikke nok på henne...

Tror kanskje det var fordi så mange andre lå i bunnen, at man "glemte" å stemme på henne. LItt som med Birgit Skarstein og Joakim Kleven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjah skrev (2 timer siden):

Tror kanskje det var fordi så mange andre lå i bunnen, at man "glemte" å stemme på henne. LItt som med Birgit Skarstein og Joakim Kleven.

???

Hun er jo ute pga lungebetennelse, ikke fordi folk glemte å stemme.

Edit: skjønner nå at du sikter til Royane, ikke Anniken! Overså at hun også var nevnt i kommentaren du siterte. 

Beklager!

Endret av FruRosa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (27 minutter siden):

???

Hun er jo ute pga lungebetennelse, ikke fordi folk glemte å stemme.

Tror vedkommende snakket om Royane, ikke Anniken? Siden Royane måtte i danseduell og fikk -3 poeng, selv om hun er en av de beste som er igjen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (4 minutter siden):

Tror vedkommende snakket om Royane, ikke Anniken? Siden Royane måtte i danseduell og fikk -3 poeng, selv om hun er en av de beste som er igjen...

Selvsagt!

Min feil, så ikke at Royane var nevnt i samme kommentar som Anniken.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beyblade skrev (20 minutter siden):

Tror vedkommende snakket om Royane, ikke Anniken? Siden Royane måtte i danseduell og fikk -3 poeng, selv om hun er en av de beste som er igjen...

Det var ikke Royane som endte opp med 3 minuspoeng. Hun havnet i duell ja - men det var Dennis som tapte duellen og dermed begynner neste sending med minus.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så "flaks" Dennis har hatt 😂 Altså, det er jo nesten litt komisk!  Bare så det er sagt, så unner jeg han denne reisen på lik linje med alle de andre, og han er utrolig tøff som står på uke etter uke, selvom dommerpoengene er så som så. 
But let's be honest! Han er vel ganske langt på overtid? :P

- Okei, første sending var det ingen som måtte reise hjem, men de tok med poengene og seerstemmene til program nr 2. 
- I program nr. 2, så må Iselin trekke seg grunnet tretthetsbrudd i ankelen. Derfor er det på ny ingen som må reise hjem       denne gangen, og dommerpoengene og seerstemmene videreføres nok en gang. 
- Episode 3 var det Elin og Bjørn som måtte ta farvel. Det var forsåvidt fair enough! 
- I episode 4 kom det store "sjokket", nemlig at Joakim og Benjamin røk ut. Det sto vel mellom han og Dennis, og jeg tror alle    forventet å høre Dennis sitt navn ropes opp, men den gang ei :P 
- I episode 5, første gang det er danseduell, og Dennis havner ikke engang i den situasjonen, men det gjør derimot Alejandro    og  Maria, og Maren og Philip. Det er sistnevnte som går av med seieren og er videre en uke til. 
- Så var det episode 6 som ble sendt i går. Da kommer det frem at Anniken dessverre har fått lungebetennelse og derfor må    trekke seg, og heldigvis for Dennis, så er det ingen som ryker ut denne kvelden :P Og hvor mye flaks er det mulig å ha?? 😂  For NÅ havnet han i danseduell, men da er han så heldig at taperen "kun" får 3 minuspoeng til neste uke. Altså, det er jo     nesten too good to be true :P 😂  Og så må han ha en ganske stor fanskare der ute som stemmer på han!

Nei, jeg må le litt 😂  Det virker jo nesten som om han har 9 liv! Blir spennende å se om han går videre nok en uke neste gang! :P  Jeg tror vel det er hans tur til å ryke nå, men man skal jammen meg aldri være så skråsikker! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (6 timer siden):

Herregud, så "flaks" Dennis har hatt 😂 Altså, det er jo nesten litt komisk!  Bare så det er sagt, så unner jeg han denne reisen på lik linje med alle de andre, og han er utrolig tøff som står på uke etter uke, selvom dommerpoengene er så som så. 
But let's be honest! Han er vel ganske langt på overtid? :P

- Okei, første sending var det ingen som måtte reise hjem, men de tok med poengene og seerstemmene til program nr 2. 
- I program nr. 2, så må Iselin trekke seg grunnet tretthetsbrudd i ankelen. Derfor er det på ny ingen som må reise hjem       denne gangen, og dommerpoengene og seerstemmene videreføres nok en gang. 
- Episode 3 var det Elin og Bjørn som måtte ta farvel. Det var forsåvidt fair enough! 
- I episode 4 kom det store "sjokket", nemlig at Joakim og Benjamin røk ut. Det sto vel mellom han og Dennis, og jeg tror alle    forventet å høre Dennis sitt navn ropes opp, men den gang ei :P 
- I episode 5, første gang det er danseduell, og Dennis havner ikke engang i den situasjonen, men det gjør derimot Alejandro    og  Maria, og Maren og Philip. Det er sistnevnte som går av med seieren og er videre en uke til. 
- Så var det episode 6 som ble sendt i går. Da kommer det frem at Anniken dessverre har fått lungebetennelse og derfor må    trekke seg, og heldigvis for Dennis, så er det ingen som ryker ut denne kvelden :P Og hvor mye flaks er det mulig å ha?? 😂  For NÅ havnet han i danseduell, men da er han så heldig at taperen "kun" får 3 minuspoeng til neste uke. Altså, det er jo     nesten too good to be true :P 😂  Og så må han ha en ganske stor fanskare der ute som stemmer på han!

Nei, jeg må le litt 😂  Det virker jo nesten som om han har 9 liv! Blir spennende å se om han går videre nok en uke neste gang! :P  Jeg tror vel det er hans tur til å ryke nå, men man skal jammen meg aldri være så skråsikker! 

Siden han egentlig "gikk ut" på lørdag, får han garantert ekstra mange stemmer kommende lørdag også😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (13 timer siden):


- I episode 4 kom det store "sjokket", nemlig at Joakim og Benjamin røk ut. Det sto vel mellom han og Dennis, og jeg tror alle    forventet å høre Dennis sitt navn ropes opp, men den gang ei :P 

Det sto vel mellom Alejandro og Joakim den gangen? 

Endret av IDGAF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...