Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Går noen rykter om at Maren trekker seg under dagens sending. For noen dager siden ble det sagt på en Facebook-gruppe at en av deltagerne er observert på krykker. Jeg har fulgt nøye med på alle deltagernes sosiale medier, og alle har lagt ut fra trening minus Maren og Philip. På torsdag ble det lagt ut video fra parkettprøver. Der var alle deltagerne bortsett fra Maren. 

 

Hvis det stemmer er det veldig kjedelig. Tredje deltageren som trekker seg pga skade/sykdom. 

Hvor hører dere de ryktene? 🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diamant20 skrev (1 time siden):

Jeg ble nysgjerrig og sjekket insta, fant denne videoen…

https://www.instagram.com/p/CVFiZGrA-xj/?utm_medium=copy_link

Den videoen er jo laget for flere dager siden. Dette skjedde visstnok tirsdag/onsdag. 

Prelunia skrev (1 time siden):

Hvor hører dere de ryktene? 🧐

Leste det på jodel. Men, det hadde stått på en Facebook-gruppe som heter Reality-tv under lupen tror jeg. Kan bare være falske rykter. Men, det pleier ofte å stemme.. 

Jeg liker ikke helt løsningen de har med å ha duell uansett. Skjønner at de må ha noe å fylle opp tiden med. Men, synes det å få 3 minuspoeng ikke er en bra løsning. De burde heller tatt med seg poengene og stemmene til neste sending. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (41 minutter siden):

Hva skjer med kostymene? Det blir mindre og mindre eleganse for hver gang 😂

Skikkelig skoleavslutning-vibe.. dvs ræva.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (7 timer siden):

Går noen rykter om at Maren trekker seg under dagens sending. For noen dager siden ble det sagt på en Facebook-gruppe at en av deltagerne er observert på krykker. Jeg har fulgt nøye med på alle deltagernes sosiale medier, og alle har lagt ut fra trening minus Maren og Philip. På torsdag ble det lagt ut video fra parkettprøver. Der var alle deltagerne bortsett fra Maren. 

 

Hvis det stemmer er det veldig kjedelig. Tredje deltageren som trekker seg pga skade/sykdom. 

Vil jo si at Anniken sin grunn til å trekke seg ikke var sykdom.. i så fall rart at man bader om kvelden om høsten, uka etter man har trukket seg fra svd, med lungebetennelse.  Hvorfor hun trakk seg vites ikke 🤷‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
Prelunia skrev (6 minutter siden):

Vil jo si at Anniken sin grunn til å trekke seg ikke var sykdom.. i så fall rart at man bader om kvelden om høsten, uka etter man har trukket seg fra svd, med lungebetennelse.  Hvorfor hun trakk seg vites ikke 🤷‍♀️

Er egentlig litt frista til å påstå at grunnen er latskap/dårlig arbeidsmoral..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske programmet gikk litt tilbake til danseteknikk fokus over alt show og løft fokuset. Kanskje med mer teknikk og mindre løft/ fancy greier etter kort tid så ville det vært færre skader. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gi slike "teite" oppgaver, hvis de skal slaktes i etterkant. Denne siste dansen, opplever jeg som et shownummer og da bør det gis poeng deretter. Men, det er kun min mening 🙈

Endret av Krutthøna
skrivefeil 🧐
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (1 time siden):

Så, er Royane og Ole Thomas et par? 😍 så ikke den komme, egentlig! 

Er de et par, eller lot de seg bare rive litt med

av dansen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig ufortjent at Siri var i duellen. Håper det bare betyr at folk glemte å stemme fordi de regnet med at hun var trygg. 

 

Fortsatt sikker på at Vinni kommer til å vinne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er greia med musikken i skal vi danse? Hvorfor er det alltid cover-versjon hvor sangen er blottet for all egenart? Frustrerende å høre på. Har de ikke rettigheter til å bruke originalmusikk eller finnes det andre argumenter?

Endret av Mfyb
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mfyb skrev (5 minutter siden):

Hva er greia med musikken i skal vi danse? Hvorfor er det alltid cover-versjon hvor sangen er blottet for all egenart? Frustrerende å høre på. Har de ikke rettigheter til å bruke originalmusikk eller finnes det andre argumenter?

De har ikke rettigheter. Blir for dyrt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Vinni er akkurat som Einar i 2018. Einar var absolutt ikke den beste til å danse. Allikevel gikk han videre gang på gang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (27 minutter siden):

Føler Vinni er akkurat som Einar i 2018. Einar var absolutt ikke den beste til å danse. Allikevel gikk han videre gang på gang. 

Han kommer nok langt på sjarmen....skal vi bare se på dans, så er det nok flere foran han i køen. Tror nok han står i finalen mot Simon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...