Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å stemme.
Jeg liker virkelig godt den profosjonelle danseren Ewa (Magnus Moan sin partner, og jeg liker han), men jeg holder absolutt mest med Simon Nitsche. Problemet er at jeg ikke ønsker å gi stemme til han pga han danser med Helene Spilling.
Dersom det stemmer at hun var en stor-mobber, så får ikke de stemme fra meg. Synd for Simon.
Stemmer det at hun var det?

Endret av MsElliot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MsElliot skrev (20 minutter siden):

Jeg synes det er vanskelig å stemme.
Jeg liker virkelig godt den profosjonelle danseren Ewa (Magnus Moan sin partner, og jeg liker han), men jeg holder absolutt mest med Simon Nitsche. Problemet er at jeg ikke ønsker å gi stemme til han pga han danser med Helene Spilling.
Dersom det stemmer at hun var en stor-mobber, så får ikke de stemme fra meg. Synd for Simon.
Stemmer det at hun var det?

Hvor i alle dager har du det fra? Litt rart å ta en sånn avgjørelse uten fakta?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Siri og Tarjei! Magnus og Ewa er også flinke og likandes, men jeg merker at det er Siri jeg ønsker å se danse igjen og som jeg blir mest lei meg for hvis går ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsElliot skrev (31 minutter siden):

Jeg synes det er vanskelig å stemme.
Jeg liker virkelig godt den profosjonelle danseren Ewa (Magnus Moan sin partner, og jeg liker han), men jeg holder absolutt mest med Simon Nitsche. Problemet er at jeg ikke ønsker å gi stemme til han pga han danser med Helene Spilling.
Dersom det stemmer at hun var en stor-mobber, så får ikke de stemme fra meg. Synd for Simon.
Stemmer det at hun var det?

Hvor kommer dette frem?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det i denne tråden her på KG!
Det er jo derfor jeg spør om det er sant. 
og jeg stemte uansett på Simon i kveld fordi jeg synes han er i en klasse for seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok baris nå, Tarjei😆 Det antrekket der hadde vært mye stiligere og mer tidsriktig i forhold til sang/ epoke med skjorta kneppet og vesten ordentlig på😅

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at Siri røk😢 Hun har vært min favoritt hele veien. For en sprudlende og bra dame. Skulle ønske jeg hadde bare halvparten av den energien hennes.

Alle tre hadde vært verdige finalister altså, men jeg bare ønsket så inderlig at Siri skulle komme seg dit. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle er superflinke nå og alle tre parene hadde fortjent å stå i finalen, men det er dessverre ikke slik det funker! Jeg må si at musikken har utrolig mye å si når det kommer til totalopplevelsen (hvertfall for min del).  Jeg har vel stort sett likt alle dansene til Simon&Helene, men jeg skulle så gjerne ønske de hadde fått en ordentlig låt når det skulle danse argentinsk tango!! Jeg syns musikken dessverre ødela hele dansen for min del, da låta overhodet ikke passet til en slik type dans!  Jeg skulle vel egentlig ønsket at det var proffdanseren som valgte musikken og ikke produksjonen! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke at det skal bli en sånn kjønnsgreie, men det ER jo trist at i de fire siste finalene har det kun vært 1 dame og 7 menn. Var faktisk sikker på at Siri skulle til den finalen. Synes dansene hennes gir meg noe helt spesielt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Og ikke at det skal bli en sånn kjønnsgreie, men det ER jo trist at i de fire siste finalene har det kun vært 1 dame og 7 menn. Var faktisk sikker på at Siri skulle til den finalen. Synes dansene hennes gir meg noe helt spesielt. 

Er det "lettere" å bli en god danser som mann? Jeg ser jo at kvinnene må danse/bevege seg mer. Nå må ingen bite av meg hodet her, jeg er en amatør-seer som bare beskriver hva jeg ser. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vondt av Tarjei da han gråt 💔 Håper han får en god kvinnelig danser neste år også, og at han kommer til finalen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (2 minutter siden):

Fikk vondt av Tarjei da han gråt 💔 Håper han får en god kvinnelig danser neste år også, og at han kommer til finalen. 

Hadde så lyst til at Siri og han skulle i den finalen. Jeg stemte forresten masse, og har ikke fått bekreftelse på noen av dem.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifyousayso skrev (18 minutter siden):

Hadde så lyst til at Siri og han skulle i den finalen. Jeg stemte forresten masse, og har ikke fått bekreftelse på noen av dem.. 

Det er jo rart... 🧐🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (41 minutter siden):

Det er jo rart... 🧐🤔

Lest om mange som sier det samme, eller at de stemte mange ganger men bare fikk bekreftelse på et par.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 7.11.2021 den 10.23):

Er det "lettere" å bli en god danser som mann? Jeg ser jo at kvinnene må danse/bevege seg mer. Nå må ingen bite av meg hodet her, jeg er en amatør-seer som bare beskriver hva jeg ser. 

Jeg er enig, synes Magnus/Simon nesten bare står i ro mens Ewa/Helene danser rundt dem. Men de får jo gode poeng fra dommerne, så det er sikkert vanskeligere «å stå i ro» enn hva mine uproffe øyne ser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...