Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Veldig fornøyd med at Simon&Helene vant 😄 Og veldig glad for at han deler seieren med henne, på samme måte som han delte dansen om deres respektive farfedre!  Som jeg har sagt tidligere, så syns jeg proffdanserne får ufortjent lite kred... De blir mer som statister, og det er så utrolig feil!! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det mulig å få spoilet vinneren før programmet var slutt når programmet var direkte?

Jeg så ikke direkte..men episoden ble spilt av direkte, og ikke fra starten, og jeg ble selvfølgelig satt akkurat til det sekundet vinneren ble avslørt 🙄 (Ikke deg jeg himler med øynene til, altså. :))

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var Magnus og Ewa som fortjente å vinne, spesielt etter de 3 flotte dansene de dansa ikveld.  Synes at finaledansen til Simon og Helene såg ut som en aerobictime som ham Morten sa😅 Den va virkelig skuffende, forventet mer i en finale av de 2..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så høy  kvalitet i finalen, så i bunn handler det bare om hvem man «liker» best. Vektskåla mi tippet såvidt i Simons favør. Men hadde ikke blitt skuffet om Magnus ( og Ewa!!) hadde vunnet heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus&Ewa hadde den beste finaledansen, men ingen overraskelse at Simon vant.

Veldig mange smårips som stemmer på en singel & søt 28 åring, enn en gift & etablert 38 åring.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Magnus&Ewa hadde den beste finaledansen, men ingen overraskelse at Simon vant.

Veldig mange smårips som stemmer på en singel & søt 28 åring, enn en gift & etablert 38 åring.

Tror ikke det er så fryktelig mange smårips som bruker lørdagskvelden på å se på Skal vi danse egentlig.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Jeg så ikke direkte..men episoden ble spilt av direkte, og ikke fra starten, og jeg ble selvfølgelig satt akkurat til det sekundet vinneren ble avslørt 🙄 (Ikke deg jeg himler med øynene til, altså. :))

Ah, da forstår jeg! Kjipt! 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellokitty

Begge var utrolig flinke. Selvom jeg syntes Simon var verdig vinner! Men det skader jo ikke å score høyt på søt skalaen heller da 😍

Endret av hellokitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigyn skrev (1 time siden):

Tror ikke det er så fryktelig mange smårips som bruker lørdagskvelden på å se på Skal vi danse egentlig.. 

Ikke akkurat smårips da, men damer i starten av 20 årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (12 minutter siden):

Ah, da forstår jeg! Kjipt! 😔

Ja, det var irriterende.☺️ Beklager negativitet i tråden i dag. Jeg fikk omsider sett hele finalen, og syntes de var flinke begge to. Jeg likte best dans 2 til Simon og Helene, og siste dans på Magnus og Ewa. Jeg liker danser som formidler følelser. ❤️ Alt i alt en flott sesong med mange gode dansere, med verdige vinnere tilslutt.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg stemte for første gang i går og alle mine tre gratis stemmer gikk til Magnus og Ewa. De var egentlig svært gode begge to, men jeg syntes det var "mer i" paso doublen til Magnus og Ewa. Det var utrolig smart å endelig velge musikk som passer til dansen. Teknisk sett var de like gode, men Magnus har noe "je ne sais quoi" som gjorde at jeg stemte på han.

Jeg synes for øvrig at som underholdning blir det lite spennende når disse to var så inn i granskauen mye bedre enn alle andre fra program nr 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blondie65 skrev (1 time siden):

Jeg stemte for første gang i går og alle mine tre gratis stemmer gikk til Magnus og Ewa. De var egentlig svært gode begge to, men jeg syntes det var "mer i" paso doublen til Magnus og Ewa. Det var utrolig smart å endelig velge musikk som passer til dansen. Teknisk sett var de like gode, men Magnus har noe "je ne sais quoi" som gjorde at jeg stemte på han.

Jeg synes for øvrig at som underholdning blir det lite spennende når disse to var så inn i granskauen mye bedre enn alle andre fra program nr 1. 

Det stemmer vel ikke at de var så veldig mye bedre enn alle andre fra program 1 :) Både Siri og Royane var der oppe også. Siri har 6.førsteplasser på dommerlista, og mer poeng sammenlagt enn Magnus (etter semifinalen selvfølgelig). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 veldig flinke finaleplar, og helt greit at S og H vant.

MEN ... hvorfor ga dommerne S og H 3 x 10 for siste dans, når de uttalte at den ikke var det helt store? 10 poeng fordi "det er jo finale" ... 

M og E sin siste dans var bedre, og det var det tydelig at dommerne også mente etter å ha sett den.

Lurer på om resultatet (fra dommerne) hadde vært annerledes om M og E hadde danset før S og H. 

Da tenker jeg kun på siste dans! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...