Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Krutthøna skrev (4 minutter siden):

Han kommer nok langt på sjarmen....skal vi bare se på dans, så er det nok flere foran han i køen. Tror nok han står i finalen mot Simon.

Det samme har jeg tenkt, men at Simon vinner, Vinni blir nr to.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Vinni og Simon i finalen, og at Vinni vinner. Alle elsker han jo. 

 

Siri har vunnet 5 av 8 lørdager, så jeg synes hun fortjener å være et av finaleparene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på brua skrev (4 timer siden):

Er egentlig litt frista til å påstå at grunnen er latskap/dårlig arbeidsmoral..

Elleeeeer at hun ikke hadde så mange «fans» som hun trodde og ikke fikk nok stemmer… 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (2 timer siden):

Føler Vinni er akkurat som Einar i 2018. Einar var absolutt ikke den beste til å danse. Allikevel gikk han videre gang på gang. 

Jeg tipper det er mange som stemmer på han også på grunn av Rikke. Jeg skal innrømme at jeg selv har gjort det, da jeg syns Rikke er utrolig flink til å danse!! 😍 Jeg tror det gjelder andre proffdansere også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (14 minutter siden):

Jeg tipper det er mange som stemmer på han også på grunn av Rikke. Jeg skal innrømme at jeg selv har gjort det, da jeg syns Rikke er utrolig flink til å danse!! 😍 Jeg tror det gjelder andre proffdansere også.

Rikke er ufattelig flink til å fremheve sin partner uavhengig av hvor gode de er. Det er nok mange som unner henne en førsteplass for sine koreografier og sitt talent. ❤️ Jeg er en av de. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overrasket over at Siri kom i duell. Hun er helt klart best og fortjener mest av alle å vinne.

  • Liker 11
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Rikke er ufattelig flink til å fremheve sin partner uavhengig av hvor gode de er. Det er nok mange som unner henne en førsteplass for sine koreografier og sitt talent. ❤️ Jeg er en av de. 

Nettopp! 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (11 timer siden):

Rikke er ufattelig flink til å fremheve sin partner uavhengig av hvor gode de er. Det er nok mange som unner henne en førsteplass for sine koreografier og sitt talent. ❤️ Jeg er en av de. 

Rikke er nydelig 😍 Hun fortjener en førsteplass snart....

Rolig og behagelig, vinnende vesen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (12 timer siden):

Jeg tipper det er mange som stemmer på han også på grunn av Rikke. Jeg skal innrømme at jeg selv har gjort det, da jeg syns Rikke er utrolig flink til å danse!! 😍 Jeg tror det gjelder andre proffdansere også.

Jeg er en av de 🙊 Vinni er jo flink og har hatt en bra utvikling,  så han kan jo danse. Likevel ser jo jeg og at det er andre der som er bedre enn han. Heier på han og Simon,  men Rikke gjør at det bikker mest over på Vinni. De er jo et par , er jo ikke kun kjendisen som vinner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (1 minutt siden):

Jeg er en av de 🙊 Vinni er jo flink og har hatt en bra utvikling,  så han kan jo danse. Likevel ser jo jeg og at det er andre der som er bedre enn han. Heier på han og Simon,  men Rikke gjør at det bikker mest over på Vinni. De er jo et par , er jo ikke kun kjendisen som vinner. 

100% enig i dette, og som jeg har skrevet tidligere i denne tråden, så syns jeg det er synd at proffdanserne ikke får mer cred enn de gjør.. De blir på en måte statister i det hele, enda det er de som har mesteparten av "æren" for at "shendisene" blir såpass gode. Altså, da tenker jeg på koreografi og at de er flinke til å vektlegge og å få frem partnerens gode sider, fremfor de dårlige.  Jeg skriver "shendisene", da jeg må innrømme at flere av proffdanserne faktisk er mer kjent enn enkelte av deltakerne 😂 Samtidig får jeg også litt følelsen av at det skal fremstå som at de er mer "verdt" enn mannen i gata. F.eks så visste tv2 at Simon og Helene delte dansen 50/50 forrige uke, men likevel dro de bare frem Simon sin historie. Det var Simon selv som fortalte på direktesendingen at dansen deres var et 50/50 prosjekt til ære for sine respektive farfedre, og også hva farfaren til Helene het og bittelitt om deres historie (er jo begrenset hvor mye tid dem får). Jeg syns det var en utrolig fin gest av Simon å dele dansen, men jeg syns det var dårlig av tv2 å ikke fremheve det mer.. 

I tillegg, så syns jeg ofte det kun er kjendisens navn som kommer frem. Typ: "På delt førsteplass ligger Simon og Siri med 30 poeng hver!"  Hadde det drept dem å si: "På delt førsteplass ligger Simon&Helene og Siri&Tarjei med 30 poeng hver!" ? 
Jeg har hvertfall reagert på dette flere ganger, at de ikke nevner proffdansernes navn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de gruppedansene har vært litt så som så de siste sesongene. Gøy med humoren, men synes det var litt mer seriøst før. Nå kan de bare tulle bort dansen på en måte. Absolutt bra gjennomført altså, så synes dommerne var litt strenge også.

Husker Helene Olafsen, Ida Gran Hansen og Cengiz blant annet. Der var det jo ordentlig sang og dans. 10’erne satt ofte løsere før føler jeg. 

 


 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var mer seriøst før ved at de skulle gjennom 5 standarddanser og 5 latindanser. Antrekk og musikk passet mye bedre og det var storband med sangere. Nå er det mye showdans og moderne dans og alskens rariteter.
Men må innrømme at jeg lo av gruppedansene i går, de var artige. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det blir rettferdig når hvert dansepar skal få med seg en tidligere deltager. Blir så dumt hvis noen får en vinner, og andre får Finn Schøll og Eldar Vågan for eksempel. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (21 timer siden):

Alt var mer seriøst før ved at de skulle gjennom 5 standarddanser og 5 latindanser. Antrekk og musikk passet mye bedre og det var storband med sangere. Nå er det mye showdans og moderne dans og alskens rariteter.
Men må innrømme at jeg lo av gruppedansene i går, de var artige. 

Helt enig, det var mye mer seriøst - og bedre før. Føler at det var et mer ordentlig opplegg da, vi som seere fikk jo mer informasjon om dansene og bakgrunnen og betydningen av dansen, nå virker det som om det meste av fokuset skal være på show og moro. Og bevares, dans ER jo show og moro, men savner litt mer seriøsitet i det hele, og derfor syns jeg det var på sin plass at Trine  var litt "streng" på lørdag som var. Noen må jo prøve å holde et visst nivå i denne konkurransen, det kan like gjerne være dommerne. 

Så savner litt SVD som det var før, men ser jo på fordi det er moro enda. (men kan vi til neste år være så vennlig å få bort Katrine Moholt... )  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Håper det blir rettferdig når hvert dansepar skal få med seg en tidligere deltager. Blir så dumt hvis noen får en vinner, og andre får Finn Schøll og Eldar Vågan for eksempel. 

De løste det vel egentlig ganske greit forrige gang Finn Schøll var med som ekstra: 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Variert skydekke skrev (32 minutter siden):

De løste det vel egentlig ganske greit forrige gang Finn Schøll var med som ekstra: 

 

Sant det. Han var også med i 2019. Sier bare at det er morsommere hvis det blir mer rettferdig. Er det en som får en veldig flink blir det plutselig 3 gode utpå gulvet samtidig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lagene virker ganske fair. Men, å kalle de for Skal vi Danse legender, er vel å ta litt hardt i 🙈🤪

For å være helt ærlig, hadde jeg glemt at Raylee har deltatt 😬

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Vinni og Rikke og Royane og Ole Thomas nye par i virkeligheten? Hadde nesten ikke turt å sende mannen min på Skal vi danse tror jeg :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (1 time siden):

Er Vinni og Rikke og Royane og Ole Thomas nye par i virkeligheten? Hadde nesten ikke turt å sende mannen min på Skal vi danse tror jeg :P 

Hvorfor tenker du vinni og Rikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...