Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Jaaaa! Argh! 
 

Det er så irriterende. Det er ikke akkurat bare ett ord eller setning heller, men det han rekker å si på utpust😅

Han må dempe seg. Kan ikke være noe behagelig for ørene til Trine og Merete når han roper og skriker sånn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bjørn :hjerte: Varm og inkluderende. En sjarm som virkelig når meg. Tenker alltid hvert år, at jo lengre Bjørn er med, jo bedre. Tror danserne hans, opplever han som bestemt, men rettferdig :Nikke: 

Fineste personen av alle i crewet :hoppe:

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 timer siden):

Bjørn :hjerte: Varm og inkluderende. En sjarm som virkelig når meg. Tenker alltid hvert år, at jo lengre Bjørn er med, jo bedre. Tror danserne hans, opplever han som bestemt, men rettferdig :Nikke: 

Fineste personen av alle i crewet :hoppe:

 

Jeg er helt enig! 🙌🏻🤩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (6 timer siden):

Jeg er uenig med deg. 
 

Det er vel meningen at deltakerne skal utvikle seg gjennom hele sesongen, både show og dans. Da må de lære seg de ulike dansestilene også. 

Det var slik det var fra begynnelsen, men det har forandret seg.

Nå er hun den eneste som ser på det dansetekniske,  Merete ser på uttrykket i dansen, og hva Morten ser på vet jeg ikke helt.  (Det virker som om han ser på personene mer enn dansingen)

Som sagt mener jeg Trine er for proff slik programmet fremstår i dag.

Endret av Lillemor_Meg
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mfyb skrev (14 minutter siden):

Hva tror dere er sjansen for at vi får se Kathrine Moholt med en annen frisyre i løpet av sesongen? 

Null!!😂😂😂 Hun har ALDRI gjort noe annet med håret🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag er det showdans allerede. Jeg synes det blir litt for tidlig for å være ærlig. Husker det var i program 4 i fjor også. Savner egentlig når det kun var showdans i finalen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine og Merete gjør en kjempejobb. Det blir ikke det samme uten proffe dommere, hva er da vitsen? Det er jo en dansekonkurranse! Skjønner ikke hva Morten gjør der! Han er høy på seg selv, useriøs, uproff og sykt travel! Savner Tore.. dette byttet var IKKE til det bedre! 
 

Synes også TV2 favoriserer veldig! De har åpenbart et ønske om at Joakim skal vinne, på samme måte som de hadde med Birgit Skarstein. De gir sine favoritter gode låter, og de som de vil ha ut, får helt rare låter som det er vanskelig å danse til, så blir de i tillegg pålagt å danse en sjanger som blir HELT corny til låten. Utrolig dårlig gjort. Danserne burde valgt låter selv. Dette blir for dumt. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (3 minutter siden):

Synes også TV2 favoriserer veldig! De har åpenbart et ønske om at Joakim skal vinne, på samme måte som de hadde med Birgit Skarstein. De gir sine favoritter gode låter, og de som de vil ha ut, får helt rare låter som det er vanskelig å danse til, så blir de i tillegg pålagt å danse en sjanger som blir HELT corny til låten. Utrolig dårlig gjort. 

Tror ikke TV2 nødvendigvis vil at de skal vinne, men i alle fall ha dem med langt fordi de trekker folk til... Men ja, kjedelig med favorisering.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 time siden):

Trine og Merete gjør en kjempejobb. Det blir ikke det samme uten proffe dommere, hva er da vitsen? Det er jo en dansekonkurranse! Skjønner ikke hva Morten gjør der! Han er høy på seg selv, useriøs, uproff og sykt travel! Savner Tore.. dette byttet var IKKE til det bedre! 
 

Synes også TV2 favoriserer veldig! De har åpenbart et ønske om at Joakim skal vinne, på samme måte som de hadde med Birgit Skarstein. De gir sine favoritter gode låter, og de som de vil ha ut, får helt rare låter som det er vanskelig å danse til, så blir de i tillegg pålagt å danse en sjanger som blir HELT corny til låten. Utrolig dårlig gjort. Danserne burde valgt låter selv. Dette blir for dumt. 

Synes det er veldig tydelig på Dansebobla også. Noen par har knapt fått skjermtid der, mens andre er det veldig mye av. Jeg sier ikke at Tv2 BESTEMMER hvem som skal vinne, eller at de har noe å gjøre med valget av vinner. MEN, det ER favorisering, det kan man ikke si noe på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mfyb skrev (På 13.9.2021 den 19.01):

Hva tror dere er sjansen for at vi får se Kathrine Moholt med en annen frisyre i løpet av sesongen? 

Hvorfor skal hun forandre frisyre? Hun er jo nydelig med den frisyren hun har 👍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på brua skrev (1 minutt siden):

Hvem tror dere ryker i kveld? Tipper på Magnus eller Dennis sjøl..

Hvorfor Magnus? Han er en dyktig danser, har antageligvis mange som liker ham siden mange nordmenn er glad i vintersport, og har ikke vært i bunn tre.

Hvis vi baserer det på dommerpoengene, blir det Dennis, hvis vi baserer det på publikumsstemmene, Alejandro eller Anniken.

Jeg liker aller best å se god dans, så selv om Dennis er svært likandes ville jeg valgt ham om jeg måtte stemme noen ut. Med mindre han danser skikkelig bra i kveld, selvfølgelig. 

Gleder meg til showet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anniken sin dans var litt kjedelig, men der må nesten Santino ta sin del av ansvaret. Når det er sagt synes jeg det er litt rart at de kjører "showdans" så tidlig i sesongen. 

Magnus sin dans var fengende og gøy å se på 😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (9 minutter siden):

Anniken sin dans var litt kjedelig, men der må nesten Santino ta sin del av ansvaret. Når det er sagt synes jeg det er litt rart at de kjører "showdans" så tidlig i sesongen. 

Magnus sin dans var fengende og gøy å se på 😀

De kjørte showdans tidlig i fjor også mener jeg å huske. Sikkert en endring for å gjøre programmet mer interessant å se på, jeg vet ikke. Morten snakker for mye, for høyt - også når han gir poeng. Orker ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenta på brua skrev (1 time siden):

Hvem tror dere ryker i kveld? Tipper på Magnus eller Dennis sjøl..

Hvorfor skal Magnus gå ut, han er jo råflink uansett hva han danser. Hva slags musikk fikk Anniken da, håpløst å danse til noe slikt … 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...