Gå til innhold

Skal vi danse 2021


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Okei, jeg skjønner ikke poengene til Morten? Han gir Siri og Joakim like mye poeng? Og Dennis 1 poeng mindre enn dem? Siri var veldig mye bedre enn Joakim i dag, og i alle fall mye bedre enn Dennis. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende det bare er meg, men jeg synes tidvis at Trine er ufin mot Morten og at det er ubehagelig å se på. Avbryter ham, og når han svarer henne sitter hun og rister på hodet. Virker som hun har et behov for å hakke på Morten og rette på ham. Man kan jo synes hva man vil om at Morten er dommer, men synes ikke det er greit å være sånn mot en kollega, hun bør heller prøve å spille ham god.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som ikke får overtenning av Friends sangen liksom?😅🤩 syns Joakim og Benjamin sin dans var dødskul😌 men Royane ligger absolutt an til å vinne hele greia💫👏🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ewna skrev (6 minutter siden):

Kan hende det bare er meg, men jeg synes tidvis at Trine er ufin mot Morten og at det er ubehagelig å se på. Avbryter ham, og når han svarer henne sitter hun og rister på hodet. Virker som hun har et behov for å hakke på Morten og rette på ham. Man kan jo synes hva man vil om at Morten er dommer, men synes ikke det er greit å være sånn mot en kollega, hun bør heller prøve å spille ham god.

Enig! Og Trine virker jo såååå sur hele tida. Irritetende 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, sluttstillingen til Royane minnet meg om det skjebnesvangre bildet tatt ved Word Trade Center for 20 år siden i dag. Det bilde gjorde så inntrykk på meg og har brent seg fast. 
(Ekstra følsom i dag tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For såvidt greit at Elin røk, selv om hun er en flott dame. 

Anniken var god i dag, så det hadde vært veldig urettferdig om hun røk.

Dennis er vel den som har vært minst dyktig på dansegulvet, men har nok en del fans som redder han.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin er et fyrverkeri av ei dame, men danse kunne hun ikke. Blir ikke Dennis bedre enn det han er nå bør han ryke neste gang, hvis ikke noen andre misser helt da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes nå Eli er en av de bedre «eldre og tjukke» som har vært med de senere årene. Hun klarte jo faktisk å holde trinnene ganske bra. Skjønner ikke hva dommerne reagert sånn på. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvordan kontrakten til proffdanserne er? Får de betalt for en bestemt periode, eller kun frem til de ryker ut? 

Forøvrig syns jeg det er bra nivå på mange i år! Gøy! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (12 minutter siden):

For såvidt greit at Elin røk, selv om hun er en flott dame. 

Anniken var god i dag, så det hadde vært veldig urettferdig om hun røk.

Dennis er vel den som har vært minst dyktig på dansegulvet, men har nok en del fans som redder han.

Jeg stemte helt vilt på Anniken det jeg rakk før linjene stengte. Litt trist med Elin for hun er en artig skrue, syntes Dennis var mye dårligere. Men sånn er det 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, lalela said:

Vet noen hvordan kontrakten til proffdanserne er? Får de betalt for en bestemt periode, eller kun frem til de ryker ut? 

Forøvrig syns jeg det er bra nivå på mange i år! Gøy! 

Vet ikke, men vil tro de får betalt for hele perioden, de må jo tross alt holde av den tiden i tilfelle de går helt til finalen. Har lagt merke til at de (proffene) som er slått ut ofte er med på intro eller som bakgrunnsdansere. Så når de likevel er på kontrakt så blir de brukt hvis produksjonen har behov.
 

Mener å huske fra tråden i fjor at kjendisene får en fastsum og så er det noe a la 10 000 kr pr uke de kommer videre? Eller tar jeg helt feil nå. Kan hende det er samme oppsett for proffene. Men som vanlig er det vel både konfidensielle og individuelle kontrakter/beløp men hadde vært gøy å vite hva både proffene og kjendisene får!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig folk husker å stemme på Anniken fremover. Hun har fått til så mye på kort tid og forbedrer seg hele tiden. Fortjente virkelig ikke å være i bunn 3 i dag, og håper hun slipper neste uke. 

Royane er nok min absolutte favoritt, men Maren imponerte meg også i dag. Liker Maren godt, og det er gøy å se fremgangen hennes. Quickstep kledde henne godt. 

Joakim fikk nok en liten knekk i kveld, men det gir han nok bare ekstra motivasjon til neste uke. 

Også må jeg si at musikkvalgene var mer jevne i dag. Gode slagere alle sammen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at Anniken kommer seg over bunn 3. Den slowfoxen de dansa i dag syns jeg var helt nydelig! ❤️  Jeg håer at Dennis ryker før Anniken, for å si det sånn, men det virker som at han har mange fans der ute som stemmer på han...  Alejandro hadde jeg egentlig veldig høye forventinger til (vet ikke hvorfor), så jeg kjenner at jeg er litt skuffa 😅 Hadde også litt høyere forventinger til Vinni, men han dansa flott i dag, altså! Det kledde han å gå i kjole&hvitt og den kjolen til Rikke! 😍

Jeg syns i bunn og grunn de er flinke alle sammen, men noen fortjener nok mer å være der enn andre, basert på danseferdighetene! 

Endret av Janzypants
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tirius skrev (På 6.9.2021 den 18.07):

Er det flere enn meg som ser på bare for å få nye glimt av Tarjei? 🤣

Simon er også hot hot hot😋

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (12 timer siden):

Syntes nå Eli er en av de bedre «eldre og tjukke» som har vært med de senere årene. Hun klarte jo faktisk å holde trinnene ganske bra. Skjønner ikke hva dommerne reagert sånn på. 

Enig... Synes at særlig Trine var hard i kommentarene. Hun er en del eldre enn de andre,  og sier seg selv at hun ikke blir like god.. Det går an å ha det i bakhodet når man gir tilbakemeldinger. Morten ga vel for høy score, men skjønner at han vil utnevne litt og gi motivasjon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Anonyym97 said:

Kostymene er rare? Hjelp

Helt enig! Tidligere har det luksuriøse stoffer, paljetter, perler, fjær og full pakke. I år ser det ut som at det er kunst og håndverk på ungdomsskolen/videregående som har sydd kostymene. Det er billige stoffer, dårlig passform og et helt annet nivå.

Hva har skjedd?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...