Krutthøna Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter #581 Del Skrevet 18. oktober 2021 Beyblade skrev (1 time siden): Er Vinni og Rikke og Royane og Ole Thomas nye par i virkeligheten? Hadde nesten ikke turt å sende mannen min på Skal vi danse tror jeg Ole Thomas og Royane er jeg overbevist om er et par. Og tanken har streifet meg med Rikke og Vinne også, men så blir jeg litt i tvil, når Vinni er 45 og Rikke er 25....men for all del, kjør på 🥳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. oktober 2021 #582 Del Skrevet 20. oktober 2021 Selvfølgelig fikk Simon Alexander Hetland med på laget. Ingen bombe at han får den mest populære. Synes han blir så favorisert av tv2 at det nesten er flaut. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. oktober 2021 #583 Del Skrevet 20. oktober 2021 Er det en oversikt noe sted over hvem som skal danse med hvem på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. oktober 2021 #584 Del Skrevet 20. oktober 2021 Amatariel skrev (45 minutter siden): Er det en oversikt noe sted over hvem som skal danse med hvem på lørdag? Siri skal danse med Adelen Simon skal danse med Alexander Hetland Vinni skal danse med Victor Magnus skal danse med Raylee Royane skal danse med Cengiz Her mener jeg at Simon, Vinni og Royane har fått enorme fordeler som har fått de største publikumsfavorittene. Siri og Magnus var uheldige, selv om både Adelen og Raylee er dritgode. Tror dessverre det blir Siri og Magnus i duell igjen, bare ut fra hvilken legende de har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barem Skrevet 20. oktober 2021 #585 Del Skrevet 20. oktober 2021 Ifyousayso skrev (5 timer siden): Siri skal danse med Adelen Simon skal danse med Alexander Hetland Vinni skal danse med Victor Magnus skal danse med Raylee Royane skal danse med Cengiz Her mener jeg at Simon, Vinni og Royane har fått enorme fordeler som har fått de største publikumsfavorittene. Siri og Magnus var uheldige, selv om både Adelen og Raylee er dritgode. Tror dessverre det blir Siri og Magnus i duell igjen, bare ut fra hvilken legende de har fått. Adelen vant vel sin sesong, så hun var da populær nok hun... veldig god var hu å!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 21. oktober 2021 #586 Del Skrevet 21. oktober 2021 Ifyousayso skrev (På 20.10.2021 den 16.04): Siri skal danse med Adelen Simon skal danse med Alexander Hetland Vinni skal danse med Victor Magnus skal danse med Raylee Royane skal danse med Cengiz Men.. det bruker jo å være slik (som regel) at proffdanseren danser litt med partneren sin, og litt med legenden. Men det går jo ikke for Magnus og Royane. Skal de to amatørdanserne danse sammen da? Det blir vel ikke like proft, og er nok ingen fordel. Med mindre de kjører fellesdans med alle 3 hele tiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 21. oktober 2021 #587 Del Skrevet 21. oktober 2021 Heartland skrev (50 minutter siden): Men.. det bruker jo å være slik (som regel) at proffdanseren danser litt med partneren sin, og litt med legenden. Men det går jo ikke for Magnus og Royane. Skal de to amatørdanserne danse sammen da? Det blir vel ikke like proft, og er nok ingen fordel. Med mindre de kjører fellesdans med alle 3 hele tiden da. Vet ikke. Blitt gjort så mye forskjellig opp i gjennom. Legenden blir nok på mange måter en statist. Det er jo ikke dem de skal dømme, men kjendisen som deltar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 23. oktober 2021 #588 Del Skrevet 23. oktober 2021 Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #589 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ifyousayso skrev (6 minutter siden): Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? Enig, ingen 3x10 dans. Men, Simon har nok en liten stjerne hos dommerne 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 23. oktober 2021 #590 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ifyousayso skrev (13 minutter siden): Skjønner at jeg ikke er ekspert, for jeg synes IKKE den dansen til Simon fortjente 30 poeng? Føler at dommerne glemte å se på han, men så på Alex i stedet. Dette var jo ikke verdt toppscore? Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #591 Del Skrevet 23. oktober 2021 Synes ikke Siri heller danset så bra. Veldig firkantet for min del 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #592 Del Skrevet 23. oktober 2021 Vær så snill å erstatt Morten med en dansekyndig dommer til neste sesong 🙏 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 23. oktober 2021 #593 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Krutthøna skrev (10 minutter siden): Vær så snill å erstatt Morten med en dansekyndig dommer til neste sesong 🙏 Kunne ikke vært mer enig. Den skrikinga hans og vifting med armene hører ikke hjemme ved dommerbordet. Bytt han ut til neste sesong. Endret 23. oktober 2021 av Oppland Rettet ordfeil 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #594 Del Skrevet 23. oktober 2021 I dag kunne jeg tenkt meg og ha vært Helene altså 😶 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #595 Del Skrevet 23. oktober 2021 Håper Magnus ryker i dag. Han er sikkert hyggelig og ja, han er flink til å danse, men det er noe med personen som ikke tiltaler meg. Å det vil vel være ganske fair om Vinni havner i duell i dag. Får håpe han danker ut Magnus 😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 23. oktober 2021 #596 Del Skrevet 23. oktober 2021 Krutthøna skrev (16 minutter siden): Håper Magnus ryker i dag. Han er sikkert hyggelig og ja, han er flink til å danse, men det er noe med personen som ikke tiltaler meg. Å det vil vel være ganske fair om Vinni havner i duell i dag. Får håpe han danker ut Magnus 😜 Magnus kommer nok ikke i duell i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 23. oktober 2021 #597 Del Skrevet 23. oktober 2021 Håper Royane ryker i dag, jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #598 Del Skrevet 23. oktober 2021 norskehavet skrev (29 minutter siden): Magnus kommer nok ikke i duell i dag Du fikk rett 😅 Nå håper Royane vinner duellen 🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 23. oktober 2021 #599 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg håper Royane blir, hun er en mye bedre danser enn Vinni. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 23. oktober 2021 #600 Del Skrevet 23. oktober 2021 Håper Royane ryker! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå