Centimeteren Skrevet 9. oktober 2021 #501 Del Skrevet 9. oktober 2021 Dennis får min stemme i dag Utrolig flink Han må vi ha med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. oktober 2021 #502 Del Skrevet 9. oktober 2021 Syns dansen til Simon og Helene var nydelig!! 😍 Og for en flott gest av han å dele dansen med henne ❤️ Jeg syns proffdanserne får litt lite cred egentlig gjennom hele sesongen. Akkurat som at de blir statister, men det er jo de som egentlig har "fortjenesten" av hvor gode kjendisene blir. Jeg syns med andre ord at proffdanserne fortjener mer cred og oppmerksomhet enn de får! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 9. oktober 2021 #503 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hva er det Royane har på tennene sine? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 9. oktober 2021 #504 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg ble egentlig litt overrasket over poengene til Royane, syns dansen var rotete og ikke så tydelig. Maren og Simon var fantastisk 😍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #505 Del Skrevet 9. oktober 2021 Det eneste jeg ønsker i kveld, er at Maren går videre 🙏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matrosen Skrevet 9. oktober 2021 #506 Del Skrevet 9. oktober 2021 Vinni😍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 9. oktober 2021 #507 Del Skrevet 9. oktober 2021 Vinni virker nesten forelska i Rikke 😍😁 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #508 Del Skrevet 9. oktober 2021 odipodis skrev (2 minutter siden): Vinni virker nesten forelska i Rikke 😍😁 Tenkte det samme 🙈 Rikke er nydelig 😍 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 9. oktober 2021 #509 Del Skrevet 9. oktober 2021 Morten mener at Siri har «riktig hudfarge», ok? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 9. oktober 2021 #510 Del Skrevet 9. oktober 2021 Amatariel skrev (35 minutter siden): Maren får stemme fra meg i dag altså! Mine stemmer går også til Maren. Nydelig dans i dag ❤️ Hun har virkelig stått på og utviklet seg fra uke til uke. Ikke minst er hun et supert forbilde for unge jenter, både når det gjelder å gi alt for det man brenner for, sunne verdier og at man er bra nok sånn man er 🥰. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. oktober 2021 #511 Del Skrevet 9. oktober 2021 Høyt nivå på de aller fleste i dag. Mine favoritter er helt klart Siri og Tarjei og Simon og Helene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #512 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kløftfrid skrev (10 minutter siden): Morten mener at Siri har «riktig hudfarge», ok? Tror ikke vi skal overanalysere akkurat det. Morten kan være krass og si mye rart, men der tror jeg kun det at det var godt ment. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 9. oktober 2021 #513 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hvem tror vi havner i duell? Jeg tror Dennis (desverre, for han kommer seg virkelig) og så synes jeg det hadde vært "gøy" med Magnus (han er så høy på seg selv 🤢) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. oktober 2021 #514 Del Skrevet 9. oktober 2021 Syntes det bra nivå på alle i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 9. oktober 2021 #515 Del Skrevet 9. oktober 2021 Går det ikke an å stemme lenger? Går inn på tv2 sine nettsider for gratisstemmer, da kommer det opp "duellen er snart i gang, følg med!" Trodde ikke stemmetiden var ute allerede?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 9. oktober 2021 #516 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kløftfrid skrev (24 minutter siden): Morten mener at Siri har «riktig hudfarge», ok? Syns det var helt greit å forstå hva han mente. Hun er kvinne og av utenlandsk opprinnelse i et ganske blendahvitt og mannsdominert yrke. Derfor er hun viktig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 9. oktober 2021 #517 Del Skrevet 9. oktober 2021 Mrs Kaizer skrev (10 minutter siden): Går det ikke an å stemme lenger? Går inn på tv2 sine nettsider for gratisstemmer, da kommer det opp "duellen er snart i gang, følg med!" Trodde ikke stemmetiden var ute allerede?? Avsluttes kl 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 9. oktober 2021 #518 Del Skrevet 9. oktober 2021 Siri🔥 Så fantastisk! Hun har fått 29 poeng to ganger, så ble glad for at hun endelig fikk 30. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 9. oktober 2021 #519 Del Skrevet 9. oktober 2021 Glorious skrev (18 minutter siden): Syns det var helt greit å forstå hva han mente. Hun er kvinne og av utenlandsk opprinnelse i et ganske blendahvitt og mannsdominert yrke. Derfor er hun viktig. Syntes uansett det var upassende å dra frem når det var snakk om kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 9. oktober 2021 #520 Del Skrevet 9. oktober 2021 norskehavet skrev (21 minutter siden): Avsluttes kl 21 Åå ja.. Må være litt tidligere ute neste lørdag da..😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå