Ordsmed Skrevet 18. september 2021 #361 Del Skrevet 18. september 2021 Tonus skrev (4 minutter siden): Joakim er ikke min nummer en favoritt i år, men det er da mange andre som hadde "fortjent" å ryke først, basert på prestasjon. Tipper det var en kombi av ikke fullt så bra dans i dag, og litt taktisk stemming fra folk som ser på (for å redde de som har vært i bunn tidligere, ikke for å ramme Joakim) Dennis har tydeligvis fått mange stemmer hele veien, og i kveld stemte nok en del for å redde Anniken og Alejandro. Jeg tror du har rett i at Joakim ble litt glemt, pluss at mange (inkludert meg selv) aldri har hørt om ham. Men jeg synes det var ufortjent, for han kan tydeligvis danse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #362 Del Skrevet 18. september 2021 Heartland skrev (3 minutter siden): Ja, TV2 hadde jo åpenbart tenkt å få Dennis ut, siden de gir han Schnappi og krokodillekostyme. Greit at han er en dårligere danser enn Joakim, men TV2 prøver jo å drite han ut, og det synes jeg ikke noe om. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Jxlbkb/helgens-tv-duell-skal-vi-danse-slaatt-med-over-200000-seere https://kampanje.com/medier/2021/09/skal-vi-danse-slar-stjernekamp-for-forste-gang-handler-ikke-om-a-knuse-nrk/ er vel litt opp og ned. Men, begge programmene daler jo i seertall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. september 2021 #363 Del Skrevet 18. september 2021 Neeeei! Så fantastisk ufortjent!!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #364 Del Skrevet 18. september 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Neeeei! Så fantastisk ufortjent!!!! Da burde du stemt mer🤷🏼♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. september 2021 #365 Del Skrevet 18. september 2021 Maydis8 skrev (7 minutter siden): Da burde du stemt mer🤷🏼♀️ Jeg gav to stemmer til Anniken (fordi folk glemte å stemme på henne sist), og én stemme til Joakim. Ikke så mye mer jeg kunne gjøre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. september 2021 #366 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg har ikke hatt Joakim som favoritt i år, men (minst) Dennis og Alejandro burde gått ut før han. Han var på et mye høyere nivå dansemessig. Jeg tror dere andre har rett i at folk rett og slett glemte å stemme på han, og for noen ble han kanskje litt «too much». Selv ga jeg en av mine tre stemmer for å redde Anniken siden hun var i fare sist. Mine to andre gikk til Maren fordi jeg liker utviklingen hennes og vil se mer. Mine to favoritter er nok Siri og Royane, tett etterfulgt av Simon, men jeg føler ikke at de trenger stemmene mine enda 🙈 Når det gjelder dommerne så har jeg litt samme inntrykk som @Heartland. Ingen virker spesielt fornøyde med Morten, meg selv inkludert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 18. september 2021 #367 Del Skrevet 18. september 2021 Nå blir det vel garantert stemmetrøbbel som når Nate røk i fjor.. Eller så trekker Alejandro eller Dennis seg. Håper ingen av de delene skjer da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. september 2021 #368 Del Skrevet 18. september 2021 Hva f skjedde nå?…😳 ser hvordan det går når det er opp til folket å stemme..😵💫🤯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. september 2021 #369 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg håper Egor er tilbake som proffdanser eller dommer til neste år. ❤️Fyren har ingenting utenfor programmet å gjøre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 18. september 2021 #370 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Morten er en fantasisk dommer. Han blir fast i mange år fremover. De to andre kan gjerne byttes ut. Håper Vegard Harm blir dommer neste sesong. Endret 18. september 2021 av Centimeteren 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. september 2021 #371 Del Skrevet 18. september 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Jeg gav to stemmer til Anniken (fordi folk glemte å stemme på henne sist), og én stemme til Joakim. Ikke så mye mer jeg kunne gjøre. Jeg stemte masse på Anniken forrige gang men i dag stemte jeg ikke på noen. Regnet med Anniken var bestemt til å gå ut i dag med det elendige låtvalget fra produksjonen. Men mye rart låtvalg og kostymer i dag så ga egentlig litt opp. Men ufortjent med Joakim synes jeg. Vet hvem han er fra tidligere. Den eneste ukjente for meg er royane. Magnus og Siri er vel generelt best, og Simon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ordsmed Skrevet 18. september 2021 #372 Del Skrevet 18. september 2021 Justlooking skrev (6 minutter siden): Jeg stemte masse på Anniken forrige gang men i dag stemte jeg ikke på noen. Regnet med Anniken var bestemt til å gå ut i dag med det elendige låtvalget fra produksjonen. Men mye rart låtvalg og kostymer i dag så ga egentlig litt opp. Men ufortjent med Joakim synes jeg. Vet hvem han er fra tidligere. Den eneste ukjente for meg er royane. Magnus og Siri er vel generelt best, og Simon. Jeg synes både Siri, Royane, Simon og Magnus er utrolig gode og det er gøy at det er fire såpass flinke dansere med! Og så regnet jeg Joakim med i den gjengen, selv om han ikke har gjort det like bra de siste to ukene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #373 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Smurfii skrev (1 time siden): Hva f skjedde nå?…😳 ser hvordan det går når det er opp til folket å stemme..😵💫🤯 Du er jo folket? Går an å stemme mer. Lite man får gjort. Folk har nok glemt å stemme. Han er ikke kjent for så mange heller. Endret 18. september 2021 av Maydis8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #374 Del Skrevet 18. september 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): Jeg håper Egor er tilbake som proffdanser eller dommer til neste år. ❤️Fyren har ingenting utenfor programmet å gjøre Tviler på at Egor kommer tilbake. Men, vi kan jo håpe det blir en endring blant dommerne uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 18. september 2021 #375 Del Skrevet 18. september 2021 Den første dansen til Joacim var fantastisk. Etter det har jeg ikke likt det like godt. Slappe armer og litt utydelig. Likevel synd det var han som røk ut i dag. Morten er en fyr jeg egentlig liker, men ikke som dommer i dette programmet. Det blir for mye snakk om energi og fjas enn dans. Det liker jeg ikke. Show-dagen er også den kjipeste dagen i sesongen. Lite dansing og skrekkelig musikk. Skulle generelt ønske de fikk musikk som passet bedre til dansene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. september 2021 #376 Del Skrevet 18. september 2021 Maydis8 skrev (27 minutter siden): Du er jo folket? Går an å stemme mer. Lite man får gjort. Folk har nok glemt å stemme. Han er ikke kjent for så mange heller. So what? Det er jo dansing og show man skal gå etter? Ikke hvem som har flest subs på yt eller insta? Lite å få gjort noe med ja, men jeg må få lov å si at utfallet i kveld ble helt jævla feil i mine(og tydeligvis mange andres) øyne.🤨 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 19. september 2021 #377 Del Skrevet 19. september 2021 Ryddet for krenkende innlegg, latterliggjøring, persondebatt, brukerdebatt og avsporinger. Moonshine, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 19. september 2021 #378 Del Skrevet 19. september 2021 For min del imponerte Siri mest av alle i går, selv om hun delte førsteplassen med Royane. Royane har jo danset mye før, og vært med i flere musikkvideoer som danser blant annet. Siri og Tarjei sin dans skilte seg veldig ut fra de andre. De brukte ingen andre dansere, hadde ikke lysshow, ingen crazy kostymer, og heller ikke rekvisitter som for eksempel racerbiler. Pluss at jeg liker Siri utrolig godt. Synes hun gjør en veldig god figur. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. september 2021 #379 Del Skrevet 19. september 2021 Magnus var flink! Helt enig i at Morten ikke passer som dommer, han blir too much! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ordsmed Skrevet 19. september 2021 #380 Del Skrevet 19. september 2021 Heartland skrev (13 timer siden): Ja, TV2 hadde jo åpenbart tenkt å få Dennis ut, siden de gir han Schnappi og krokodillekostyme. Greit at han er en dårligere danser enn Joakim, men TV2 prøver jo å drite han ut, og det synes jeg ikke noe om. Jeg lurer på om danserne med litt dårligere forutsetninger får denne typen sanger for å hjelpe dem. Det blir litt mer fokus på artige kostymer, rekvisitter og den teite sangen (som jeg personlig aldri har hørt om) enn på mangelen av god dans. Jeg tror faktisk Dennis ville slitt enda mer hvis han fikk Royanes sang. Så det er ikke gitt at det er for å drite ham ut. Minner om at fjorårets vinner måtte danse showdans til en technoversjon av Baby Shark. Nå ble den helt rå, mye pga. Mais fantastiske koreografi, kule kostymer og kule rekvisitter, men likevel. En danser med gode forutsetninger klarer å lage et godt danseshow selv med teit sang. Nate klarte det også med den froske-ringetonen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå