Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøvde å finne tråden om hun som fikk hjemmet ryddet av spøkelse. Fant denne tråden i stedet og måtte bare lese den «kjæresten ble sint og gnidde sæden på meg»🤣

Anonymkode: 0b763...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hipparchia

Det var vel aldri en tråd, men det sykeste var flere innlegg av en bruker som var aktiv her for mange år siden som la ut ofte og detaljert om et ganske drøyt sexliv. Hun hadde ingen hemninger og skrev om gangbangs og hvordan hun og mannen hadde et åpent forhold hvor de delte hverandre med andre. Hun postet mye bilder av seg selv med buksa inni skrittet. Husker og at hun hadde påvirket datteren i samme gate. Mye av det hun skrev var ganske sykt. 

Utenom det syns jeg trådene fra han som ikke fikk gjengjeldt følelser fra ei han likte var ganske syke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hun 37 år.. hadde ikke hun flere tråder?

Anonymkode: 7257f...387

Jo. En legende her på KG. Håper hun er her fortsatt!

Anonymkode: f2600...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At noen vasker gulvet  med grønnsåpe 

Anonymkode: ae6e0...3ce

Da lukter det jo så rent 😄

Anonymkode: ae352...795

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (1 time siden):

Det var vel aldri en tråd, men det sykeste var flere innlegg av en bruker som var aktiv her for mange år siden som la ut ofte og detaljert om et ganske drøyt sexliv. Hun hadde ingen hemninger og skrev om gangbangs og hvordan hun og mannen hadde et åpent forhold hvor de delte hverandre med andre. Hun postet mye bilder av seg selv med buksa inni skrittet. Husker og at hun hadde påvirket datteren i samme gate. Mye av det hun skrev var ganske sykt. 

Utenom det syns jeg trådene fra han som ikke fikk gjengjeldt følelser fra ei han likte var ganske syke. 

Hun husker jeg, hvis det er samme person! Husker i hvert fall ei dame som postet masse bilder i våte, altfor trange jeans, som satt skikkelig dypt inni skrittet?

Anonymkode: 556f5...296

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektemannen som hadde skrevet hore og stygge ting med sprittusj på hobbytingene hennes. Mannen husket ikke at han hadde gjort det. Det viste seg vel at han hadde splittet personlighet, eller husker jeg feil? Hva skjedde videre der?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo. En legende her på KG. Håper hun er her fortsatt!

Anonymkode: f2600...8bd

Har du link til de? Har lett meg gal 😂

Anonymkode: 7257f...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (4 timer siden):

Det var vel aldri en tråd, men det sykeste var flere innlegg av en bruker som var aktiv her for mange år siden som la ut ofte og detaljert om et ganske drøyt sexliv. Hun hadde ingen hemninger og skrev om gangbangs og hvordan hun og mannen hadde et åpent forhold hvor de delte hverandre med andre. Hun postet mye bilder av seg selv med buksa inni skrittet. Husker og at hun hadde påvirket datteren i samme gate. Mye av det hun skrev var ganske sykt. 

Utenom det syns jeg trådene fra han som ikke fikk gjengjeldt følelser fra ei han likte var ganske syke. 

Ahhh, FruKG!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun husker jeg, hvis det er samme person! Husker i hvert fall ei dame som postet masse bilder i våte, altfor trange jeans, som satt skikkelig dypt inni skrittet?

Anonymkode: 556f5...296

 

Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Ahhh, FruKG!

Stemmer! Husker hun la ut brukeren sin fra et norskt sexforum på kg slik at folk kunne se henne ha sex. Hun hadde virkelig ingen hemninger. 

Endret av Hipparchia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (5 minutter siden):

 

Stemmer! Husker hun la ut brukeren sin fra et norskt sexforum på kg slik at folk kunne se henne ha sex. Hun hadde virkelig ingen hemninger. 

Nei, det får en si. Hvis hun registrere seg på ny, håper jeg hun kaller seg FruHemningsløs 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har du link til de? Har lett meg gal 😂

Anonymkode: 7257f...387

Hun på 37? Det er vel denne:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1401757-37-årufrivillig-barnløsfinner-aldri-en-god-partner-å-dele-livet-med/

Tror jeg må sjekke denne "Vennskap brutt ned"-tråden for den har jeg ikke lest, men husker at den kokte hardt en stund.

Anonymkode: 82e02...b77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun på 37? Det er vel denne:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1401757-37-årufrivillig-barnløsfinner-aldri-en-god-partner-å-dele-livet-med/

Tror jeg må sjekke denne "Vennskap brutt ned"-tråden for den har jeg ikke lest, men husker at den kokte hardt en stund.

Anonymkode: 82e02...b77

Nei hun har flere enn bre den tror jeg. Er oppdølgere jeg vil lese. :d

Anonymkode: 7257f...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huntergirl var legendarisk, det er nok henne dere snakker om med analsex og ungen som lekte med dildoene.

Men hun andre, var det Sportygirl/Heartlife osv osv som spammet ned hele diskusjon.no med problemene? Hun er legendarisk. Hun har ca 20 forskjellige brukernavn

Anonymkode: f5bda...252

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Alle hat-trådene mot barnehagen og barnehageansatte. Sannsynligvis er store deler av trådene tull. Ingen leverer barna sine daglig til en barnehage som vistnok er så grusom.

- Tråden om hun som skulle få besøk av elskeren. Hun hadde lagt seg til skrevs i senga og åpnet opp fitta med hendene, slik at det første synet som møtte elskeren når han kom inn døra var fitta hennes. Han snudde vel å gikk. Husker jeg lo godt, men likevel fikk litt vondt i meg 😅

- Trådene som forsvarer voldtekt. Eldre damer som mener at yngre kvinner sutrer og roper "me too" av alt. Husker en tråd hvor en kvinne mente at å suge en mann til orgasme i søvne var helt greit. 

- I disse pride tider har det vært mange hatefulle tråder fra homofobe. Kanskje ikke det sykeste jeg har lest, men likevel sykt trist at det i 2021 skal opprettes så mange hatefulle tråder mot skeive. Husker spesielt hun moren som mente at det var perverst og at man lærte barna sine om sex hvis man snakket om kjærlighet blant menn og menn/kvinner og kvinner.

Ellers er jeg jo her for underholdningen sin del, og tar det meste som blir skrevet med en klype salt. 

Anonymkode: e710a...3c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om han som skrev hore på hobbytingene til kjæresten. I tillegg er det en tråd jeg leste for flere år siden, og som jeg ikke finner igjen. Det var en mor som var vannvittig lei av å gjøre alt av husarbeid alene. Det endte med at hun streiket, til mannens og sønnens store fortvilelse. Mener på at det ble styr med svigers også, ettersom de var naboer og ingen kunne fatte hvorfor hun "oppførte seg sånn" 🤦‍♀️. Lurer veldig på hvordan det gikk med henne! 

Anonymkode: 5751d...42c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det at siste innlegg var fra Era V. for 4 timer siden, men det har kommet haugevis av nye innlegg etterpå?

Anonymkode: f5bda...252

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor står det at siste innlegg var fra Era V. for 4 timer siden, men det har kommet haugevis av nye innlegg etterpå?

Anonymkode: f5bda...252

Bare for å svare meg selv her. Det er en bug

 

Anonymkode: f5bda...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjenferdet skrev (32 minutter siden):

Det er en annen tråd jeg ikke kan glemme. Jeg skal ikke si så mye (av hensyn til den berørte), men det gjaldt en person som hadde opplevd seksuelle overgrep i barndommen. Jeg ble kontaktet av personen på PM like etter, og jeg besvarte henvendelsen med at jeg kan hjelpe med å kontakte en hjelper (jurist) hvis vedkommende bodde i samme fylke. Jeg nevnte fylket, men ikke by. Det ble besvart med hvilken by vedkommende tilhørte, og det var samme by som meg. Det ble så fortalt at grunnet til at saken aldri ble anmeldt var fordi overgriperen var politi. Det viste seg tilslutt at overgriperen bodde knapt en kilometer unna meg og var politi i den byen jeg bor i (ukjent om overgriper har gått av med pensjon eller ikke) - og at sjansen er der for at jeg selv kan støte på han om jeg skal anmelde en overgrepssak fra min egen barndom. Hele saken ble fryktelig nær. Jeg kjente nakkehårene reise seg. Når man leser noe på et forum så tenker man jo ikke at den overgriperen man leser om nesten bor i samme nabolag, og attpåtil jobber i et sånt type yrke man selv er i kontakt med. 

:haar:

 

Care - Discord Emoji Facebook Care Emoji Png,1st Emoji - free transparent  emoji - emojipng.com

Ble litt stor den klemmen, men da når den kanskje frem til deg. 
...og til alle de andre som har opplevd overgrep.  

Anonymkode: 7d920...282

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Care - Discord Emoji Facebook Care Emoji Png,1st Emoji - free transparent  emoji - emojipng.com

Ble litt stor den klemmen, men da når den kanskje frem til deg. 
...og til alle de andre som har opplevd overgrep.  

Anonymkode: 7d920...282

:klem:

  • Liker 13
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...