Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jadaomatte skrev (På 17.10.2021 den 19.35):

Ikke den sykeste, men den jeg lo mest av; der hvor en dama klagde sin nød over at samboeren skulle flytte til utlandet for å studere. Hun da ble tilbudt å leie leiligheten, som han eide, til langt under markedspris, slik at han fikk råd til studiene sine. Hun ble da pissesur og fornærmet, for «det var da ikke hennes skyld at han ville studere», og at han hadde arvet leiligheten og derfor burde hun få bo der gratis. Hun ble motsagt av damene herinne og tilslutt kom samboeren hennes inn og svarte «jeg vet det er deg Nina» (husker ikke navnet) der han da kom med sin versjon. 😂😂 det ble ett helsike spetakkel og mye morsomt. (ikke for henne da..)

Noen som kan hjelpe meg med navnet på tråden? Har lyst til å ha noe å flire av.


 

Denne her? 

 

Anonymkode: 8c19c...b01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 21.15):

Denne her? 

 

Anonymkode: 8c19c...b01

Jeg mista det helt når tante Edel kom inn i tråden😂😂

Anonymkode: 01aae...a2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mye til tross for kort fartstid her inne. Men det sykeste må være stefar som hadde sett stedatter naken og fritt delte alle mulige ekle fantasier om hva han hadde lyst til å gjøre. Fysj. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Stemora som hatet bonusbarna og ønsket de døde!

Anonymkode: 8254d...e74

Ikke uvanlig. 

Anonymkode: f54e7...28f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Crazydoglady said:

Ganske mye til tross for kort fartstid her inne. Men det sykeste må være stefar som hadde sett stedatter naken og fritt delte alle mulige ekle fantasier om hva han hadde lyst til å gjøre. Fysj. 

🤮

Anonymkode: 4b189...875

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 21.15):

Denne her? 

 

Anonymkode: 8c19c...b01

Jaaaaa👏👏👏 tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har lest her inne. Det var en tråd om en dame, som hadde en mannlig barn. Husker ikke sånn ordrett hva som sto der, men det var noe med at mannen jobbet som reisemontør, og hun dama oppdaget at han hadde en familie i en annen by. De snakket med hverandre på telefon, og de ble begge overrasket over at mannen de hadde felles hadde familie e en annen by. Husker også at dama som skrev innlegget fant den andre dama til mannen, og at hun hadde bilde av et barn, som var prikk likt mannen hennes. Lurer på hvordan det går med de i dag. Er noen år siden jeg leste innlegget. Noen som husker innlegget jeg snakket om?

Anonymkode: 4d126...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Verste jeg har lest her inne. Det var en tråd om en dame, som hadde en mannlig barn. Husker ikke sånn ordrett hva som sto der, men det var noe med at mannen jobbet som reisemontør, og hun dama oppdaget at han hadde en familie i en annen by. De snakket med hverandre på telefon, og de ble begge overrasket over at mannen de hadde felles hadde familie e en annen by. Husker også at dama som skrev innlegget fant den andre dama til mannen, og at hun hadde bilde av et barn, som var prikk likt mannen hennes. Lurer på hvordan det går med de i dag. Er noen år siden jeg leste innlegget. Noen som husker innlegget jeg snakket om?

Anonymkode: 4d126...d8b

Litt skrivefeil, hun hadde mann og barn. Sorry!!

Anonymkode: 4d126...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crazydoglady skrev (21 timer siden):

Ganske mye til tross for kort fartstid her inne. Men det sykeste må være stefar som hadde sett stedatter naken og fritt delte alle mulige ekle fantasier om hva han hadde lyst til å gjøre. Fysj. 

Fy faen, men egentlig ikke så overraskende. Trist at det er så mange ekle menn det ute :(

Anonymkode: bf528...245

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 0.30):

Er svært mye rart her, men at noen heller ville bodd i et muslimsk land er vel på topp. Et ønske om primitiv undertrykkelse i land med vold og terror og fattigdom slår det meste. 

Anonymkode: eea5b...7f8

Ikke alle muslimske land er slik

Anonymkode: d0d8f...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 19.42):

Tråden om han som skrev hore på hobbytingene til kjæresten. I tillegg er det en tråd jeg leste for flere år siden, og som jeg ikke finner igjen. Det var en mor som var vannvittig lei av å gjøre alt av husarbeid alene. Det endte med at hun streiket, til mannens og sønnens store fortvilelse. Mener på at det ble styr med svigers også, ettersom de var naboer og ingen kunne fatte hvorfor hun "oppførte seg sånn" 🤦‍♀️. Lurer veldig på hvordan det gikk med henne! 

Anonymkode: 5751d...42c

Denne tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 21.29):

Bryr meg midt i ryggen om alle tråder på kg er løgn fra ende til annen. Jeg er her for underholdningsverdien, og noen oppdiktede tråder er sikkert mer underholdende enn bare ekte tråder. Så kjør på, lyv i vei, så lenge det har underholdningsverdi.

Anonymkode: 4045e...598

Hør hør

Anonymkode: a2bf6...6b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vei til å skrive i denne tråden, idet jeg har lest det jeg trodde var det sykeste jeg har lest her inne - men så kommer det alltid en ny tråd som motbeviser at den forrige var den sykeste. Det er altså så mye rart her inne!! 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 22.01):

Litt skrivefeil, hun hadde mann og barn. Sorry!!

Anonymkode: 4d126...d8b

Var barnet prikk likt mannen hennes, eller var barnet til denne damen likt barnet dere har ? Skjønte ikke.. 

Anonymkode: 2128b...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...