Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun som som serverte 4-retters middag med biff og hylleblomstsaft i barnebursdag. Altså, den tråden må jeg klare å finne igjen…

Anonymkode: 6425a...df1

Var det her da? Jeg leste nemlig dette inne på dib, for endel år siden🙈

Anonymkode: 7d894...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 0.19):

Jeg glemmer aldri tråden om hun som lurte på om hun skulle fortelle sannheten om barnet sitt til barnets behandlere. Barnet var diagnostisert med autisme og hadde store utfordringer, men sannheten var at fra han var født og til han var 8-10 mnd gammel lå han alene i en seng på et lukket rom i leiligheten hennes døgnet rundt. Hun gikk inn til ham og ga ham mat og ren bleie noen ganger om dagen, og så forlot ham igjen. Han ble aldri plukket opp av senga og fikk aldri en klem, ble aldri snakket til, ingen form for stimuli eller leker. Og hun gikk aldri noensinne inn til ham om natta, selv om han skrek. Helt alene, døgnet rundt til han var rundt 8-10 mnd gammel.

Anonymkode: 18bb8...8e1

 

Gjenferdet skrev (På 14.10.2021 den 0.36):

Jeg tviler ikke. Jeg ble selv hjerteoperert som spedbarn, og ble liggende i 2 uker uten å bli tatt opp. To uker uten kroppskontakt i en alder av 3 måneder.

Disse to er bare et lite utvalg av det man finner på toppen av isfjellet. 

Desverre så har man sett noen fæle saker blitt avgjort pga. ansvarsfraskrivelse og inkompetanse både fra bv og rettsvesen. Jeg kjenner til flere saker der bv skulle og burde vært innblandet, men når en advokat entrer banen så skygger de som er der for barnet. Da oftest mor får dermed fritt spillerom via sin advokat om med stor sanssynlighet få gjennomslag for sine påstander som til dels er veldig grove mot den andre parten. Et paradoks er da at man ikke trenger noen bevis for sine påstander og man vinner frem. 

Dette står alle de instanser som skal være der for hjelp å ser på og ingenting gjør. Mange av disse sakene som omtales i media ville ikke eksistert om de hadde høvlet ned denne advokaten og sagt det som sant var at regelboka hjelper ikke mot misshandling av barn. Jeg er også av oppfatning at de bevis bv kan vise frem holder mye mere enn konstruerte påstander fra en partisk person som er betalt for å jobbe for sin klient. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende noen har nevnt det men var det ikke en eller annen som hadde dratt en mark ut av skjeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 18.29):

Hun som hadde en baby på 6 mnder og 3 åring som badet samtidig,så hadde mor gått ut ett øyeblikk å da holdt 3 åringen babyen under vann. Babyen ble ganske dårlig om natten men hi gikk ikke tilbake til legevakten.

Det jeg husker best som var gøy,var hun som hadde ett ryddespøkelse. Det var rotete når hun la seg,å helt ryddig når hun våknet.

Anonymkode: ae352...795

Åh sånn ryddespøkelse trenger jeg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har skrevet om egen hjemløshet her. Det føltes ganske sykt å skrive inn her i/om en så desperat situasjon. 

Ellers har det jo vært mye rart opp igjennom årene. 

Det aller første jeg kom til å tenke på var en som påstod han hadde lagt en bombe/eksplosiver under en bru som skulle gå av om morgenen. Det var midt på natta og vi var noen få som var våkne og som svarte i tråden, tror vi sikkert var fem stykker som skrev at vi ringte politiet, naturlig nok fra forskjellige kanter av landet. Vet ikke noe mer enn at det stod i lokalavisen til stedet han nevnte i tråden, at broen og veien var stengt noen timer den morgenen etter, og at politiet hadde vært på stedet. Skikkelig weird å ringe politiet midt på natta pga. en tråd på KG, om en bro jeg måtte google meg frem til. Refererte hit til tråden så de ikke trodde jeg var den som var helt gal. Ikke så lenge siden dette, var i fjor. 

Anonymkode: e998a...f45

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2021 at 9:28 PM, Era Vulgaris said:

For en gammel traver som meg, har det vært mange syke tråder her inne oppi gjennom.

- En av de jeg husker best er en tråd om hvor kjekk og flott ABB er, like etter hendelsen 22. juli. Det var flere der som hadde crush på han! 

- Alle menn vs kvinner tråder hvor Steinar40 og BrutalMann deltok! Særlig Steinar var legendarisk, og trådene kunne bli 40-50 sider lange, med en evig sirkelargumentasjon :daane:

- Womenwomen var også en legendarisk bruker, med mange tråder om "gullmusa si" :ler: 

- Ellers ble jo trådene om "Frekt med ketchup" og den om at kjøttdeig ikke er laget av muskler, temmelig opphetede etter hvert. Og Ronja med godtesnopet.

Det mest skremmende her inne er allikevel alt kvinnehat og glorifisering av eldre menn/tenåringsjenter.

Herregud, for en trip down the memory lane! Jeg var jo svært aktiv i samtlige tilfeller her! Tenkte umiddelbart på ABB-trådene når jeg så tittelen på denne tråden.

Nå for tiden er det mest rettfersiggjøringen og victim blaming i forbindelse med overgrep og voldtekt. 

 

On 7/15/2021 at 5:34 PM, AnonymBruker said:

Huntergirl var legendarisk, det er nok henne dere snakker om med analsex og ungen som lekte med dildoene.

Men hun andre, var det Sportygirl/Heartlife osv osv som spammet ned hele diskusjon.no med problemene? Hun er legendarisk. Hun har ca 20 forskjellige brukernavn

Anonymkode: f5bda...252

Hunterlady, var det ikke? Var mange som ville ta henne for alt mulig. Synd, når hennes feil var å ha et heftig sexliv for ti år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke en enkelt sak men mentaliteten til flere med felles mening, de to gruppene som peker seg mest ut er «Incel» menn som hjertelig deler sitt glade budskap med kvinneforakt, og det andre er ironisk nok, kvinner som blir sammen med en mann med barn, også har disse kvinnene åpenlyst ingen empati med barna de velger å bosette seg sammen med. Barna er en hemsko i kvinnene sine liv, da de forstyrrer behovet for «kjærestetid», sex på stua og gullrekka. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den sykeste, men den jeg lo mest av; der hvor en dama klagde sin nød over at samboeren skulle flytte til utlandet for å studere. Hun da ble tilbudt å leie leiligheten, som han eide, til langt under markedspris, slik at han fikk råd til studiene sine. Hun ble da pissesur og fornærmet, for «det var da ikke hennes skyld at han ville studere», og at han hadde arvet leiligheten og derfor burde hun få bo der gratis. Hun ble motsagt av damene herinne og tilslutt kom samboeren hennes inn og svarte «jeg vet det er deg Nina» (husker ikke navnet) der han da kom med sin versjon. 😂😂 det ble ett helsike spetakkel og mye morsomt. (ikke for henne da..)

Noen som kan hjelpe meg med navnet på tråden? Har lyst til å ha noe å flire av.


 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som skrev HORE på sysakene til kjæresten sin på natten. Vet den allerede er nevnt men that was a ride! Og hun stakkars som ble terrorisert av en psyko kollega.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd som ikke var for så lenge siden om ei som var i ferd med å bli kastet ut pga, rot/hoarding/forsøpling av leiligheten.   Hun var ganske desperat.  Lurer på hvordan det gikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (På 17.10.2021 den 19.35):

Ikke den sykeste, men den jeg lo mest av; der hvor en dama klagde sin nød over at samboeren skulle flytte til utlandet for å studere. Hun da ble tilbudt å leie leiligheten, som han eide, til langt under markedspris, slik at han fikk råd til studiene sine. Hun ble da pissesur og fornærmet, for «det var da ikke hennes skyld at han ville studere», og at han hadde arvet leiligheten og derfor burde hun få bo der gratis. Hun ble motsagt av damene herinne og tilslutt kom samboeren hennes inn og svarte «jeg vet det er deg Nina» (husker ikke navnet) der han da kom med sin versjon. 😂😂 det ble ett helsike spetakkel og mye morsomt. (ikke for henne da..)

Noen som kan hjelpe meg med navnet på tråden? Har lyst til å ha noe å flire av.


 

å denne vil jeg lese! Noen som har link?

Anonymkode: ac8da...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 0.19):

Jeg glemmer aldri tråden om hun som lurte på om hun skulle fortelle sannheten om barnet sitt til barnets behandlere. Barnet var diagnostisert med autisme og hadde store utfordringer, men sannheten var at fra han var født og til han var 8-10 mnd gammel lå han alene i en seng på et lukket rom i leiligheten hennes døgnet rundt. Hun gikk inn til ham og ga ham mat og ren bleie noen ganger om dagen, og så forlot ham igjen. Han ble aldri plukket opp av senga og fikk aldri en klem, ble aldri snakket til, ingen form for stimuli eller leker. Og hun gikk aldri noensinne inn til ham om natta, selv om han skrek. Helt alene, døgnet rundt til han var rundt 8-10 mnd gammel.

Anonymkode: 18bb8...8e1

😱💔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (På 11.7.2021 den 23.34):

Hvordan vet man at jenta som drepte skrev "jenta på broen"? 😬🥵

Hvor var det?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (13 minutter siden):

😱💔

Har lest et sted at barn som blir overlatt til seg selv tilslutt slutter å gråte...fordi de instinktivt skjønner at de sparer energi på å slutte.  Herregud så hjerteskjærende.  Kontakt er like viktig for babyer som mat og vann. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (5 minutter siden):

Har lest et sted at barn som blir overlatt til seg selv tilslutt slutter å gråte...fordi de instinktivt skjønner at de sparer energi på å slutte.  Herregud så hjerteskjærende.  Kontakt er like viktig for babyer som mat og vann. 

💔💔💔

 

Jeg har lest at babyer som ikke får kroppskontakt og nærhet ofte kan utvikle psykiske problemer, og vanskeligheter med feks empati, nærhet osv. Dette gjorde brutalt vondt å lese. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss summers skrev (6 minutter siden):

💔💔💔

 

Jeg har lest at babyer som ikke får kroppskontakt og nærhet ofte kan utvikle psykiske problemer, og vanskeligheter med feks empati, nærhet osv. Dette gjorde brutalt vondt å lese. 

Babyer ser på seg selv om mor/omsorgsperson som ett individ frem til de er ca et år, de forstår enda ikke sin eksistens.  Det er soleklart at babyer som ikke får kontakt, omsorg, blir speilet osv får psykiske problemer. Det er nærmest garantert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 19.10):

Jeg har svart på en lignende tråd før, men mener fortsatt det samme. "Jenta på broen" dukket opp her inne for noen år siden, og høstet sympati. Kort tid etterpå knivstakk hun to stykker i en matbutikk og drepte den ene av dem. Glemmer ikke det.

Anonymkode: 29e89...e9c

Hvordan vet du at det var henne? 

Anonymkode: f5031...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 19.10):

Jeg har svart på en lignende tråd før, men mener fortsatt det samme. "Jenta på broen" dukket opp her inne for noen år siden, og høstet sympati. Kort tid etterpå knivstakk hun to stykker i en matbutikk og drepte den ene av dem. Glemmer ikke det.

Anonymkode: 29e89...e9c

Denne? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1089548-jente-truet-med-å-hoppe-fra-en-bro-hele-7-ganger/

 

Anonymkode: f5031...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2021 at 7:11 PM, AnonymBruker said:

Det sykeste er alle de hundrevis av tråder hvor noen klager over partneren sin, og alle kommentarene er "DUMP HAM/HENNE!".

Det kan være helt bagatellmessige ting. KGs svar på alle former for motstand i et forhold, uansett hvor lite, er å kaste forholdet i søpla og starte på nytt. Ingenting er tydeligvis verdt å kjempe for.

 

Anonymkode: 8774c...5a1

Dette er noe av det sykeste som jeg er vitne til på KG også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...