Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sjokkert over hvor mange her som driver med abortpress og oppfordrer til å bruke abort som prevensjon. 

Anonymkode: 4045e...598

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden: «Sliten av å være bestemor på fulltid». Husker at den tok helt av med så mye familiedrama. 

Anonymkode: 182c7...5b0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet meg inn på prøver-forumet. Spesielt én bruker der virker helt besatt. Tusenvis av innlegg på forholdsvis kort tid. Helt psykt hele greia, samtidig som hun nærmest blir hyllet av andre brukere der inne. 

Anonymkode: 27bbe...450

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skrev i hemmelighet - tråden at hun jevnlig knuller broren sin. Hva i fuckings helvete 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har svart på en lignende tråd før, men mener fortsatt det samme. "Jenta på broen" dukket opp her inne for noen år siden, og høstet sympati. Kort tid etterpå knivstakk hun to stykker i en matbutikk og drepte den ene av dem. Glemmer ikke det.

Anonymkode: 29e89...e9c

Den saken ble jo mye omtalt i media. Jenta det var snakk om var vel bare 14/15 år den gangen og dypt forstyrret 

Anonymkode: faa16...a6b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (1 time siden):

Er lov å mene det, men spesielt er det ...

Det er sant. For meg er i hvert fall 20 000 lite.

Anonymkode: d3064...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg glemmer aldri denne tråden, jeg har nevnt den før. Jeg har aldri i mitt liv vært så forbannet og sint på et fremmed menneske i mitt liv. Skulle ønske KG tok ansvar og kontaktet politiet. Enn å avlive en valp på den måten. 


Husker også en ekkel tråd hvor en person lurte på hvorfor det ikke er greit å ha sex med hunden sin. Hun (eller han) mente at hunden ville det jo selv og at begge to fikk nytelse av det. Ekleste og kvalmeste jeg noen gang har lest i mitt liv. TS var sjokkert over at ingen støttet hens sak og synspunkter og forsto ikke hvorfor det er ulovlig. Heldigvis ble tråden stengt og slettet. 

Husker også godt en tråd her på KG hvor det kun var en link med bilder som philip manshaus la ut før drapet på 4chan. Med spørsmål "synes du han her er kjekk?" eller noe sånt. Er ganske sikker på at tråden ble laget før drapet/angrepet, før media skrev om det. Tråden ble slettet, men jeg fant igjen linken til imgur i historikken min. Etter å ha kjent igjen bilder i media, før de nevnte 4chan og før de nevnte at han selv la ut den bildeserien på nett. 
Jeg lurer sånn på hvem det var som la den ut på KG. For den personen må ha sett det på 4chan og da også sett at han varslet om angrepet. Hvorfor lage en så rar tråd her med det spørsmålet og ikke kontakte politiet eller nå. Så mange spørsmål, ingen svar. Noen som husker denne tråden? Er ganske sikker på at den ble lagt ut før drapet eller veldig tett opp til det, i alle fall før media nevnte og bekreftet at han selv la ut de bildene. Det er jeg 100% sikker på. For jeg gikk tilbake i historikken for å finne linken for å sammenligne med de bildene de la ut. Litt senere bekreftet de at han selv hadde lagt ut de bildene på nett.

Anonymkode: 13419...2ba

Fy faen

Anonymkode: edbdf...857

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns det er verre at du mener andre burde klare seg med noe, bare fordi du hadde klart det. Enig i den siste.

Anonymkode: d3064...9e7

Tenk deg litt om. Det går fint ann  å klare seg på 20k. Bosted, mat, klær, bil ++. Men da kan du ikke velge hvor du skal bo, og stort og fancy blir det heller ikke, men går ann gjør det absolutt. Alle hadde klart det om de tar fornuftige valg. Det er forskjell på  klare seg og å ikke se på rimelige ting som et alternativ som kan benyttes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om ikke det sykeste, hva er det du har lest her inne som du husker mest?

Det jeg husker aller mest var den store tråden om kvinnen som fødte barn, og mannen fortalte henne at vaginaen hennes var blitt som en bøtte. Det tok helt av i kommentarfeltet. Håper det går bra med henne nå :)

Del gjerne link til tråden om du finner den 😇

Anonymkode: 01f31...acd

Barn som måtte sove i en skuff, og ute på verandaen fordi far trengte fred og ro.

Anonymkode: bedc6...ba6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun som hadde en baby på 6 mnder og 3 åring som badet samtidig,så hadde mor gått ut ett øyeblikk å da holdt 3 åringen babyen under vann. Babyen ble ganske dårlig om natten men hi gikk ikke tilbake til legevakten.

Det jeg husker best som var gøy,var hun som hadde ett ryddespøkelse. Det var rotete når hun la seg,å helt ryddig når hun våknet.

Anonymkode: ae352...795

ååh har du link til ryddespøkelset?

jeg tenker innimellom på en tråd her hvor folk forsvarte menn som blir helt hysteriske under fotballkamp, knuser ting osv.

Anonymkode: 1a6a9...9a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverforumet og dagbøkene der.

Tråden om datter som elsket stefar

Anonymkode: 7257f...387

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren som skrev her inne for å høste sympati iforhold til barnet sitt, men gjorde forferdelige ting. Gammel sak. 

Anonymkode: 50c9f...c5b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg husker godt følgende tråder (med forbehold om at jeg husker detaljer feil):

- En gravid kvinne som skulle føde, mannen nektet å kjøre henne eller noe? Veldig dramatisk tråd. Endte med at hun fødte på veien, om jeg ikke husker feil.

- Ei jente som muligens ble gaslightet (det var i alle fall teorien til mange i tråden) til å tro at hun luktet vondt. En kollega hadde påpekt hvor fælt hun luktet, selv om hun brukte deo og hadde normal hygiene. Mener til og med hun dro til legen for å få en upartisk vurdering av lukten sin. Veldig spennende tråd fraktisk😂

- Tråden om han som hadde skrevet hore på hobbysakene hennes, need i say more.

Anonymkode: 556f5...296

Haha omg kollega lukter ja!!!! Det ble jo den føljetongen!!!

Anonymkode: 7257f...387

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahah jaa!😂 Husker du sånn ca når dette var? Føler det er en evighet siden, samtidig døler jeg det var ganske nylig🤪

Kom på en til som engasjerte meg veldig:

- Kvinne som hadde en rolig hund som var ute i hagen sin. Nabogutten på 12-13 år SLO hunden hennes hardt med en stokk slik at den måtte til veterinæren, og det hele kunne endt fatalt. Det var bare flaks at hunden overlevde uten varige skader. 

Kvinner så denne hendelsen utspille seg, og hendes første reaksjon var å løpe bort til gutten for å få han til å slutte skade hunden hennes. Han falt over ende (de var på ca. samme størrelse). 
 

Dette mente mange var helt sykt av henne, kalte det barnemishandling, voldsutøver, kunne drept ham osv, når det eneste hun gjorde var å stoppe kjæledyret sitt ifra å bli mishandlet! Husker så mange av svarene i denne tråden provoserte meg så enormt, og det sjokkerte meg å se hvor lavt mange tydeligvis verdsetter dyr.

Anonymkode: 556f5...296

Fant «kollega sa at jeg stinker»-tråden. Den var visst fra 2017.

 

Anonymkode: 556f5...296

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fant «kollega sa at jeg stinker»-tråden. Den var visst fra 2017.

 

Anonymkode: 556f5...296

Herregud. Trodde den var fra i fjor 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet spørsmål: Tror dere virkelig på alt her inne?

Anonymkode: 682a5...e87

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse trådene om folk tidlig i 20-årene som forventer at foreldrene skal kjøpe bolig til seg. Og noen år etterpå skal de helst ta seg av barnebarn et par helger i mnd. Hvis ikke er de ikke interessert i å ha en relasjon med barnebarna 🤣. De unge foreldrene blir utslitte av å være sammen med barna sine 3 timer på hverdagene. Ler meg skakk av de trådene. 

 

Anonymkode: 4e3eb...fe3

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (4 minutter siden):

Herregud. Trodde den var fra i fjor 🙈

Haha, jeg hadde heller ikke blitt overrasket om den var det🥲

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et annet spørsmål: Tror dere virkelig på alt her inne?

Anonymkode: 682a5...e87

På ingen måte😂

Anonymkode: 556f5...296

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...