Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker jeg så en tråd med tittel ala «Værste du har opplevd på jobb». Ble helt satt ut når jeg leste at en barnehageassistent hadde sett to femåringer som sugde på tissen til hverandre. 

Anonymkode: 44516...ffa

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Husker jeg så en tråd med tittel ala «Værste du har opplevd på jobb». Ble helt satt ut når jeg leste at en barnehageassistent hadde sett to femåringer som sugde på tissen til hverandre. 

Anonymkode: 44516...ffa

Æsj

Anonymkode: 2caea...50b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Har 2 favoritter. Den ene var hun som fikk 17 mai ødelagt fordi hun hadde kjøpt lomper av dårlig kvalitet. Den andre var overskriften « han kastet seg ut av vinduet» , som dreide seg om at mannen var misfornøyd med sei til middag .  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var en tråd om et par som skulle gifte seg. Han gjorde det slutt samme uka bryllup var bestemt. Hun var gravid men ikke rukket og si det til han. Han hadde dratt til familien sin. Hun vurderte eller skulle ta bryllupsreisen som "ferie".komme seg bort. Sterke følelser som skulle bearbeides pga. Graviditet, avlyst bryllup,brudd...Husker ikke alt. For det er snart to eller er det 3 år siden. Lurer på hvordan det gikk....med dem alle.

Anonymkode: 9e767...344

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvepp skrev (4 minutter siden):

Hun som mente det var upassende med sex på morsdagen 😂😂

Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: 2caea...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første tråden jeg kommer på er hun som hadde kjøpt sexy undertøy og som ble skuffet fordi kjæresten ikke krevde undertøysbilde av henne, men gledet seg til å se henne live.

Gnålte om at kjæresten måtte kreve nakenbilde for at hun skulle få bekreftelse.

Anonymkode: 5cb86...ebf

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Jeg som tolker "sykeste", som noe annerledes en villeste og rareste? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er humor å kalle den nyfødte babyen sin for lille dritten

Anonymkode: 84eb2...6ce

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun som hadde en mann som var utro med jordmoren da hun nettopp hadde født

Anonymkode: 84eb2...6ce

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart på en lignende tråd før, men mener fortsatt det samme. "Jenta på broen" dukket opp her inne for noen år siden, og høstet sympati. Kort tid etterpå knivstakk hun to stykker i en matbutikk og drepte den ene av dem. Glemmer ikke det.

Anonymkode: 29e89...e9c

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sykeste er alle de hundrevis av tråder hvor noen klager over partneren sin, og alle kommentarene er "DUMP HAM/HENNE!".

Det kan være helt bagatellmessige ting. KGs svar på alle former for motstand i et forhold, uansett hvor lite, er å kaste forholdet i søpla og starte på nytt. Ingenting er tydeligvis verdt å kjempe for.

 

Anonymkode: 8774c...5a1

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden om han som lagde catnip te, og badet kjærestens sin jente pus 🤢

Anonymkode: 193de...385

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det sykeste er alle de hundrevis av tråder hvor noen klager over partneren sin, og alle kommentarene er "DUMP HAM/HENNE!".

Det kan være helt bagatellmessige ting. KGs svar på alle former for motstand i et forhold, uansett hvor lite, er å kaste forholdet i søpla og starte på nytt. Ingenting er tydeligvis verdt å kjempe for.

 

Anonymkode: 8774c...5a1

Er enig i dette. Men samtidig er det ganske mye rart som foregår i forhold som kommer frem her. Sjokkerende hva folk faktisk finner seg i. F.eks. Jeg er en av hans tre elskerinner men han sier han elsker meg mest, satse på barn og fremtid sammen? Eller typen banker meg og bedriver psykisk mishandling og bruker opp alle pengene mine men jeg elsker han og vil aldri dra fra han. Osv. Det er sykt hva folk finner seg i under påskudd av at det er kjærlighet. 

Anonymkode: ce7af...fd3

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG leverer stadig. Klarer ikke komme med noen ekle ting akkurat nå (til tross for «glemt OB i skjeden siden desember» som jeg nettopp leste.  
 

Jeg må innrømme at jeg savner hun som ville ha tingen sin tilbake. Lurer veldig på hvordan det gikk. Dette er nok flere år siden nå. Så lurer jeg på hun på 37 uten tenner som lette etter mann. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonyminist skrev (54 minutter siden):

Har 2 favoritter. Den ene var hun som fikk 17 mai ødelagt fordi hun hadde kjøpt lomper av dårlig kvalitet. Den andre var overskriften « han kastet seg ut av vinduet» , som dreide seg om at mannen var misfornøyd med sei til middag .  

Den lompetråden tok hekt av, haha. Typisk kg 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (55 minutter siden):

Har 2 favoritter. Den ene var hun som fikk 17 mai ødelagt fordi hun hadde kjøpt lomper av dårlig kvalitet. Den andre var overskriften « han kastet seg ut av vinduet» , som dreide seg om at mannen var misfornøyd med sei til middag .  

Seibiff er ikke godt da, og litt billig?

Anonymkode: ec4cc...ad4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tråden om han som lagde catnip te, og badet kjærestens sin jente pus 🤢

Anonymkode: 193de...385

Han badet jo katten hver eneste natt og både han og katten rullet seg i catnip. Legendarisk 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er mye rart i hele Rampelyset, men særlig tråder som omhandler bloggere. Det er mange med svært få hemninger når det gjelder å grave opp "dritt" man skal bruke mot folk de ikke kjenner. Da tenker jeg grave i skattelister (nå som du må oppgi hvem du er om du vil sjekke skatteopplysninger til noen forstår jeg ikke at folk gidder sånt), Brønnøysundregistrene osv osv.  

At folk er så opphengt på å rote i privatlivet til andre fatter jeg ikke.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...