Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha, jeg hadde heller ikke blitt overrasket om den var det🥲

På ingen måte😂

Anonymkode: 556f5...296

Elsker den føljetongen. Vet ikke om den er sann eller ikke men det bryr jeg meg ikke om

En annen vill tråd er den med kollega som ikke passer inn

Anonymkode: 7257f...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en gammel traver som meg, har det vært mange syke tråder her inne oppi gjennom.

- En av de jeg husker best er en tråd om hvor kjekk og flott ABB er, like etter hendelsen 22. juli. Det var flere der som hadde crush på han! 

- Alle menn vs kvinner tråder hvor Steinar40 og BrutalMann deltok! Særlig Steinar var legendarisk, og trådene kunne bli 40-50 sider lange, med en evig sirkelargumentasjon :daane:

- Womenwomen var også en legendarisk bruker, med mange tråder om "gullmusa si" :ler: 

- Ellers ble jo trådene om "Frekt med ketchup" og den om at kjøttdeig ikke er laget av muskler, temmelig opphetede etter hvert. Og Ronja med godtesnopet.

Det mest skremmende her inne er allikevel alt kvinnehat og glorifisering av eldre menn/tenåringsjenter.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Et annet spørsmål: Tror dere virkelig på alt her inne?

Anonymkode: 682a5...e87

Bryr meg midt i ryggen om alle tråder på kg er løgn fra ende til annen. Jeg er her for underholdningsverdien, og noen oppdiktede tråder er sikkert mer underholdende enn bare ekte tråder. Så kjør på, lyv i vei, så lenge det har underholdningsverdi.

Anonymkode: 4045e...598

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Et annet spørsmål: Tror dere virkelig på alt her inne?

Anonymkode: 682a5...e87

Tviler på alt til det motsatte er bevist, og det blir det sjelden på KG 😄 

Anonymkode: 8a077...a64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (18 minutter siden):

For en gammel traver som meg, har det vært mange syke tråder her inne oppi gjennom.

- En av de jeg husker best er en tråd om hvor kjekk og flott ABB er, like etter hendelsen 22. juli. Det var flere der som hadde crush på han! 

- Alle menn vs kvinner tråder hvor Steinar40 og BrutalMann deltok! Særlig Steinar var legendarisk, og trådene kunne bli 40-50 sider lange, med en evig sirkelargumentasjon :daane:

- Womenwomen var også en legendarisk bruker, med mange tråder om "gullmusa si" :ler: 

- Ellers ble jo trådene om "Frekt med ketchup" og den om at kjøttdeig ikke er laget av muskler, temmelig opphetede etter hvert. Og Ronja med godtesnopet.

Det mest skremmende her inne er allikevel alt kvinnehat og glorifisering av eldre menn/tenåringsjenter.

😂😂😂😂 "Frekt med ketchup" er så KG-tittel som det går an. Jeg hører den for meg. Omfg.

Finnes de der ABB trådene ennå????...jeg ble nysgjerrig. Herregud.

(Dessuten ser han jo ut som en pakke melk)

Anonymkode: 1a6a9...9a9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

😂😂😂😂 "Frekt med ketchup" er så KG-tittel som det går an. Jeg hører den for meg. Omfg.

Finnes de der ABB trådene ennå????...jeg ble nysgjerrig. Herregud.

(Dessuten ser han jo ut som en pakke melk)

Anonymkode: 1a6a9...9a9

Mener å huske at ABB-trådene ble slettet ganske kjapt. Heldigvis.

Hahaha, ja, frekt med ketchup er jo blitt legendarisk! 
Og jeg kom på en til som utartet: Hun som måtte rullere på tallerkene i skapet, slik at de skulle bli jevnt slitt :ler: 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldtekt og overgrep. Psykisk og fysisk vold mot kvinner.

Burde vært slik at man kunne kontakte politiet og tipse direkte på disse relaterte trådene. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som var så redd for sykehus at hun ville ta keisersnitt hjemme. 

Anonymkode: b8c38...224

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske nylig var det en tråd om en mann som fikk et kick av å løpe etter kvinner på gaten.. 

Anonymkode: 9cb83...ac9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har svart på en lignende tråd før, men mener fortsatt det samme. "Jenta på broen" dukket opp her inne for noen år siden, og høstet sympati. Kort tid etterpå knivstakk hun to stykker i en matbutikk og drepte den ene av dem. Glemmer ikke det.

Anonymkode: 29e89...e9c

Hæ? En bruker med det kallenavnet besøkte profilen min gjentatte ganger i fjor høst. Kan vel ikke være samme person?

Anonymkode: c0905...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden "beste/verste du har sett i bryllup" har mye rart på godt og vondt. 

 

Ellers husker jeg en tråd hvor en dame var skilt, men hadde samboer. De bodde i hennes hus og hun skulle leie ut hybelen sin, men den ble okkupert at stesønnen som inviterte sin nye kjæreste å bo der. Hvis jeg husker riktig så fikk vi aldri noe endelig svar/løsning.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahah jaa!😂 Husker du sånn ca når dette var? Føler det er en evighet siden, samtidig døler jeg det var ganske nylig🤪

Kom på en til som engasjerte meg veldig:

- Kvinne som hadde en rolig hund som var ute i hagen sin. Nabogutten på 12-13 år SLO hunden hennes hardt med en stokk slik at den måtte til veterinæren, og det hele kunne endt fatalt. Det var bare flaks at hunden overlevde uten varige skader. 

Kvinner så denne hendelsen utspille seg, og hendes første reaksjon var å løpe bort til gutten for å få han til å slutte skade hunden hennes. Han falt over ende (de var på ca. samme størrelse). 
 

Dette mente mange var helt sykt av henne, kalte det barnemishandling, voldsutøver, kunne drept ham osv, når det eneste hun gjorde var å stoppe kjæledyret sitt ifra å bli mishandlet! Husker så mange av svarene i denne tråden provoserte meg så enormt, og det sjokkerte meg å se hvor lavt mange tydeligvis verdsetter dyr.

Anonymkode: 556f5...296

Tror du husker den som du vil huske den… jeg husker det som at hun slengte barnet i bakken..

Anonymkode: 825cf...9ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tråden hvor "svigermor kastet barnebarnet som kom løpende og ville ha klem i bordkanten"? Var det en trolletråd? Jeg husker bare at samtlige etater som finnes skulle involveres, og er usikker på om svigermor ble brent på et bål i bygda..

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (3 minutter siden):

Var det en trolletråd?

Det er jo umulig å få svar på på et anonymt nettforum...

Anonymkode: 4045e...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo umulig å få svar på på et anonymt nettforum...

Anonymkode: 4045e...598

Tråden bare forsvant, så jeg har alltid lurt på om moderator kanskje visste det var en tulletråd fra en utestengt bruker eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg husker godt følgende tråder (med forbehold om at jeg husker detaljer feil):

- En gravid kvinne som skulle føde, mannen nektet å kjøre henne eller noe? Veldig dramatisk tråd. Endte med at hun fødte på veien, om jeg ikke husker feil.

- Ei jente som muligens ble gaslightet (det var i alle fall teorien til mange i tråden) til å tro at hun luktet vondt. En kollega hadde påpekt hvor fælt hun luktet, selv om hun brukte deo og hadde normal hygiene. Mener til og med hun dro til legen for å få en upartisk vurdering av lukten sin. Veldig spennende tråd fraktisk😂

- Tråden om han som hadde skrevet hore på hobbysakene hennes, need i say more.

Anonymkode: 556f5...296

Enig i disse.

Den tråden du nevner «kollega sa at jeg stinker» er helt vanvittig. Det endte med at det rablet for henne og at hun ble innlagt på psykiatrisk etter å ha blitt svertet av en psykopat på jobb over tid. Sprø historie.

Ellers husker jeg også godt hun som lagde flere tråder om at hun var så lei seg fordi hun måtte fjerne en tann og erstatte den med et implantat. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 12
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tror du husker den som du vil huske den… jeg husker det som at hun slengte barnet i bakken..

Anonymkode: 825cf...9ea

Det er like mye du som husker tråden slik du vil huske den. Jeg oppfattet situasjonen slik jeg beskrev den. 

Anonymkode: 556f5...296

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et annet spørsmål: Tror dere virkelig på alt her inne?

Anonymkode: 682a5...e87

Nei, men jeg vet at verden er sprø nok til at andre kan ha opplevd det som beskrives, selv om ts skulle lyve om historien. Det finnes ikke grenser for hva folk kan finne på. Jeg er mer sjokkert over at folk blir sjokket. Verden er sprø. Folk gjør syke ting. Ts lyver kanskje, men det finnes garantert noen i verden som har opplevd det samme uansett.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...