Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Jeg glemmer det som har vært av syke ting her før, men jeg synes at dagens sykeste uten tvil var det som lurte på hvem som eide skjelettet til dauinger, da noen ville ha det til dekorasjon i stua.

 

 

 

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 18.29):

Hun som hadde en baby på 6 mnder og 3 åring som badet samtidig,så hadde mor gått ut ett øyeblikk å da holdt 3 åringen babyen under vann. Babyen ble ganske dårlig om natten men hi gikk ikke tilbake til legevakten.

Det jeg husker best som var gøy,var hun som hadde ett ryddespøkelse. Det var rotete når hun la seg,å helt ryddig når hun våknet.

Anonymkode: ae352...795

Det har jeg også😅 Men spøkelset er datteren min med OCD😏

Anonymkode: da2e5...f72

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (7 timer siden):

Mannen skrev hore på hobbytingene?

Ja det tror jeg stemmer. Og TS kom tilbake i tråden noen år etter og fortalte hvordan det gikk. Ikke noe annet her har gjort så inntrykk som den historien 

Anonymkode: b8569...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det tror jeg stemmer. Og TS kom tilbake i tråden noen år etter og fortalte hvordan det gikk. Ikke noe annet her har gjort så inntrykk som den historien 

Anonymkode: b8569...4a3

Hvordan gikk det da?

Anonymkode: a4aaf...57f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan gikk det da?

Anonymkode: a4aaf...57f

Hvis noen har tråden gjerne del link. Jeg ville ikke skrive så mye for jeg husker ikke detaljene, blir fort feil gjengitt 

Anonymkode: b8569...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis noen har tråden gjerne del link. Jeg ville ikke skrive så mye for jeg husker ikke detaljene, blir fort feil gjengitt 

Anonymkode: b8569...4a3

Fant den 

 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1114840-mannen-har-skrevet-hore-på-hobbytingene-mine-nekter-for-det/

 

Anonymkode: b8569...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sykeste jeg har lest her inne var hun som ikke ville være på barsel etter fødsel og derfor planla at mannen ble igjen med den nyfødte og hun reiste hjem.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker helt feil... var det ikke ei som hadde dagbok om kreft, også døde hun og da kom mannen og sa hun var dø. Men så fant folk ut at det hele var en løgn? For det var mye diskusjoner om at det var løgn med bevis, også ble tråden slettet og det var det.... 

Anonymkode: 13419...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som valgte å bli gravid med en kompis av mannen fordi mannen hennes i følge henne selv var for stygg til å videreføre genene 😳

Anonymkode: 84eb2...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/13/2021 at 3:01 AM, AnonymBruker said:

Hun var intelligent og veldig syk, de to tingene kombinert gjorde at hun greide å høste masse sympati for lidelsene sine. Men, i kjølevannet av det som skjedde så ser man jo nå at den intelligensen hun utviste dessverre var på et MEGET utspekulert og narsissistisk nivå.

Anonymkode: 7c986...65d

Det er det egentlig ingen andre enn hun selv og psykiaterne som kan si noe om. Mao bare spekulasjoner.

Anonymkode: 347f7...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Husker det var en tråd om ei som ble stalket av naboen sin. Husker ikke hva den het for er en stund siden den ble skrevet.

Anonymkode: ac9d4...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 16.47):

Hun på 37? Det er vel denne:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1401757-37-årufrivillig-barnløsfinner-aldri-en-god-partner-å-dele-livet-med/

Tror jeg må sjekke denne "Vennskap brutt ned"-tråden for den har jeg ikke lest, men husker at den kokte hardt en stund.

Anonymkode: 82e02...b77

Noen som vet åssen det gikk i ettertid??

 

Fikk hun fiksa tennene? Dater hun fortsatt??

Anonymkode: 8dd23...4f3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexfantasi tråden som var oppe i Misjonen Destilert på lørdag: En som ville tatovere bildet av en negresse på rompeballen til en negresse. Her var det bare å bestille innleggelse i følge Antonsen.

Anonymkode: 12945...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lo litt av denne tråden fra 2019. Ts har kjøpt seg sex dukke og skriver at det skal bli kjæresten hans og måten han skriver på og svarene han får er komisk🤣Underholdene tråd!

Anonymkode: ac9d4...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en tråd for ikke veldig lenge siden hvor en dame oppdaget ved en tilfeldighet at samboeren/barnefar hadde kjøpt sex 10 dager etter fødsel. 

Har tenkt på den tråden flere ganger i ettertid og jeg blir så sinnsykt kvalm og sint.🤮😡😡 det er absolutt noe av det verste jeg har lest her inne og én av få tråder jeg ikke klarer glemme.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...