Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun som skulle reise bort med samboeren i 2 måneder. Hun synes det var urettferdig at husverten krevde husleie  den tiden de skulle være vekke. Ts hadde blitt sint fordi det ikke stod noe om at de måtte betale husleie mens de var på ferie 😅

Anonymkode: cb9d5...607

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun som skulle reise bort med samboeren i 2 måneder. Hun synes det var urettferdig at husverten krevde husleie  den tiden de skulle være vekke. Ts hadde blitt sint fordi det ikke stod noe om at de måtte betale husleie mens de var på ferie 😅

Anonymkode: cb9d5...607

Link?

Anonymkode: 90712...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Link?

Anonymkode: 90712...6b4

 

Anonymkode: cb9d5...607

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (28 minutter siden):

Jeg leste innlegget hennes på Verdidebatt. Det var utrolig bra skrevet. Jenta var utvilsomt meget intelligent. Tror ikke du ville fått det verre av å lese det. 

Hun var intelligent og veldig syk, de to tingene kombinert gjorde at hun greide å høste masse sympati for lidelsene sine. Men, i kjølevannet av det som skjedde så ser man jo nå at den intelligensen hun utviste dessverre var på et MEGET utspekulert og narsissistisk nivå.

Anonymkode: 7c986...65d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 time siden):

Jeg leste innlegget hennes på Verdidebatt. Det var utrolig bra skrevet. Jenta var utvilsomt meget intelligent. Tror ikke du ville fått det verre av å lese det. 

Jeg er glad jeg ikke gjorde det da. Jeg håper hun endelig får den hjelpen hun trenger. 

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken bro? Mener du metaforisk?

Anonymkode: 90712...6b4

Varoddbrua i Kristiansand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 23.28):

Tråden om henne på UNIVERSITETET. Skrev det med store bokstaver i alle innlegg. Veldig gøyal tråd 😂

Anonymkode: ed289...83c

Aaaaaaaaaah, UNIVERSITETET var legendarisk ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 2.51):

Hvorfor ikke? Etter å ha bodd i Oslo i noen år så ser jeg bare elendighet.

Anonymkode: b7b08...8fd

Da har du sannsynligvis bodd på Oslo vest. Jeg kan forstå det.

Anonymkode: aab55...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten fornærmet av at ingen husker elgetråden jeg laget i 2015 :fnise:  Trodde den hadde gjort inntrykk! 

 

Anonymkode: 14244...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
On 12/15/2021 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Da har du sannsynligvis bodd på Oslo vest. Jeg kan forstå det.

Anonymkode: aab55...587

Nei. Gamlebyen.

Anonymkode: b7b08...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Tråden om han som stalket naboen sin. Uansett hvor avvisende hun prøvde å være mot han virket det ikke som det gikk inn. Tråden het «Hun er plutselig blitt stille.. spørre henne hvorfor?» eller noe sånt.

Anonymkode: ac9d4...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tråden hvor en kvinne åpnet seg om at mannen ønsket å kjøpe struts så barna kunne ri til skolen 😂😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke lest alle innleggene, mulig det er nevnt - men tråden til hun med mannen som oppførte seg rart og nektet for det. Husker ikke så detaljert men godtepapir i bilen, klippet i stykker brev eller tegninger og gjemt i klesskapet.. og så viste det seg at han var syk, og mye mer. Trist og vondt, men også spennende hvis man kan bruke det ordet 

Anonymkode: b8569...4a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ikke lest alle innleggene, mulig det er nevnt - men tråden til hun med mannen som oppførte seg rart og nektet for det. Husker ikke så detaljert men godtepapir i bilen, klippet i stykker brev eller tegninger og gjemt i klesskapet.. og så viste det seg at han var syk, og mye mer. Trist og vondt, men også spennende hvis man kan bruke det ordet 

Anonymkode: b8569...4a3

Den husker jeg også, aldri blitt så revet med av noen innlegg her inne som det innlegget.

Anonymkode: c9066...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna som måtte sove på balkongen fordi mannen skulle få hvile og nok søvn.

Anonymkode: 12945...a4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke lest alle innleggene, mulig det er nevnt - men tråden til hun med mannen som oppførte seg rart og nektet for det. Husker ikke så detaljert men godtepapir i bilen, klippet i stykker brev eller tegninger og gjemt i klesskapet.. og så viste det seg at han var syk, og mye mer. Trist og vondt, men også spennende hvis man kan bruke det ordet 

Anonymkode: b8569...4a3

Mannen skrev hore på hobbytingene?

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...