Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er umulig å velge bare 1 ting. Blir sjokkert over alt det vonde enkelte lirer av seg her inne, og fortellinger/innrømmelser av hvilke vonde handlinger man har påført andre eller andre har påført de som forteller. Håper at kg ikke representerer majoriteten - that’s all I got to say. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt,spekulasjoner,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Leste ca 20 sider av den, og Holy crap on a cracker! :overrasket:

Jeg leste hele igår.. ligger på sykehuset og kjeder meg og jeg ble bare mer og mer sjokkert 😂

Anonymkode: 7257f...387

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svært mye rart her, men at noen heller ville bodd i et muslimsk land er vel på topp. Et ønske om primitiv undertrykkelse i land med vold og terror og fattigdom slår det meste. 

Anonymkode: eea5b...7f8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder om folk som klikker på grunn av sportsresultater. Det er ikke bra! Voksne folk som ikke klarer å kontrollere følelsene sine, ødelegger inventar og oppfører seg skremmende. Og at en del folk her legitimerer det som "sportslidenskap", som mener oppriktig at det er greit å utagere, knuse ting, osv. fordi kampen er så spennende og det går dårlig for laget. Man forventer stor økning i vold i hjemmet og i nære relasjoner etter mesterskap (som i England i disse dager), det er trist og sykt.

Anonymkode: bf528...245

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være en av analsex-trådene. Finner det spesielt motbydelig når det er menn som "mottar".

Anonymkode: 14657...b45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 37 år, singel og barnløs, finner aldri noen å dele livet med.

Leste over 100 sider! hun var kravstor i henhold til mannen sitt utseende og seksuelle erfaring. Selv hadde hun minst ei råtten tann og hadde ikke hatt sex på mange år. Hun skrev om angst og kåtskap om hverandre. La ut halve bilder av dem som dessverre matchet med henne på en eller annen plattform.

Mannen som skrev hore på hobbytingene hennes. Lurer på hvordan det endte?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (13 timer siden):

Leste ca 20 sider av den, og Holy crap on a cracker! :overrasket:

Nå har jeg lest den. Son of a biscuiteater, det der var en intens incel! 😱

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morer meg med å lese alle svarene deres 😅 føler meg skremmende normal og kjedelig som aldri har opplevd sånn drama. Jeg kan ikke sette fingeren på hva som er den mest sjokkerende tråden, men flere av de som er nevnt husker jeg veldig godt! 

Anonymkode: dcd87...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (På 11.7.2021 den 22.11):

Og jeg kom på en til som utartet: Hun som måtte rullere på tallerkene i skapet, slik at de skulle bli jevnt slitt :ler: 

Greia var vel at hun mente mannen måtte gjøre det, hadde jo vært bedre om hun bare gjorde det selv.

Han som legger ut bilde av seg selv ukentlig og spør om han er stygg får jeg vondt av :icon_frown:

Anonymkode: 735f0...966

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Må være en av analsex-trådene. Finner det spesielt motbydelig når det er menn som "mottar".

Anonymkode: 14657...b45

Du er homofob da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ginavn skrev (12 timer siden):

Kvinne, 37 år, singel og barnløs, finner aldri noen å dele livet med.

Leste over 100 sider! hun var kravstor i henhold til mannen sitt utseende og seksuelle erfaring. Selv hadde hun minst ei råtten tann og hadde ikke hatt sex på mange år. Hun skrev om angst og kåtskap om hverandre. La ut halve bilder av dem som dessverre matchet med henne på en eller annen plattform.

Mannen som skrev hore på hobbytingene hennes. Lurer på hvordan det endte?

Hun 37 år.. hadde ikke hun flere tråder?

Anonymkode: 7257f...387

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som nettopp ble fjernet: "datter hadde overnatting: jente på 11år tisset i senga" og hvordan hun moren gikk ned i sekken på veninna til datteren sin for å presse ut av henne at hun hadde tisset i senga til datteren.

Anonymkode: 17040...394

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 21.39):

Den som nettopp ble fjernet: "datter hadde overnatting: jente på 11år tisset i senga" og hvordan hun moren gikk ned i sekken på veninna til datteren sin for å presse ut av henne at hun hadde tisset i senga til datteren.

Anonymkode: 17040...394

Jeg hadde tenkt til å nevne den tråden selv.. Jeg fikk skikkelig vondt av dette barnet.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener å huske en tråd om en fortvilet far som var sterilisert og kona plutselig var gravid. Han var igjennom så mange teorier og fikk både sympati og håp, på lik linje med dump den utro kona. Viste seg at det var hans.

Anonymkode: 002f0...b8b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være hun som var på hjemmedate (eller noe lignende) med en fyr som endte opp med å mishandle henne på det groveste. Lurer fælt på hvordan hun har det i dag :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen vasker gulvet  med grønnsåpe 

Anonymkode: ae6e0...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...