Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

GODT NYTT ÅR I NYHUSET!!!

Som dere styrer på :klappe: Må ikke bli for mye nå..

Men jeg vet hvordan det er når alt er kaos og man helst skulle hatt det ferdig igår...! Men supert at dere får hjelp av venner da! Skal se dere blir ferdige i en fei!

Pass på knøttet nå da! Og grattis med 12 uker!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Hei skjønne damer og takk for kjempekoselige hilsener!

Tror dere ikke mannen som skulle ordne bredbånd i huset var supertreg slik at vi ikke får det før tidligst 19.januar? AAARGH!!!

Dermed ultrakjapt innom nettet på jobb. Begynte igjen i dag, og det er greit. Men det er jammen mye å fikse i huset! Heldigvis begynner det å blir riktig riktig bra, vi får det rett og slett supert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Wasabi!

Kjipt å måtte vente på bredbånd da, vårt tok også lang tid.. Håper det kommer i orden fort så du får tid & mulighet til Kg-visitter ;)

Håper ellers at livet er bra - er ikke i tvil om at dere kommer til å få det superbra i det nye huset!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Hvordan går det i nyhuset?? Må ikke stresse nå vettu!

Håper du har det bra og at du får ei fiiin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Vårt bredbånd tok også eeeeeeeeeevigheter! Men det var gøy når det endelig var på plass! :Hehe:

Ha en finfin januar videre! Sånn flytting er litt pes, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

14 UKER PÅ VEI

Så koselig med mange kjekke hilsener fra dere jenter! :)

Ok, dere som følger slavisk med på datoene for innleggene mine tenker kanskje at jeg slurver litt med uketellingen min, men faktum er at hverken legen eller jeg er helt sikker på hvilken dag vi skal regne så jeg bruker å tenke ny uke - nytt uketall! Det blir sånn cirka riktig! Gleder meg veldig til den store UL`en i begynnelsen av februar..

I dag har vi bodd i huset i nøyaktig 1 uke! Og vi har jammen fått gjort mye, så nå er egentlig alt på stell på mange måter. Det er jo alltid noe å ta tak i, men nå er det viktigste gjort, resten må vente til min kjære er tilbake fra utenlandstur om en uke (garderoberom og dusjkabinett). Og så skal jeg kjøpe inn noen småting denne uka, kjøkkenbordet vi har sett på, gjestetøfler (gulvkaldt!), tepper til soverommet og litt sånt. Det er så stas med nytt stort sted å bo!! Det deilige er at vi har plass til å stue bort alt vi ikke har fått begynt på. F.eks kontoret, der står alle kassene med kontorutstyr klart til utpakking når bare møblene er montert. Og på barnerommet og gjesterommene står kasser med klær og bøker og annet som skal lagres og tas vare på i kommende hyller og skap. Garderoberommet er det jeg savner aller mest, det skal lages så snart min kjære er tilbake.. Men nå er det så deilig å være på det fine nymalte kjøkkenet med lekre hvitevarer i stål, særlig det doble kjøleskapet med ismaskin er en fryd! Det er supert med eget vaskerom og stuen er så stor og fin med peis og egen spisestuedel. Den nye sofaen kommer om en uke, imens gjør en madrass med tepper og puter nytten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker altså, nå ble jeg litt skremt her, etter mange urovekkende svar på tråden min om blødning etter samleie. Trodde det var aldeles normalt og ville bare ha det bekreftet. Argh!! Får ringe legen min i morgen tidlig og høre for sikkerhetsskyld.

Kjedelig å ikke ha internett hjemme å kose meg med.. Nå etter jobb bærer det rett hjem (til madrassen!!) for å se Frutstrerte fruer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å ringe legen i morgen.

Jeg ville ikke svare deg i den andre tråden for jeg ville ikke skremme deg unødvendig, men for meg var nok også blødning etter samleie første tegn på MA. Men det trenger jo absolutt ikke bety at det er noe feil med din lille spire, de sier jo at det er veldig vanlig med blødninger ettesom slimhinnene blir lettere irriterte, men sikkert godt for deg å få dobbelsjekka så du kan slappe av!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Har også hørt at sånne blødninger er vanlige, vet det har skjedd med flere av mine venninner og det har gått helt fint med deres svangerskap videre. Håper alt er i skjønneste orden, kjære Wasabi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Hvordan går det med deg? Ble litt bekymret nå..Men alt er vel bra? Håper altså så inderlig det..Satser på det bare var et sprukket blodkar!

Høres helt herlig ut det nye huset ja!! Er så godt med rikelig plass til alt!

Ønsker meg sååå vaskerom...og matbod...Men,men!

Håper virkelig alt står bra til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann skjønne besøkende jenter!!

Ringte legen i dag som beroliget meg helt - deilig. Har egentlig ikke vært så urolig for jeg opplevde det som en sånn "å ja,dette har jeg jo lest kan skje" men godt å få sjekket etter tilbakemeldingene her inne.

Ellers alt vel, savner min kjære. Litt ekstra nå som jeg er gravid faktisk, og han sier det samme der han koser seg på jobb i sol og varme. Skulle finne noe skjønt til babyen sa han!

Magen vokser og det er vittig, men deilig at jeg fremdeles ikke har gått opp i vekt. Har gått ned 3 kg så langt i svangerskapet - perfekt siden jeg hadde noen til overs fra før. Kjenner veldig etter for tiden om jeg kjenner noen spark, gleder meg sånn til det!!

Snart helg og det blir kos, skal være sosial og har mange koselige venninnebesøk på timeplanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut med venninnehelg ja!

Rart dette hvor mye mer avhengig man blir av mannen...Av og til kunne jeg sikkert krøpet under skinnet på han bare for å være nær nok :ler:

Er vel en del av "reiringa" det også!

Natti! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 UKER PÅ VEI

Takk for koselige besøk igjen, jenter! Jeg ble betraktelig roligere av å ha snakket med legen ja, og nå ser jeg fram til jordmortime neste uke. Du er alltid herlig entusiastisk, Skytte! :)

Ah, det er deilig å tenke på at jeg om bare en uke er 4 måneder på vei! Har begynt å tenker mer og mer på det lille nurket inni meg de siste dagene, og i natt hadde jeg en veldig levende drøm om at den ble for tidlig født men at jeg ammet og at alt gikk fint :) Gleder meg sånn til ultralyden 6.februar for å få vite kjønn og sjekket at alt er som det skal være.

Jobber ekstra kveld de to første dagene denne uka, helt ok men usosialt. Og lange vakter. Men rakk å kjøpe sengeteppe og sengetøy på Kid-salg i dag, sengeteppet hører til gardinene jeg har på soverommet og sengetøyet matcher det også. Sistnevnte kjøpte jeg for mamma som gave til min kjære som fyller 30 til helgen. Ikke så spennende som hun sa, men noe vi trenger. Og det liker vi!

Har hatt en veldig fin helg med flere venninnebesøk, kino og brudemesse (jeg er forlover). Nå gleder jeg meg til min kjære kommer hjem i morgen kveld.

Håper inderlig det IKKE er bekkenløsningsplager jeg begynner å kjenne neders i korsryggen/halebenet.. Håper dypt det er bare litt stølhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp!!

Å det var ei koselig og innholdsrik helg ja!

Og så bra med salg da! Virkelig få litt for pengene! Og de beste gavene er nå ting man trenger syns jeg!

Får kose deg masse med mannen når han kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd om bare noen uker, Wasabi! Blir sikkert kjempestas å se den lille spiren i magen! :hoppe:

Håper det går bra med ryggen din, og at det bare var litt stølhet (Kanskje du gikk mye dagen før?) Bekkenløsningsplager vil vi jo helst ikke ha noe av..

Ønsker deg en kjempefin helg. Lykke til med alt som skjer, og er helt sikkert på at det blir en fabelaktig fest i det nydelige huset deres! Kos dere!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...