Gå til innhold

Wasabi

Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

pondusa

Stor klem til deg! :klem:

Krysser alt for mandagen. Kan det ha vært 2, og du har mistet den ene? Kanskje et dumt spm, men jeg vet ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Takk Popelka, Xavia, Peony og Pondusa! :blomst:

Jeg ringte Volvat men de hadde ikke gynekolog på vakt i helgen så jeg må nok pent vente på svar til mandag morgen..

Har søkt endel på nettet og finner tidligere forumsvar her og der, og flere har opplevd at man har spontanabortert en tvilling men beholdt den andre. Men leste også om en som hadde hatt stigende HCG fordi noen "gule rester" som fortsatt produserte dette var igjen selv om forsteret var borte.. Hm..

Jeg prøver å holde meg nøytral til jeg vet helt sikkert. Typisk at jeg har begynt å føle meg gravid igjen. Uansett er puppene ømme (men ikke SÅ vonde som de var inntil mandag.. forandret seg veldig og gjelder nå bare brystvortene). Og så er jeg litt uggen i magen (men ikke sånn jeg var inntil mandag..).

Kjemperart alt sammen. :overrasket: Kroppen er rar!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wasabi

Huff ja, det er helt sikkert at helgen er blitt lang, Monja..:smilyblomst:

Har en dårlig dag. I går var puppene ømme, jeg uggen og følte meg gravid igjen. Drømte om dette i hele natt og føler nå at puppene ikke er ømme lengre og at jeg ikke er gravid. Er sur og gretten og lei meg og har ikke engang orket å dusje enda. Føler meg bare helt blæh.

Skal til Kvinneklinikken kl.09 i morgen tidlig og håper å slippe vente altfor lenge. Heldigvis er min kjære med. Så skal jeg på jobb rett etterpå.. Akkurat nå tenker jeg at det blir tøft, mens jeg på fredag før jeg ringte legen tenkte det var helt i orden og at jeg nå greier å move on. Men akkurat nå vet jeg søren meg ingenting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Peony

Jeg kommer til å tenke masse på deg i morgen tidlig - håper så inderlig at det går bra!

Tenkte forresten på deg da jeg var og så "I dine sko" her om dagen. De er på sushi-restaurant, og da blir Wasabi nevnt. Jeg har aldri visst hva det betyr, men nå ser jeg jo den nye avataren din også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skytte

Hei Wasabi!

Men i alle dager?! Hmm...Dette var rart ja...

Og så uutholdelig å gå å vente...Men nå er det snart mandag altså! Bare 15 timer igjen...

Skjøner godt at du er i ulage, det hadde alle blitt. Man blir jo helt rasert i følelsene...Men jeg håper det går bra med deg og at du får noen svar imorgen!

Tenker på deg!

:klem:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest miiip

Hei Wasabi.

Har ikke vært hos deg før, men så du hadde endra tittel på dagboka di.

Vil bare si LYKKE, LYKKE til i morgen. :klem:

Krysser fingre for at du fortsatt er gravid, og hvis ikke er jeg sikker på at du klarer deg gjennom dette. :klem: Du har jo mannen og gode venner og familien! Og som du selv sier: du vet at du KAN bli gravid.

:klem: og lykke til for ørtende gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wasabi

Kjære dere skjønne KG-jenter! Ventetiden blir så utrolig mye lettere med dere! :klem:

Skjønner at du har en lang og slitsom helg og at tiden må gå fryktelig sakte.

Ja gjett om... men jeg er så trøtt hele tiden så jeg sov likesågodt 2 timer i sted.. Har vært så kvalm og uggen i dag, heldigvis hjalp det med litt middag før søvn. Og nå steker jeg vafler, så matlysten er på veg oppover.

Lykke til i morgen Wasabi. Håper du får gode nyheter! :)

Jeg prøver å la være å tenke på det og la være å tenke positivt.. Men det er jammen meg ikke lett..

Tenkte forresten på deg da jeg var og så "I dine sko" her om dagen. De er på sushi-restaurant, og da blir Wasabi nevnt. Jeg har aldri visst hva det betyr, men nå ser jeg jo den nye avataren din også!

Jeg er sushi-elsker! Derfor dette nicket. Og så har jeg begynt å være litt mer aktiv andre steder enn på prøver/graviditet og fant ut jeg ville ha en kulere avatar ;)

Og så uutholdelig å gå å vente...Men nå er det snart mandag altså! Bare 15 timer igjen...Skjøner godt at du er i ulage, det hadde alle blitt. Man blir jo helt rasert i følelsene...

Takk for nedtellingen, det hjelper faktisk!! Om 12 timer er vi på vei til KK.. Mannen har vært så forståelsesfull i dag, han er forvirret han også stakkars..

Krysser fingre for at du fortsatt er gravid, og hvis ikke er jeg sikker på at du klarer deg gjennom dette. :klem: Du har jo mannen og gode venner og familien! Og som du selv sier: du vet at du KAN bli gravid.

Så kjekt av deg å komme på besøk, Miip! Og du minner meg på det som jeg nå bare skal gjenta inni meg fram til etter legebesøket i morgen.. Jeg er tross alt en heldig kvinne. Uansett.

Endret av Wasabi
Lenke til innlegg
Del på andre sider
pondusa

Kan ikke annet enn å gi deg en STOR :klem: og :kose: .

Ønsker deg lykke til i morgen, håper det går bra og at dere finner veien videre uansett resultat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Coral

Har lest gjennom hele dagboken din, Wasabi. Du skriver så levende, og setter så godt ord på tankene dine. Jeg unner deg og din kjære alt godt med prøving og graviditet fremover, virkelig! Jeg tenker på dere i dag :smilyblomst:

:klem:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Pondusa, Coral, Peony og Xavia - takk for gode ord disse dagene! :)

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

HERREGUD SÅ FANTASTISK OG SÅ UTROLIG HERLIG - JEG HAR LETTET 50 KILO OG HAR SVEVD GJENNOM DAGEN - JEG ER GRAVID LIKEVEL!!!!

:babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk:

Vi ventet i utrolige 2 1/2 time på ultralyden i dag... Pga sykdom var det kaos på Kvinneklinikken. Men endelig, kl.1230 fikk vi tid. Annen lege denne gang, og kvinnelig. Hun sa "Joda.." med en gang jeg lå i posisjon. Og så viste hun meg og min kjære den lille spiren som var 6-7 millimeter og det bankende hjertet!! :grine2: Jeg gråt meg gjennom hele greia og kjente hvordan hele verden snudde seg i riktig retning igjen. Jeg svevde ut og svevde på jobb (der jeg sjefen kastet seg rundt halsen min da hun så på meg at jeg hadde fått gode nyheter). Fikk sendt tekstmeldinger til de nærmeste som har visst om dette og fikk så mange godord tilbake. Men så måtte jeg bare konsentrere meg om jobben og ta igjen det tapte fra forrige uke - og late som ingenting. Skal fortsatt holde det hemmelig sånn helt "offentlig" til jul.. Om det bare går bra nå da. Uansett er dette en jubeldag!!! :)

JEG ER I DAG 7 UKER PÅ VEI - OG HAR SETT MIN LILLE SPIRE PÅ 7 MM OG DENS BANKENDE HJERTE :hjerte:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wasabi

Glemte å skrive at legen ikke hadde noen forklaring på spontanabort-mysteriet. Hun kunne rett og slett ikke si noe sikkert. Kan ha vært tvilling, kan ha vært en knute eller noe annet som løste seg opp og ville ut.. Uvisst. Jeg har jo skjønt at jeg har blødd uvanlig lite i forhold til andre SA jeg har lest om, men jeg hadde en kraftig blødning med rester og så mistet jeg mange graviditetssymptomer. Og så hadde jeg grumsete utflod flere dager etterpå. Men jeg må jo bare være glad for at jeg i dag føler meg myye bedre enn jeg gjorde før den "påståtte" SA`en, for jeg har mye mindre smerter, kjenner nesten ingenting i magen og har mye mindre ømme pupper. Så alt til det gode!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Syrinen

Gratulerer sååååå mye med spire i magen!!!!

Dette blir rent for meget for en hormonell gravid kvinne som stortuter i sofaen så mannen blir rent forskrekket! Er så kjempeglad på dine vegne!!!!

Blir spennende å følge deg fremover!

:klem: fra meg og SpireLille!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wasabi

Min kjære syns det var SÅÅÅ stas å se sin lille på ultralyden... Og han har vært såå glad i dag han også. Hentet meg i kveld på jobb og tok meg med ut på middag. Ville kjøpe blomster til meg men det rakk vi ikke. Familien og venner er kjempeglade og alt er bare stas!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...