Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Hei kjære jenter!

Tusen takk for koselige besøk her inne! En blomst til dere alle denne søndagskvelden :smilyblomst:

MAGOLIA: Det var frysninger jeg også fikk da jeg leste de flotte ordene. Lykke til med prøvringen du også!

SKYTTE: Du er så morsom! :ler: Håper vi blir ordentlig skremt veldig veldig snart!

XAVIA: Kjempespennende denne gangen, har aldri følt så mye der nede i systemet før. Antagelig bare hormonene som spiller meg et puss, for det er for godt til å være sant at det har klaffet.. Men vi håper jo ALLTID da!! Spent på hvordan det går med deg - skal snart inn i boken din og kikke ;)

LINKRI: Det er så godt å kjenne at vi er mange som er i samme situasjon, og ikke minst dette med å dele tankene med andre enn eget hode!

GERI: Velkommen! :) Håper du slipper å være her så lenge!!

Søndag i dag... ser veldig fram til å teste på fredag. Og får jeg mensen i stedet for to blå så vet jeg ivertfall at jeg veldig snart skal til GU og få sjekket opp systemet. Man vet jo aldri.. Siden det ikke har klaffet enda er det jo så lett å tenke at noe er galt med meg. Men nå skal jeg slutte å klage, mange helt normale prøver et år før det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Heisann :)

Vet at det er lett å tenke at det kan være noe galt. Jeg som bare har prøvd en gang, begynner jo å lure :ler: Men det var mest for at tanta ikke dukka opp og alle testene var negative. Men den dukka opp her om dagen :( Så da får vi bare fortsette :sjenert:

Krysser fingrene for to blå!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wasabi!

Ikke fått med meg denne prøverdagboken, jeg - men så kom jeg på at det jo er siden den ligger sammen de generelle dagbøkene! Håper det klaffer for dere denne måneden, det er jo bare 4 små dager igjen til IKM for din del! Jeg har IKM 5 dager etter deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Tusen takk for koselige besøk, jenter! Har hatt mye ubehag i magen/underlivet de siste dagene, så er det ikke to blå så er jeg ivertfall glad jeg skal til GU neste uke..

LINKRI: Ja, ikke sant! Det er lett å tenke at "det er noe galt med meg". Vi har jo alltid beskyttet oss mot graviditet tidligere og tenkt at systemet bare SKAL virke av seg selv.. Greit når man etterhvert forhåpentligvis har kontroll på syklusene. Har du begynt å ta EL-tester? Jeg begynte etter ca 3-4 mnd og det var en stor opptur å få bekreftet hver gang man virkelig har eggløsning. Lykke til med prøvingen kjære deg!

PEONY: Så hyggelig at du fant meg da! Finnes det en egen prøverdagbokavdeling? :forvirret: Oops. Kanskje jeg bør få flyttet meg dit ja! Håper veeeldig på at det klaffer på fredag... Er så utrolig spent! Men så lærer man seg jo å ikke håpe for mye også da..Men når det nå er SÅ mange som har fått to blå her inne i det siste så blir man jo ekstra giret da! Lykke til med din IKM tidlig neste uke da!!!!

SKYTTE: Tusen takk, tusen takk. Og hvis ikke - så er det pinadø både min og din tur i november!! DERMED BASTA!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt endel symptomer men nå er de nok menssymptomer.. Tok en EL-test i dag som var negativ nemlig. Tenkte at de bør jo gjøre utslag allerede dersom jeg er gravid?? Nei?? Hm. 12 dager siden EL nå på fredag og det er da jeg har brukt å få mens. Krysser fortsatt fingre men kjenner egentlig på meg at det blir nedtur denne gangen også... Sukk,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter du mens nå en av dagene??

Spennende!

Jeg skal krysse fingrene for deg, og sender babystøv i store hauger:

..::..**;;,,::...**".""

(Ehm...det var i alle fall et forsøk på noe som kunne ligne støv. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to, Xavia og Eliza Doalot!! Fantastiske nyheter de siste dagene - skal si oktober har vært en utrolig måned for prøverne her inne!!

I dag er det 12 dager siden EL (da fikk jeg mens om morgenen sist), men jeg har ikke fått mensen - enda. Regner nemlig med den dukker opp snart, kjenner endel ubehag i systemet fortsatt. Tok en CB digital graviditetstest i morges som var negativ... men det var en veeeldig svak strek 2 så jeg da jeg tok ut testpinnen. Dermed har jeg et mikroskopisk håp likevel. Tar nok en ny test i morgen tidlig og søndag morgen dersom ikke mensen kommer ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny negativ test i morges. Har menssmerter og litt utflod men mensen har enda ikke kommet. Men nå ser jeg den som rett rundt hjørnet og prøver å tenke positivt - koser meg med rødvin i kveld og skal til GU på torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xavia! Jeg skal sjekke "systemet". Jeg har nemlig bare 1 eggstokk og har i mange år gått årlig til GU m/ultralyd hos spesialist fordi jeg har hatt problem med cyster. Men nå er det 1 1/2 år siden forrige kontroll, hun sa det lenge hadde sett så bra ut og at jeg kunne vente en god stund til neste sjekk. Men siden vi nå har prøvd å få barn siden mars og ikke fått klaff så har jeg bestilt time for å få bekreftet at alt fortsatt er i bra stand der nede.. Og så har jeg også lest flere steder at man bør ta en sjekk dersom man har hatt problemer i underlivet tidligere og ikke får klaff etter 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg gravid??? :overrasket:

Våknet i natt med store smerter i hele nederste mageregion. Gikk på toalettet og det føltes som om jeg kunne presse ut all "innmaten" om jeg tok i for hardt :forvirret: Ingen menstruasjon i sikte og smertene var intense i det som føltes som en time. Jeg ble kjempeengstelig og vekket min kjære som ville kjøre meg på legevakten. Men jeg la en varm klut på området og så gikk det ettehvert over. Heldigvis. Våknet i dag og kjente meg litt rar, tenkte jeg kunne ta en ny graviditetstest for sikkerhetsskyld. I dag er det 14 dager siden eggløsning. Og så fikk jeg en svak 2. strek!!! :grine2: MEN - pga smertene i natt og den svake streken (som min kjære også kunne bekrefte var tydelig nok, og det står jo i bruksanvisningen at man da er gravid) - så tørr vi ikke helt å ta av enda. Jeg føler jo at noe er skikkelig galt med meg siden jeg hadde så vondt i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo unektelig veldig bra ut, da! Jeg tror nok du er gravid! En strek er en strek - selv om den er svak!

GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk kjøpt ekstra graviditetstester på apoteket i ettermiddag og tok en test nå for en time siden. Har besøk og kan dermed ikke hyle det ut slik jeg har lyst til, men nå må jeg bare tro på det etter 2 positive tester:

JEG ER GRAVID!!!!!!

:grine2: :grine2: :grine2: :hoppe::hoppe: :grine2: :grine2: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...