Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for gode oppmuntringer jenter... Men dessverre.. Jeg våknet spent opp, tok graviditetstesten, og idet den skulle være klar så jeg at jeg fikk mensen... Helt sant. BLÆH!!!

Men prøver å tenke positivt! Nå kan jeg gjøre alt dette jo!!

-drikke

-male

-spise sushi

-spise spekemat

-slippe å spise vitaminene noen dager

Ja i det hele tatt - så gøy!!!! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skulle ønske vi ikke fikk mensen noen av oss, Xavia, men nå får vi satse alt på oktober! :kline:

Har følt meg skikkelig oppblåst disse røde dagene og syns det er deilig nå når det nærmer seg slutten. Mensen blir jeg liksom aldri godt vant til syns jeg. Etterpå tenker jeg ikke på det som noe onde, men underveis er det bare skikkelig gørr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

En prøver-dagbok! Så spennende :) Slutta på pilla i juni jeg... Hadde da gått på dem i 7 år :sjenert: Lykke til alle sammen! *Krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, LinKri! :)

Nå har jeg bestilt GU-time. Det var kø så jeg får ikke tid før om en måned. Men det tåler jeg jo. Håper å få bekreftet at alt er som det skal der nede/inne. Det er et og et halvt år siden forrige GU og jeg hadde ingen cyster/komplikasjoner da, og det var fint lenge før det også. Dermed håper jeg alt er såre vel også nå.

Kom plutselig på at jeg må regne ut neste EL.. Lurt å ha krysset av i kalenderen! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann du!

Hvordan går det?! Noe nytt?? EL pågang eller?

Håper du har det bra!!

Skal på sånn samtale/sjekk i november jeg.....Håper det klaffa nå så jeg slipper det da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Skytte!

Ingen EL på gang her nei, føles som evigheter til også.. Men skal ta tester til neste helg og regner med det skjer rundt den tid.

Jeg skal også til GU i begynnelsen av november og ser fram til å få en avklaring på tingenes tilstand.

Krysser fingre for at det klaffer for deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Innom og ønsker deg ei god helg!! Satser på det klaffer for oss begge nå så vi slipper den pokkers legen............!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Skytte! :)

Har utfra tidligere sykluser regnet ut at jeg skal ha EL i helgen og hadde tenkt å ta EL-tester fra torsdag av. Fikk det plutselig for meg å sjekke det skjemaet som er vedlagt EL-testene (ClearBlue, elektronisk) og etter talltabellen der burde jeg teste fra i går. Gjorde det, men fikk en telefon og glemte å se på resultatet. Men da jeg fjernet testpinnen kom sympbolet for EL opp! Tok ny test i morges og fikk også positiv EL. Dermed "flaks" at jeg testet i går siden mannen nå har reist! :kline: Har forøvrig aldri testet flere EL-dager på rad før, har jo bare testet til jeg fikk positiv. Men regner med man får utslag i 2 dager? Uansett er jeg glad nå, litt kortere syklus passer meg utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart det er være prøver.

Etter et halvt liv i redsel for å bli gravid, er plutselig det det aller største ønske.

Så rart det er at bare vi kan skape akkurat dette lille menneske og forme det til å bli akkurat den personen det blir, en gang i fremtiden.

Så rart at vi tør.

Så rart det skal bli, å vite at det lever et menneske inne i meg, et lite menneske som er helt avhengig av meg.

Så rart det er at jeg, som aldri har hatt interresse for barn, plutselig ønsker meg det.

Og at jeg,som verdsetter min frihet så høyt, ønsker så sterkt å gi avkall på den.

Så rart at vår kjærlighet skal deles på flere, at to blir tre.

Så rart det er. Så deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjal de flotte ordene over fra Eliza Doalot sitt innlegg i prøver-forumet.

Akkurat sånn som jeg har det. Eller særlig hadde det, ivertfall i mars i år da jeg kjente at det var dette jeg ville. Jeg vil ha baby! Og visste at mannen allerede hadde villet en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen flotte ord!

Fikk frysninger når jeg leste de......kjenner meg veldig igjen.....

Lykke til med prøvingen Wasabi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste de der inne ja! Utrolig bra skrevet! Vi er ganske tøffe ja...som tørr å prøve!!

Hadde vi nå enda bare fått det til så vi kunne blitt skikkelig skremt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...