Gå til innhold

Wasabi


Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for besøk, jenter! Har dessverre ikke fått besøkt noen av deres eller andres dagbøker i det siste, er tom for energi..

Har jobbet masse denne uka og er sliten. Kvisete og uvel og tom for krutt rett og slett.. Gleder meg til jul!

Skal på julebord i helgen og er spent på hvor mange som får mistanke når jeg ikke drikker.. Fortalte det til en kollega i dag som selv er 4 mnd på vei, godt å dele det med noen på jobb (hun er heller ikke i toppform..)

Tidligere i uka fortalte jeg det til flere venninner og de ble så glade! Nå har jeg snakket lenge med mamma i telefonen og i julen skal vi på loftet hjemme og se på babyutstyr og klær/sengetøy vi brukte da vi søskne var små.. Blir spennende å se om noe er brukbart enda! Kult med en vintage-kid! :ler: Uansett kjempeglad om det er noe for oss, sprinkelsengen og kurven høres i alle fall bra ut - kjekt alt vi kan spare av utgifter og stas å bruke noe man lå i selv som barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Det hørtes koselig ut ja! Er jo litt stas med slikt arvegods også!

Håper du får ladet litt opp og får ei fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 UKER PÅ VEI

Har jobbet knallhardt med et jobbprosjekt i det siste som nå er endelig i havn, deilig. Har hatt fri i dag og det trengte jeg! Selv om formen er mye bedre - kvalmen er borte og jeg føler jeg holder på å få mer energi, så merker jeg godt at jeg er gravid særlig ang. masse jobbing.

Nå har alle våre nærmeste familie og venner fått vite om graviditeten men jeg holder litt igjen på jobb enda og kunngjør det nok ikke der før til jul/nyttår. Men sjefene har fått vite det pga planlegging av arbeidsoppgaver for neste år. Alle er kjempeglade på våre vegne og det er stor stas! :-D Julebordet i helgen gikk bra og selv om noen nok fikk mistanke så var det ingen "episoder". Og så mye god alkoholfri drikke som finnes! Drakk bl.a en nydelig hvitvin på vinbar og har tenkt meg tilbake!

I dag fikk jeg sendt avgårde alle de siste julegavene som skal via post og 25 julekort. Herlig! :nisse: Gleder meg veldig til jul nå, så blir det flytting og så er det bare babyen vi venter på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Takk for hilsen i boka mi!

Så bra at du har fått ting i havn nå! Blir xtra godt med jul da! Skal dere flytte på nyåret eller?

Må bare bøye meg i støvet for deg nå! 25 julekort!! Det er bra!

Sender ikke julekort lengre jeg...Og det er jo litt synd for det er jo så koselig!

Ha en fin kveld og kos deg masse i helgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg! Skal bli kjempedeilig. Fikk gjort unna mange av de siste julegavene etter jobb idag og mangler nå bare 3 gaver som jeg vet hva er. Føles bra.

Mannen jobber døgnet rundt med et storprosjekt for tiden så han ser jeg knapt, men i morgen kveld skal vi på julebord med venner og det blir kjekt.

SKYTTE: Det er så gøy at du endelig er gravid!! :) Jepp, vi tar over huset i romjulen og flytter ved nyttår. Spennende, spennende. Må passe på så jeg ikke bærer og stresser for mye. Heldigvis har vi flyttebyrå. Men jeg syns det er SÅ dumt jeg ikke kan male (selv om jeg hater det) pga graviditeten, for da går det jo så mye tregere! Har ønsket oss "gavekort på malingshjelp" fra venner og familie og håper å få napp der..

SYRINEN: Tenker på deg. Godt å lese at det tross alt har gått greit og at familien og din kjære tar godt vare på deg. :klem:

ALEA: Velkommen hjem! Hvordan var Budapest? Vil veldig gjerne på vinbar med deg jeg også! Hadde bare døgnene før lillejulaften hatt flere timer! Men en date i januar er en god plan! ;)

I morgen kommer et vennepar på julelunsj og så skal jeg forberede meg på kveldens julebord. Søndag blir det innkjøp av de siste julegavene og så er det jobb fire dager før vi reiser hjem til mine foreldre lillejulaften. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnet nå fremover skulle definitivt hatt flere timer nå, ja! Bare en uke til julaften i dag :overrasket:

Januar er en god plan ;)

Budapest var mycket bra! Var skikkelig vinter der, kaldt og med rim på busker og trær. Men flott pyntet til jul, utrolig koselig julemarked og nydelige middager. Fikk i tillegg handlet en del julegaver, de hadde mye fint! (Men ikke spesielt billig).

Kos deg masse på julebordet i kveld, og med julelunch før det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekos julebord i går! Vi var på sushirestaurant og det var så deilig å slippe julelukten for en stund..

Nå har jeg fått sortert julegavene som skal bli med på ferie og de som må leveres ut denne uka og skal snart dusje og komme meg ut på søndagsåpent for å handle de 3 resterende gavene.

Ellers har jeg begynt å få litt noia for flyttingen, vi har jo så utrolig mye som må pakkes ned!! Men det skal bli godt å komme i gang også.. Lurer på om jeg skal kjøpe flyttekasser hos flyttebyrået eller på Ikea, sparer jo endel kroner på sistnevnte. En venninne som flyttet tidligere i år har også endel kasser vi kan låne. Uansett må vi ha endel som kan stå lenge, vi skal flytte til et stort hus og kommer ikke til å få ordne på ting med en gang. Har store planer om å merke alle kasser godt så vi finner det vi trenger. Skal begynne pakkingen onsdag og torsdag da jeg jobber kveld, håper å få unna serviser og sånt før vi drar på juleferie. Og så blir det intens pakking i romjulen og flytting av planter, pc og sånt før flyttebyrået tar det meste 2.januar. :hoppe: Gurimalla for et spennende år vi går inn i!!

Kjenner ellers godt at jeg er gravid, men på en god måte. Kjenner små ting i magen både om dagen og natten og puppene er blitt ømmere igjen. Ser også at de forandrer seg for å være klar til dyst i juli og det er litt sprøtt igrunnen!

Ellers er jeg glad for å føle meg mye bedre nå og ser fram til en koselig jul og et spennenden nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at flyttingen virkelig nærmer seg nå, Wasabi! :hoppe:

Høsten har jammen gått fort!! (I hvert fall når man ser tilbake ;) ). Et utrolig spennende og gledelig år ligger foran dere, med drømmehuset i boks og baby til sommeren! :hjerter_rundt:

Er så glad på dine vegne!

Endret av Alea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at julebordet ble vellykket da!

Ja det høres ut som dere har nok å henge fingrene i...!! Lykke til med flyttingen!

Blir et kjempeår for dere;nytt hus og baby! Blir bærre lækkert ;)

Kos deg masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 UKER PÅ VEI

Nå er det nesten "offentlig", bare på jobb jeg ikke har kunngjort det så veldig. Spennende!

Er sliten i dag og fikk litt småpanikk da jeg begynte å blø neseblod på vei til jobb i formiddag. Jeg er sliten og trøtt og litt stressa, det er nok forklaringen.. Ga seg heldigvis etter en stund.

Sendte siste julepost forrige onsdag og først i går og i dag har den kommet fram til folk! Kjedelig at det skal gå så lang tid men slik er det jo ofte med juleposten. Har fått flere meldinger på mobilen i dag fra folk som fikk julekort med babynyheten.

Ellers har vi fått mye koselig julepost selv også, kjempekoselig julekort med pakke fra en skjønn KG-venninne! :klem: Har ikke åpnet pakken enda altså!!

Kom hjem fra jobb kl.18 og da var min kjære klar med lekkert dekket kaffibord med kaker og frukt. Våre gamle naboer kom på besøk for siste gang før vi flytter herfra..

Kjøpte 30 (!) flyttekasser hos Ikea i går og i morgen skal det skje - jeg skal begynne pakkingen. Kjøpte i tillegg flere store Ikea-plastposer til dyner og klær og sånt. Tror vi kommer til å trenge mye mer men nå har vi å starte med.. :forvirret:

To arbeidsdager igjen nå bare før vi reiser til mine foreldre lillejulaften og det skal bli HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten shoppet endel til meg selv de siste dagene! :) Følte jeg fortjente det - lenge siden sist og så har jeg jo vært SÅ flink med alle julegavene ;)

Kjøpt 3 billige men fine "dressbukser" på Vero Moda, i litt stor str så jeg kan ha de en stund med voksende mage. En fin topp og en kjempelekker sort strikkekjole på Oasis. Kjøpte fargerike strømpebukser på Lindex jeg kan bruke til. Og ikke minst - GULLSTØVLETTER fra Dna!! Fantastiske!! De ropte bare på meg!! Det jeg egentlig skulle hatt var noen fargerike fine topper, men har ikke funnet noen jeg liker og så kom jeg på at jeg har en haug fra i sommer som magen kan vokse pent i - de har alle sånn høyt liv som har vært så pop. Så jeg må bare grave de fram igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LoisLane

Har ikke vært innom her på lenge - ti uker... Så koselig at du er gravid! jeg har alltid ønsket meg et sommerbarn, din heldiggris.

Kos deg på julebord og med magen og alt! :)

God jul og godt nytt babyår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullstøvletter, så stilig Wasabi!! Klart du må unne deg litt selv også, høres ut som du har funnet mye fint :)

Ønsker deg en riktig god jul, og godt nyttår - kos deg masse vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...